Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Κυριακή 20 Δεκεμβρίου 2009

Bαλσάμικο από ρόδι

Υλικά:
20 ρόδια ώριμα
1 κουταλιά σούπας ζάχαρη
2 κουταλιές χυμό λεμονιού
1 κουταλιά γλυκού ξίδι

Εκτέλεση:
Ανοίγετε τα ρόδια και αφαιρείτε τους σπόρους.
Τους ρίχνετε στον αποχυμωτή και παίρνετε τον χυμό τους.
Τον αδειάζετε σε μία κατσαρόλα με τα υπόλοιπα υλικά. Βράζετε σε δυνατή φωτιά για 10΄ λεπτά με ανοιχτό καπάκι. Χαμηλώνετε τη θερμοκρασία στο μικρό και αφήνετε το ροδόξυνο να βράσει για 20 ακόμη λεπτά.
Το αφήνετε να κρυώσει και το βάζετε σε καθαρά γυάλινα βάζα που τα τοποθετείτε στο ψυγείο.

Πηγή: TV EΘΝΟΣ, 12/11/09

14 σχόλια:

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Αυτή την συνταγή τη χρειαζόμουνα,σαν τρελη
Να είσαι καλά..
Και καλές γιορτές..

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

πειραζει που εγω αμα εχω ροδι θελω να το φαω επιτοπου και να μην το κανω τιποτε αλλο...;

η συνταγη ομως μου αρεσε!!!

νεραιδενια φιλακια κοριτσακι μου!!!

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Εύκολο είναι, θα το δοκιμάσω. Εξάλλου μου αρέσουν τα ρόδια πάρα πολύ!
Να είσαι καλά, καλές γιορτές με υγεία!!!!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Αν παραβλέψεις το άνοιγμα και το καθάρισμα των ροδιών που είναι κάπως ζόρι, όλα τα άλλα είναι μια χαρά και έχεις και τη δική σου δημιουργία.
Να δω τι θα πρωτοφτιάξω...
Φιλιά και καλή εβδομάδα.

thumbelina είπε...

H συνταγή φαίνεται πολύ ωραία, και το ρόδι κάνει πολύ καλό στον οργανισμό, αλλά επειδή είμαι λίγο χαζή να τολμήσω να ρωτήσω, αυτό το βαλσάμικο αντικαθιστά το κανονικό δηλαδή?
φιλιά πολλά πολλά!:)

giorgia_is_coming_to_town είπε...

Το συγκεκριμένο μπαλσάμικο, είναι πολύ διαδεδομένο στην Νοτιοανατολική Τουρκία. Το δοκίμασα πρόσφατα κι έκτοτε έπαψα να αγοράζω μπαλσάμικο. Είναι ό,τι καλύτερο για τις πράσινες σαλάτες!!!

Maria's handmade είπε...

φαίνεται πολύ ωραία η συνταγή!θα τη δοκιμάσω! Πόσο καιρό διαρκεί στο ψυγείο?

Matriga είπε...

Eλίτσα, καλημέρα.
Χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη! Σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα και καλές γιορτές.
Πολλά φιλιά :)

Matriga είπε...

Ναϊάδα μου, καλή σου μέρα. Χρόνια Πολλά!
Και γω τρελαίνομαι για τα ρόδια, αλλά δεν μπορώ το καθάρισμα, οπότε τα αγοράζω έτοιμα ;-)

Καλά Χριστούγεννα με υγεία!!!
Κοχυλένια φιλάκια!!

Matriga είπε...

Stavroulazerva, Xρόνια Πολλά!
Σου εύχομαι να έχεις καλές γιορτές και το 2010 να σου φέρει υγεία και αγάπη!
Πολλά φιλιά!

Matriga είπε...

Αstrocat,
καλή σου μέρα.
Χρόνια Πολλά με υγεία και αγάπη!
Όσο για άνοιγμα αυτό το θέμα το έχει λύσει ο ΑΒ που εκεί τα βρίσκω έτοιμα ;-)
Καλές δημιουργίες στα γλυκά και τα φαγητά μας για το εορταστικό τραπέζι :)))
Πολλά φιλάκια!

Matriga είπε...

Thumbelina, καλημέρα!
Χρόνια πολλά!!
To ρόδι έχει πολύ βιταμίνη C και μου αρέσει πολύ η γεύση του. Όμως, για να είμαι ειλικρινής, εγώ βάζω και μια κουταλιά σούπας από το κλασικό βαλσάμικο, γιατί ο καλός μου δεν μπορεί χωρίς αυτό! Όμως, σίγουρα μπορεί να αντικαταστήσει το βαλσάμικο και είναι και πιο υγιεινό γιατί δεν έχει συντηρητικά.

Καλά Χριστούγεννα και πολλά φιλιά!!

Matriga είπε...

Giorgia_is_coming_to_town, καλημέρα & Χρόνια Πολλά!!

Έχεις απόλυτο δίκιο, αφού και στην Πόλη αυτό βάζουν στη σαλάτα τους. Έχω πολλούς φίλους Πολίτες, που το φέρνουν από κει και δεν μπορούν το κλασικό μπαλσάμικο.

Καλά Χριστούγεννα με υγεία και αγάπη.
Ότι επιθυμείς!!
Πολλά φιλιά!!

Matriga είπε...

Maria's handmade, Χρόνια Πολλά!!
Το βαλσάμικο από ρόδι είναι σούπερ, αλλά επειδή εμείς τώρα στις γιορτές θα κάνουμε όλο τραπέζια δεν το βλέπω να μένει για πολύ στο ψυγείο για να σου πω, πόσο κρατάει. Πάντως, σίγουρα δεν διατηρείται μήνες γιατί δεν έχει συντηρητικά.

Καλές γιορτές και Χαρούμενα Χριστούγεννα!!