Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 27 Νοεμβρίου 2008

Νηστίσιμο γλυκό με μήλα

Αφού διανύουμε τη Χριστουγεννιάτικη σαρακοστή, σας παραθέτω μια νηστήσιμη και εύκολη συνταγή, που βρήκα στο χαριτωμένο blog, hungryforhungry. Το έκανα copy paste και σας εύχομαι καλή επιτυχία!

" Τα μήλα τα έβαλα με τη φλούδα τους, διάλεξα κιτρινοκόκκινα και κιτρινοπράσινα κι έκανα ένα ταμπλό βιβάν των πεσμένων φθινοπωρινών φύλλων γύρω μου: και μάσα και τέχνη, πώς με βρίσκετε; :)
Φτιάχνουμε λοιπόν ένα μίγμα στα γρήγορα με: 1 1/2 κούπα + 3 κ.σ. αλεύρι (εγώ έβαλα μίγμα με αλεύρι βρώμης) 1 κούπα ζάχαρη (έβαλα μασκαβάντο, δηλ. μαύρη ζάχαρη με μελάσα) 1 πρέζα αλάτι1 κ.γ. μαγειρική σόδα 1 κ.γ. κανέλα. Τα ανακατεύω όλα μαζί και προσθέτω: 1 κούπα κρύο νερό 1 κ.σ. ξύδι 6 κ.σ. ηλιέλαιο.
Προαιρετικά: 1/2 κούπα σταφίδες μουλιασμένες σε ποτό (εγώ έβαλα μίγμα σταφίδες και goji berries, μουσκεμένα σε μίγμα από ρούμι και λικέρ καρυδάκι:) Στραγγίζουμε τις σταφίδες και τις ανακατεύουμε με το μίγμα αλευριού, το δε ποτό το προσθέτουμε αντί για μέρος του νερού της συνταγής. Ανακατεύω απαλά με ένα κουτάλι, ίσα να αναμιχθούν όλα τα υλικά. Αδειάζω σε αλάδωτο ταψάκι (μυστήριο πράμα, αλλά δεν κολλάει!!). Γλείφω το μπωλ και θαυμάζω την γεύση μπισκότου! Αραδιάζω τα μήλα (τα οποία πρώτα έβρασα, από φόβο μη και δε προλάβουν να μαλακώσουν αρκετά στο ψήσιμο, μια που έβαλα μεγάλα κομμάτια) από πάνω, σε σχέδιο της αρεσκείας μου (εγώ έκανα τα προαναφερθέντα πεσμένα φύλλα:)
Πασπαλίζω με καρύδια, αν επιθυμώ (εγώ επιθυμούσα σφόδρα).
Ψήνω στου 180 C, περίπου μισή ώρα. Σερβίρεται χλιαρό ή κρύο.

Σημείωση: μου περίσσεψαν βρασμένα μήλα από τη γέμιση. Το επόμενο πρωί λοιπόν, τα πολτοποίησα, μαζί με το λίγο ζουμάκι τους, με μέλι και κανέλα, τα έβαλα να πάρουν μια βράση, και συνόδεψα την κρύα μηλόπιτα με ζεστή βελουτέ σως μήλου, ωραιότατα μαζί τα χρυσούλια μου:) "
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: