Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τρίτη 24 Αυγούστου 2010

Πανσέληνος απόψε και το γιορτάζω με το δεύτερο video μου στο YouTube. Αφιερωμένο εξαιρετικά στο Aeriko και στον Γιώργο Σαρρή

Άκου το φεγγάρι πάνω στο νερό
Ό,τι σε απορρίπτει
εγκατάλειψέ το
Βγες απ΄ την παλιά σου ύπαρξη
Φύγε απ΄ την πνιγηρότητα
και τα περίτρομα μέλλοντα.
Είναι μαθητεία βάναυση κι αχρείαστη.
Μην της μιλάς καν!
Μπες στο λεωφορείο μιας καινούργιας λαχτάρας
Φόρα λευκό πουκάμισο ξανά
Έτσι αδειανό,
για μια άλλη Ελένη
λούσου με μιας καινούργιας πλάνης το νερό,
κι ανοίξου

Δεν χρειάζεσαι εισιτήριο
Θα βρεις τον άνεμο στο δρόμο
Ου γαρ έρχεται μόνον το έαρ,
Κι ένα λιμάνι λαμπερό
στων άστρων τα βεγγαλικά χαμένο,
μελλούμενο κι αυτό
σε περιμένει.
 
© Γιώργος Σαρρής

Αρκετοί φίλοι μου στο facebook, θα ξέρετε ίσως, πως εδώ και μια εβδομάδα, έχω εγκαινιάσει το Matriga's Channel, στο YouTube. Πραγματικά, είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη, που αυτό έγινε με την συνδρομή και την καθοδήγηση της φίλης blogger, Aeriko. Κι αυτό, γιατί όχι μόνο με καθοδήγησε σωστά στα πρώτα μου βήματα, αλλά  κυρίως γιατί πιστεύω πως έχει δημιουργήσει τα πιο θαυμάσια video και ήταν ένας θρύλος για μένα, μέχρι σήμερα. Την ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό! Να είσαι καλά Μαρία, που παρόλο που δεν γνωριζόμασταν προσφέρθηκες να με βοηθήσεις να κάνω το όνειρό μου αυτό, πραγματικότητα.
Είδατε που σας έγραψα πως τα όνειρά μου είναι ξεκάθαρα και αυτό ίσως με βοηθάει να τα βλέπω και στον ξύπνιο μου ;)

Aeriko Εγώ απλά εκδήλωσα στο blog της τον θαυμασμό μου για μία δημιουργία της και δήλωσα και την επιθυμία μου να μάθω κάποτε να φτιάχνω δικά μου βίντεο. Το Aeriko, όμως, έδειξε φοβερή ανταπόκριση στην δήλωσή μου αυτή και να με τώρα εδώ, μετά από λίγες μέρες να σας παρουσιάζω το δεύτερο βίντεό μου. Φυσικά, όπως θα καταλάβατε ήδη, το αφιερώνω στην Μαρία (Aeriko), που χάρη σε κείνη, διαπίστωσα πόσο όμορφες στιγμές μπορεί να ζήσει κάποιος δημιουργικό με μεράκι ένα δικό του βίντεο!
  Επίσης, θα ήθελα να ευχαριστήσω τον αγαπημένο μου καλλιτέχνη (και blogger), Γιώργο Σαρρή, που μου επέτρεψε να μεταφέρω τα υπέροχα λόγια του. Το κείμενό του, είναι λουσμένο με το φως του φεγγαριού και με ενέπνευσε να κάνω το σημερινό βίντεο “’Άκου, ως αφιέρωμα στην αποψινή Αυγουστιάτικη πανσέληνο.

Γιατί πως να το κάνουμε… Εκτός από κοχυλού και μακαρονού, είμαι και φανατική λάτρης του φεγγαριού μας, ως ρομαντική ψυχή! χα χα χα


Δεν έχω λοιπόν, παρά να σας ευχηθώ να περάσετε ένα υπέροχο βράδυ κάτω από το λαμπερό φεγγάρι

και να το απολαύσετε αγκαλιασμένοι από το ταίρι σας σε μία ακρογιαλιά ;)


39 σχόλια:

IonnKorr είπε...

Μπράβο Matriga

Έκανες σπουδαία δουλειά!
Δείγμα πως ένας άνθρωπος αν αποφασίσει να κάνει κάτι με όρεξη όσο και δύσκολο να είναι το πετυχαίνει.

