Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Κυριακή 31 Ιανουαρίου 2010

Ψάξτε στη Γη – σε ερήμους και ηφαίστεια – για… εξωγήινους

Άραγε, υπάρχουν εξωγήινοι ή όχι; Ο διάσημος αστρονόμος, λόρδος Ρις, πρόεδρος της Βασιλικής Εταιρείας της Βρετανίας, υποστηρίζει ότι οι σημερινές πιθανότητες να ανακαλύψουμε ζωή σ’ άλλους κόσμους, είναι περισσότερες παρά ποτέ.

Στο διεθνές συνέδριο με θέμα την εξέλιξη της έρευνας για εξωγήινη ζωή με τίτλο «Ο εντοπισμός εξωγήινης ζωής και οι συνέπειες για την επιστήμη και την κοινωνία», που διοργανώθηκε στο Λονδίνο, συμμετείχαν κορυφαίοι επιστήμονες απ’ όλο τον κόσμο, καθώς και εκπρόσωποι της αμερικανικής Ν.Α.S.Α., της Ευρωπαϊκής Διαστημικής Υπηρεσίας (Ε.S.Α.) και του Γραφείου του Ο.Η.Ε. για Υποθέσεις του Εξώτερου Διαστήματος.

7124_1148231425062_1205854213_30363802_1224695_n Το πλήρες άρθρο της Κατερίνας Φωτοπούλου, θα το βρείτε στην πολύ αξιόλογη ηλεκτρονική εφημερίδα Attica Press, που το δημοσίευσε στις 27/1, εδώ.

Δείτε το παρακάτω βίντεο και ακούστε την πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη του αστροναύτη, πιλότου και μηχανικού, Edgar Mitchell – που είναι ο 6ος άνθρωπος που περπάτησε στο φεγγάρι! - να καταθέτει την άποψή του για τους εξωγήινους…

Υ.Γ. Ανυπομονώ να δω σχόλια με τις απόψεις σας για το θέμα, αφού όπως θα είδατε, η ετικέτα έχει την ονομασία “Το κλειδί της Ουζούνας”. Ο τίτλος αυτός αφορά σ’ ένα παιχνίδι που – κατά καιρούς - παίζουμε μαζί και προϋποθέτει την συμμετοχή σας. Σας έθεσα ένα θέμα-ερώτημα και αναμένω τις δικές σας απόψεις και τυχόν εμπειρίες πάνω σ’ αυτό.

6 σχόλια:

Uid είπε...

Ναι! Υπάρχουν!
Σου μιλάει ένας.

Μπιριμπιριclickμπλίκ!
Έναρξη σύνδεσης.
Γήινοι!
Παραδώστε τα σουφλέ εδώ και τώρα πριν να είναι αργά για το είδος σας.
Ευχαριστούμε!

Είμαι εξωγήινος τόσα χρόνια αλλά πρώτη φορά δίνω συνέντευξη!
Μπάμπα-Μαμά. Αν με βλέπετε... ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ!

:)))

Πέρα από την πλάκα Matriga, μπες σε ένα παλιό μου post εδώ και ρίξε μια ματιά.
Ίσως σε "εντυπωσιάσει" αυτό που θα δεις...

Καλή σου μέρα και Καλή Κυριακή να έχεις.

Βάσσια είπε...

Η απλή και κοινή λογική λέει ότι το σύμπαν είναι ένας απέραντος κόσμος (το λένε και οι επιστήμονες) - είναι φυσιολογικό να φιλοξενεί μόνο εμάς;
Όχι λέω εγώ.

Καλημέρα :-)

Ευρύνοος είπε...

Μαρία
η εμπειρία μου λέει οτι υπάρχουν και παραυπάρχουν εξωγήινοι πολιτισμοί..
δέν εννοώ μικροοργανισμούς..
εννοώ πολιτισμό..
το βίντεο που έβαλες, καλύτερα να έβαζες αυτό με ελληνικούς υπότιτλους μιά και είμαστε στο ελλάντα..
http://www.youtube.com/watch?v=lWy9TWWVNro

στα 14 μου είδα ufo και δέν κολλάω να το πώ..
η άποψή μου είναι οτι το 90% των θεάσεων είναι γήινη τεχνολογία που δέν ανακοινώνεται για συγκεκριμένους λόγους και το 10% είναι πραγματικά ufo..

φτιάχτηκε τέτοιο Σύμπαν για μία χούφτα μικρόβια που λέγονται άνθρωποι;
χαχαχα

αστεία άποψη..

καλημέρα φιλαράκι :)

Κουνούπι είπε...

“Sometimes I think the surest sign that intelligent life exists elsewhere in the universe is that none of it has tried to contact us.”

ειπωμένο από τους Calvin & Hobbes, χαρακτήρες σε κόμικ στριπ του Bill Watterson.

Καλημέρα

She είπε...

Maraki,

εγώ δεν τα πιστεύω αυτά ούτε κατά διάννοια...δεν ξέρω αν φαίνομαι απόλυτη, αλλά πιστεύω ότι όλα αυτά περί UFO, ΑΤΙΑ, εξωγήινους που μας επισκέπτονται κλπ κλπ, είναι φτιαχτά.

Βέβαια με ενδιαφέρον παρακολουθώ ταινίες ή εκπομπές με τέτοια θέματα, αλλά δυσκολεύομαι πάρα πολύ να τα πιστέψω και να τα αποδεχθώ.

Φιλιά!

Matriga είπε...

Βρε παιδιά, θα σας μαλώσω!
Τόσο καιρό δεν πήρατε χαμπάρι ότι είμαι UFO;
Κάπου έχω και τις αποδείξεις αλλά τώρα δεν μπορώ να τις βρώ... lol
Να με πιστεύετε πάντως όταν σας λέω πως είμαι αλλού για αλλού. Είμαι από άλλο πλανήτη ;-)

Kαλό σας βράδυ