Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστώ για την υποστήριξή σας

60885_111352325592745_110944982300146_89145_4680570_n

Ένα μεγάλο ευχαριστώ για όλους τους υποστηρικτές μου στον πρώτο προεκλογικό αγώνα μου για την υποψηφιότητά μου ως Δημοτική Σύμβουλος Παλαιού Φαλήρου.

Να είστε όλοι καλά και να ξέρετε πως, όποιο και αν είναι το αποτέλεσμα για μένα, θα παραμείνω κοντά στους δημότες Π. Φαλήρου και θα προσπαθήσω να βοηθήσω τον τόπο μου, όσο περισσότερο μπορώ.

Υ.Γ. Μακάρι να μην υπάρχει αποχή την Κυριακή. Ας μην ξεχνάμε πως οι εκλογές αυτές δεν είναι βουλευτικές ώστε να δηλώσουμε την αντίθεσή μας με την πολιτική που εφαρμόστηκε μέχρι σήμερα στο τόπο μας.