Συγχαρητήρια

Hfaistiwnas είπε...

Να ρωτήσω, η Μαρία που λες είναι το aeriko2008 στο youtube??? ιιιιι οκ! Είναι καταπληκτική! Μ'αρέσουν πολύ τα βίντεο που φτιάχνει!
Καλή επιτυχία και σε σένα, ωραία το έφτιαξες το βίντεο αυτό! :)

ELENI είπε...

TELEIO..ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ..ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ...ΦΙΛΑΚΙΑ!

AERIKO είπε...

Γκρρρρρρ....Θα θυμώσω..όχι και θρύλος..χαχαχα με κανεις και γελώ. Κατ'αρχην δεν έκανα τίποτε σπουδαίο.Κατα δεύτερον όλοι μπορούμε να εκφράσουμε ψυχή και αλλοίμονο αν δεν βοηθάμε ο ένας τον άλλον.Τα Τεχνικά είναι το εύκολο..απο κει και πέρα κατασυγκινήθηκα και με τα δυο σου βίντεο.Το ΥΤ και όχι μόνο έχει ανάγκη απο ανθρώπους με τρυφερότητα και καθαρή ματιά..Ζούμε σε σκληρές εποχές αλλά δεν υπάρχει άνθρωπος επι γης που να μην επιθυμεί μια αγκαλιά αγαπης κατω απο το φεγγαρόφωτο της Ζωής.Δεν υπάρχουν άνθρωποι κακοί..παρα μόνο πονεμένοι απο τη Ζωή και στερημένοι απο αγάπη.
Και η Ζωή Τραγούδι είναι.

Εμένα αυτα τα βιντεο εδω και δυο χρόνια είναι η ξεκούραση μου και χαιρομαι να τα μοιραζομαι με όλο τον κόσμο.Όμορφη συνέχεια..ξερω τι μπορείς να δώσεις..οι όμορφες ψυχές δεν κρύβονται.

Και ας μην Ξεχνάμε: 'Oτι μοιραζόμαστε απο καρδιάς μόνο αυτό μένει.:)

Την Καλημέρα το Ευχαριστώ μου για τα καλά σου λόγια αν και υπερβάλλεις..και την Αγάπη μου.
Φιλιά.! :))

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ψαξε να με βρεις και στο φεις, ειμαι με το ονομα μου
Καλη σου μερα!

ღ oneiremataღ είπε...

ΤΕΛΕΙΟ !!!!!!!!!!!!!!!!
Μαρία μου είναι υπέροχο!!!!!!!

Λοιπόν έχεις δίκιο,κι εγώ προσπάθησα κάποια στιγμή να φτιάξω βιντεάκι αλλά είναι δύσκολο και δεν τα κατάφερα...χρειάζεται πραγματικά καθοδήγηση και βοήθεια από κάποιον που ξέρει, είσαι πολύ τυχερή!!!...αλλά και τα βιντεάκια σου μοναδικά υπέροχα!!!!! Περιμένω το επόμενό σου με μεγάλη ανυπομονησία... φιλάκια :-))))))

Ευρύνοος είπε...

Πολύ ωραίο βίντεο Μαρία και μπράβο σου..

κι εγώ θέλω να μάθω..

κάποτε ίσως μου μάθεις εσύ τώρα μιά και κατέχεις την τεχνογνωσία..

καλημέρα :)

polina chatzipli είπε...

ελειπα κ τα ειδα σήμερα ειναι υπεροχα..χιλια μπραβο κ να σαι καλα να μας γεμιζεις με τοσο ομορφα με τοσο ομορφα..μαρακι..

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο!
Συγχαρητήρια πολλά σ εσένα
και στο Αερικό που αξίζει πολλά!
Πόσο με εκφράζουν τα λόγια αυτά δε λέγεται!
Απερίγραπτο!
Σ αφήνω όμως γιατί μπαίνω απ το κινητό
του Νίκου και γκρινιάζει!
Φιλιά πολλά
D.Angel

Ανώνυμος είπε...

Υ.γ Θέλω να μάθω κι εγώωωωωωωω.....
Ζηλεύωωωωωωωωωωωωω

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

matriga
Aλήθεια σε συγχαίρω. Και εύχομαι κάθε σου επιθυμία να την κάνεις εσύ αληθινή.
Και χίλια μπράβο στο ΑΕΡΙΚΟ!!

