Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Η Κοχυλένια θα είναι υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στο Δήμο Παλαιού Φαλήρου

Τελικά, όλα τα ‘χε η Μαριορή… και νέα τρεχάματα της έλειπαν! Όμως, είμαι σίγουρη ότι θα είναι ευχάριστα, παραγωγικά και δημιουργικά… Θα είμαι Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος στο δήμο Παλαιού Φαλήρου, στο συνδυασμό «ΝΕΑ ΔΥΝΑΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΛΗΡΟ» - Δ. ΧΑΤΖΗΔΑΚΗΣ. Ευελπιστώ να εισπράξω και την εκτίμηση των ψηφοφόρων του δήμου, όπως του δημάρχου, που τον ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανε να είμαι στο ψηφοδέλτιο του της προσεχούς εκλογικής αναμέτρησης της 7ης Νοεμβρίου. Ευχηθείτε μου να πιάσει τόπο ο κόπος μου!
 
Ένα ελάχιστο δείγμα της αγάπης μου και της ομορφιάς του Παλαιού Φαλήρου είναι το βίντεο που ακολουθεί μετά το βίντεό μου με τα κοχύλια. Δυστυχώς, το έφτιαξα με φωτογραφίες που βρήκα έτοιμες στο διαδίκτυο. Μακάρι, μετά τις δημοτικές εκλογές να έχω περισσότερο χρόνο και να φτιάξω ένα ακόμη με δικές μου!




Σ’ αυτή την παραλία να δείτε τι όμορφα κοχύλια είχα μαζέψει.
Τα λατρεύω τα κοχύλια αυτά και εύχομαι να μου φέρουν γούρι.