Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Σάββατο 16 Ιανουαρίου 2010

Conversation with God

Man: God?

God: Yes?

Man: Can I ask you something?

God: Of course!

Man: What is for you a million of years?

God: A second.

Man: And a million dollars?

God: A penny.

Man: God, Can you give me a penny?

God: Wait a second.

16 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Ποιόν πας να κοροϊδέψεις;;; χαχαχα!

Theodosia είπε...

Μπράβο κουμπαρούλα μου που μ`έκανες και γέλασα.
Περνάω την φάση της ΑΝΑΣΑΣ,κι είπα να ξαποστάσω εδώ μήπως και βρώ την διάθεσή μου λίγο.

She είπε...

Mπράβο Μαράκι μου,

γέλασα κι εγώ, μου άρεσε!! Το χρειαζόμουν να σου πω την αλήθεια..

Σε φιλώ!

Θεοδοσία, σου είπα.."πρέπει να φτάσεις το απόλυτο μηδέν για να μπορέσεις να βγεις στην επιφάνεια ανανεωμένη.." Εγώ ακόμη στην απέναντι όχθη είμαι- εκεί στο μηδέν- και ψάχνω τρόπους να βγω στην επιφάνεια..

Είμαι εδώ http://www.youtube.com/watch?v=UZjf9C6atT4

πρόσεξε το βίντεο, την διαδοχή στις εικόνες, την βουτιά στο βυθό και την προσπάθεια να βγει στην επιφάνεια...αφιερωμένο σε όλους μας που περνάμε τέτοια φάση κάποια στιγμή και πίστεψέ με είναι πολύ χρήσιμη..είναι μια ανάσα πριν την δημιουργία!

Φιλιά.

Miss Pink είπε...

χαχαχαχαχαχαχαχα...
έτσι έτσι... :)
καλημερούδιααα

IonnKorr είπε...

Πολύ δυνατό! χα.. χα..

Ευρύνοος είπε...

Είσαι καταπληκτική!!!

χαχαχα

God, what is for you a million of humans?

one mistake..

χαχαχα


καλημέρα :)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ :)
ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

Κουνούπι είπε...

πολύ καλό, χαχαχαχ!

Vassilis είπε...

χα χα! πραγματικά "θεϊκή" διαπραγμάτευση :)

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

άντε να παίρνουμε κι οι υπόλοιποι σειρά, όποιος ζητάει παίρνει;

Και λοιπόν;E allora? είπε...

έχω πάει Ισραήλ και τους έχω δει λάιβ :))...δεν ξέρω πως κρατήθηκα και δε γέλαγα...τέσπα ο κάθε λαός με τα πιστεύω του

καλό σαββατόβραδο ☺

ΕΛΕΝΑ είπε...

:))
Καλό Σαββατοκύριακο Μαράκι μου!!
Φιλιά!

Matriga είπε...

Σας ευχαριστώ όλους σας!!!
Είναι αργά και δεν μπορώ να σας απαντήσω μεμονωμένα, αλλά ειλικρινά θέλω να ξέρετε πως η παρουσία σας είναι για μένα οξυγόνο και όαση!

Πολλά κοχυλένια φιλιά.
Καλό σας βράδυ :)

mia maria είπε...

ΧΑ,ΧΑ! Καλή Κυριακή!

τo τέρας της «αμάθειας» είπε...

Καλόόό!!!

χα χα χα

ELENI είπε...

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ....ΑΠΟΛΑΥΣΤΙΚΟΤΑΤΟ...ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ!!!