!sweety! είπε...

Έχει πανσέληνο απόψε και θα είναι...ΤΕΛΕΙΑ!!!Να περάσεις κι εσύ υπέροχα το σημερινό βράδυ!

Υπέροχο το τραγούδι...:)

Constantinos είπε...

Επ' ευκαιρία να θυμίσω ότι όλοι οι αρχαιολογικοί χώροι σήμερα είναι δωρεάν. Μην χάσετε την ευκαιρία έχουμε και κρίση.

Είδα την τελευταία φωτογραφία και το θυμήθηκα.

Για το βίντεο τι να πω, όπως πάντα ΤΕΛΕΙΟ.

Theodosia είπε...

Μπράβο κουμπαρούλα μου.
Χαίρομαι ιδιαίτερα για σένα.
Το φεγγαρόφωτο μετεωρίζεται στης νυχτιάς την πλάνη
σκύβει δίνει γλυκό φιλί στο κύμα της θάλασσας.
Πολλά φιλιά:)))

Ερατώ είπε...

Καταπληκτικό!
Όλα υπέροχα και τα λόγια του Γιώργου Σαρρή και η απόδοση που έκανες στο κείμενο!
Συγχαρητήρια!
Φιλιά πολλά!

Ανώνυμος είπε...

Να δείς το φεγγάρι μικρούλα μου.
Να το απολαύσεις σήμερα.
Το αξίζεις.

55fm είπε...

Τι ομορφιά και φως σκορπάς!
Καλημέρα!

Βάσσια είπε...

Μπράβο Μάτριγκα :-)
(δεν έχω ιδέα πως γίνονται όλα αυτά).

Και να απολαμβάνεις πάντα ότι αναζητάς.

Φιλιά
:-)

Matriga είπε...

IonnKorr,
Εσύ είσαι παράδειγμα προς μίμηση σ'αυτό και με τιμά διπλά να το λες εσύ για μένα ;)
Ευχαριστώ!

Matriga είπε...

Ηφαιστίωνα, καλησπέρα!
Αυτή ακριβώς είναι η Μαρία και πραγματικά είναι αστέρι λαμπερό και παράδειγμα για όλους εμάς που θέλουμε να φτιάξουμε βίντεο :)
Δεν την φτάνει κανείς και έχει το δικό της στίγμα. Πολύ το χάρηκα που την ήξερες και την θαύμαζες ήδη. :)

Κοχυλένια φιλιά!

Matriga είπε...

Ελένη μου,
Σ' ευχαριστώ πολύ!! Εσύ και η Πωλίνα μόνο καλά λόγια έχετε για μένα και το καλάμι το βλέπω να μένει μόνιμα στην κατοχή μου χα χα χα

Πολλά φιλάκια φιλενάδα :))

Matriga είπε...

Aeriko,
To πόσο αξίζεις και πόσο μετριόφρων είσαι το απέδειξες για ακόμη μία φορά με το σχόλιό σου!!

Ευχαριστώ για όλα και απλά σου λέω πως σιωπώ στο μεγαλείο σου

Υ.Γ. Σου θυμίζει κάτι η απάντησή σου; Τυχαίο; Δεν το νομίζω! χα χα χα αχ

Matriga είπε...

Ρίκη, καλησπέρα!
Μα είμαστε ήδη φίλες στο fb εδώ και καιρό!
Μήπως εννοούσες στο youTube?
Ευχαριστώ για την επίσκεψη :)

Φιλιά κοχυλένια

Matriga είπε...

Γιούλα μου,
Δεν φαντάζεσαι την χαρά μου που είδα πως μέσα σε μία μέρα έκανες ένα υπέροχο βίντεο!
Τελικά για άλλη μια φορά βλέπω πως ότι ευχηθώ με την ψυχή μου σ' άλλον γίνεται. Θα το πιστέψω πως είμαι τυχερή για τους άλλους στο τέλος, όπως μου λένε ;) χα χα χα

Τώρα, σοβαρά... Μάλλον, ισχύει αυτό που είπε ο Κοέλιο: Όταν θέλεις κάτι πάρα πολύ, όλα συνομωτούν να γίνει πραγματικότητα!
Μπράβο σου!!!!!

Ευχαριστώ πολύ :)

Matriga είπε...

