Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Παρασκευή 11 Δεκεμβρίου 2009

Όλα για τον Γάμο στο forum Money Show '09

Την Κυριακή 20/12 όσοι ετοιμάζεστε να χορέψετε για "Ησαΐα χόρευε", μην χάσετε το mini συνέδριο "ΓΑΜΟΣ-Επιτυχημένη οργάνωση & οικονομία", που διοργανώνεται στο Hilton, κατά τη διάρκεια του Money Show 2009 από το Wedding Club.

Θα έχετε τη δυνατότητα να ενημερωθείτε, από υπεύθυνους επαγγελματίες του χώρου, με κάθε λεπτομέρεια, για τη διοργάνωση του γάμου σας. Η πιο σπουδαία στιγμή της ζωής σας, αξίζει το καλύτερο.


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ:
10:00-10:15 Καλωσόρισμα
10:15-10:45 The Wedding Club: "Αποτελεσματική λίστα γάμου & εξοικονόμηση χρημάτων" 10:50-11:10 Οίκος Καραβερβέρη : "Τα μυστικά του Νυφικού", Ομιλήτρια: Όλγα Καραβερβέρη
11:10-11:30 Mayfair Travel Γραφείο Ταξιδίων: "Ονειρικό γαμήλιο Ταξίδι", Ομιλητής: Γ.Ζαχαρτζής
11:30-11:50 Green Festival: "Επιτυχημένη οργάνωση γαμήλιας δεξίωσης", Ομιλητής: Τάσος Κέκκος

Mε τη συμμετοχή σας, θα εξασφαλίσετε και μια Δωρεάν πρόσκληση για την έκθεση μελλονύμφων ExpoWedding (Helexpo Κηφισίας, 7-9 Φεβρουάριου 2010)

5 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Να μια ωραία ευκαιρία για τα μελλόνυμφα ζευγαράκια!!
Μαράκι μου τι κάνεις??
Εχω ψιλοχαθεί με τα διαβάσματα του μικρού, ευτυχώς φέτος ξεμπερδεύουμε (ελπίζω) οπότε και θα είμαι τελείως free!
Πολλά φιλιά!

Matriga είπε...

Καλησπέρα Έλενά μου.
Καλά είμαι. Εσύ; Σήμερα έλειπα εκτός Αθηνών και επέστρεψα πτώμα. Γενικά, μέχρι τις γιορτές και γω θα έχω τρεχάματα. Εσύ ξέρω πως διαθέτεις πολύ χρόνο για τη μελέτη, αλλά θα έχεις να καμαρώνεις το παληκάρι σου!
Καλή κουράγιο :))

Φιλάκια!!

Θωμάς Σλάμαρης είπε...

Ευχαριστούμε για τη δημοσιεύση. Σας ενημερώνουμε και σας καλούμε στο πάρτυ στον νέο χώρο εκδηλώσεων Κτήμα Ονείρων το Σάββατο 27/3
Περισσότερα στο
http://www.weddingclub.gr/d0f1fcf3eaebe7f3e7_f3f4ef_caf4deece1_cfede5dff1f9e.html

Unknown είπε...

Κατάλογος επιχειρήσεων με ενδιαφέρουσες ιδέες για την οργάνωση γάμου.

κτηματα γαμου είπε...

Επιλεγμένα καταστήματα και χώροι δεξιώσεων για ένα πανέμορφο γάμο.