Τάσο,
Φαντάζομαι πως ακόμη λείπετε - σουςς μην το ακούσει κανείς! ;)
Ελπίζω να μας χαρίσεις υπέροχες φωτογραφίες από τα ταξίδια σας μετά την επιστροφή σας με το καλό!
Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
Ξέρεις για κάθε πράγμα, έρχεται το κατάλληλο timiing. Καιρό τώρα όλο έλεγα να μου δείξει η Σία ή κάποιος άλλος, αλλά δεν είχε συμβεί να πιστέψω πως θα τα καταφέρω μόνη μου. Με ενθάρυνε το Aeriko και με έβαλε στο τριπάκι και το έκανα με την συμβολή της τώρα.
Είχα όμως την θέληση και το πείσμα, γιατί το να σε ρίξει κάποιος στα βαθιά χωρίς να έχεις κάνει πολλά μαθήματα από πριν, έχει και τις δυσκολίες του. Εσύ ότι κάνεις πάντως το κάνεις με μεράκι, αν κρίνω και από την δουλειά σου :)

Κοχυλένια φιλιά

Matriga είπε...

Πωλίνα μου,
Να είσαι πάντα καλά! Σ' ευχαριστώ πολύ για την πίστη σου σε μένα και την φιλία σου :))
Ξέρεις να χαίρεσαι με την χαρά του άλλου και αυτό δείχνει τι ψυχούλα είσαι ;)

Πολλά φιλιά!

Matriga είπε...

Χριστόφορε, καλησπέρα!
Πράγματι το Aeriko κάνει θαυμάσια βίντεο!
Θαυμάζω και σένα που κάθε φορά καταφέρνεις οι ευχές σου να είναι ξεχωριστές, σαν εσένα :)
Να είσαι καλά, φίλε μου.

Κοχυλένια φιλιά!!

Matriga είπε...

Sweety, μικρή νεράϊδα μου
Καλώς όρισες στην παρέα μας!
Eλπίζω να πέρασες υπέροχα. Σ' ευχαριστώ για την ευχή σου και τα καλά σου λόγια. Χάρηκα πολύ που
γνώρισα το στέκι σου!!!

Πολλά κοχυλένια φιλιά :)))

Matriga είπε...

Con, καλά δεν το πιστεύω!?!?
Όλο εκπλήξεις μας είσαι τώρα τελευταία. Είναι που δεν μας έχεις συνηθίσει τους τελευταίους μήνες να αφήνεις σχόλιο σ' άλλο blog... Ομολογώ, πως δεν το περίμενα, αλλά το χάρηκα.

Ελπίζω να πήγες σε κάποιο αρχαιολογικό χώρο, γιατί εγώ δεν άκουσα την συμβουλή σου. Βρίσκω πως τέτοιες μέρες από την πολυκοσμία θα είναι λιγότερο ρομαντικό από μία ήσυχη ακρογιαλιά.

Nαι, θα θυμάσαι πως η φωτογραφία αυτή είναι από τις αγαπημένες μου, αφού το Σούνιο το λατρεύω! Την βρίσκω υπέροχη και γι' αυτό την δανείστηκα από το προφίλ σου. Ελπίζω να μην ζητήσεις δικαιώματα, ε;

Eυχαριστώ για την πολύ θετική σου ψήφο.

Matriga είπε...

Σία μου, το ξέρω πως το χάρηκες!
Καιρό τώρα θαύμαζα τα βίντεό σου και επιτέλους, κατάλαβα γιατί σε γεμίζει αυτού του είδους η δημιουργία! Εσύ είσαι από τους πρώτους διδάξαντες και σήμερα την έκπληξη μας την έκανε η Γιούλα!

Οι στίχοι της υπέροχοι και το βίντεο της μια ομορφιά που...
"παρασέρνει άδολους, απαλούς ήχους και μελωδίες
παιχνιδίζοντας, σκορπώντας τους τριγύρω στην πλάση…"

Τελικά, η δημιουργία είναι μια από τις μεγαλύτερες χαρές της ζωής μετά τον Έρωτα.

Πολλά κοχυλένια φιλιά και σε περιμένω ;)

Matriga είπε...

Ερατώ μου, καλησπέρα!
Πολύ τα θαύμασα αυτά τα λόγια μόλις τα διάβασα στο blog του Γιώργου Σαρρή. Του ζήτησα την άδεια να τα οπτικοποιήσω για να τα μοιραστώ με όλους εσάς!
Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν, γιατί ότι κάνεις εσύ είναι άρτιο και το αισθητικό σου κριτήριο είναι απίστευτο. Το κάθε αφιέρωμά στο blog σου είναι μια απίστευτη δημιουργία που τιμά το άτομο που του την αφιερώνεις :)

Πολλά κοχυλένια φιλιά και μια αγκαλιά με ένα διπλό ευχαριστώ, λόγω το υπέροχου αφιερώματός σου.

Matriga είπε...

Αγαπημένε Καπετάνιε μου,
Σ' ευχαριστώ για την ευχή σου και το πέρασμά σου από εδώ. Είσαι υπέροχος άνθρωπος :)

Πολλά κοχυλένια φιλιά.

Υ.Γ. Ελπίζω να μας ετοιμάζεις κάποιες νέες φωτογραφίες σου από σκάφος σου στο φως του φεγγαριού.

Matriga είπε...

50Fm, καλησπέρα!
Τι γλυκιά αύρα σε συνοδεύει παντού.
Σ' ευχαριστώ πολύ!!

Σου εύχομαι να πάνε όλα καλά στην ιδιαίτερη και σημαντική στιγμή που θα ζήσεις σύντομα :))

Matriga είπε...

Βάσσια μου, καλησπέρα.
Η αλήθεια είναι ότι για να μάθω και να το κάνω όσο καλύτερο μπορούσα έχει ιδρώτα στην κυριολεξία!
Είναι βλέπεις και η οικονομική κρίση και δεν έβαζα στο full και τα δύο aircondition χα χα χα

Ευτυχώς μάλλον άξιζε η κυτταρίτιδα που είχα πως απέκτησα μέσα σε δύο εβδομάδες που καταπιάστηκα με τα δύο βίντεο ;)

Matriga είπε...

Βάσσια,

Ευχαριστώ και κοχυλένια φιλιά!!!

D.Angel είπε...

Γκρρρρρ
Δεν απαντάμε σε ανώνυμα σχόλια;;;
Εεεε;;;;;
Με ξέχασες!
Χα χα χα χα χα

matriga είπε...

@ Αγγελάκι
Ώφου συμφορά μου!!! Πάει βαρέθηκε και το blogspot και χάθηκε η απάντησή μου χα χα χα
Σοβαρά τώρα...
Απαντώ και σε ανώνυμα σχόλια, πόσο μάλλον στο δικό σου!! Σου είχα απαντήσει, αλλά κάτι πήγαινε στραβά με την σύνδεση μου και μάλλον πήγε υπέρ πίστεως. Ευτυχώς, που το είδες εσύ, γιατί φυσικά είχα μείνει ήσυχη πως σου έχω απαντήσει.

Σ' ευχαριστώ και πάλι για το σχόλιό σου, διπλά γιατί το έστειλες από διακοπές! Τα μπράβο για το Aeriko είναι λίγα, αλλά δεν τα δέχεται. Είναι περήφανη, ως βέρα Κρητικιά και θα με κουζουλάνει. Άλλοι λένε, δεν θέλω ου, εκείνη λέει δεν θέλω ευχαριστώ! χα χα

Όσο για το ότι θέλεις να μάθεις... Μην το θίγεις αυτό το θέμα εσύ, γιατί δεν είναι για αυτούς που βαριούνται! Έφαγα πολύ ίδρωμα στην καρέκλα μου, τόσο που αν ερχόσουν στο σπίτι, θα δεις ότι έβαλα ειδικό μαξιλαράκι για την εφίδρωση! Δροτσίλα έβγαλα... χα χα
Όπως, θα έλεγε και ο IonnKorr, εδώ βαριέσαι να υπογράφεις, θέλεις και βίντεο τρομάρα σου!! χιχι
Αν μετά και απ' αυτό εξακολουθείς να θέλεις να μάθεις... Θα σου έλεγα ότι είσαι άρρωστη και γω θα αποθάνω από έκπληξη!! ;)

Πολλά κοχυλένια φιλιά!

D.Angel είπε...

Αν σου πω ότι βαριέμαι
ν απαντήσω θα με πιστέψεις;;;;
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά

matriga είπε...

χα χα χα
Δεν σ' αδικώ!! :))

Φιλάκια!!