Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

New Audi A1... coming soon!

Θέλετε να σας πω, γιατί δεν αποφασίζω να αγοράσω αμάξι, ενώ το δικό μου τα έχει φτύσει;
Δείτε το ακόλουθο βίντεο και διαπιστώστε το λόγο!

2 σχόλια:

eleni είπε...

Μ΄αρέσει!Τι καμπύλες είναι αυτές!Ένα μικρό πρόβλημα θα έχουμε με τα ηλεκτρονικά του-πρέπει να το δει ο άντρας μου,δεν καταλαβαίνει γρυ από τέτοια,αρνείται να μάθει ακόμη και υπολογιστή.
Από τιμή πώς πάμε;
Καλό βράδυ!

D.Angel είπε...

Η αδυναμία μου στα Audi δεν κρύβεται!
Σίγουρα θα ναι το επόμενο μου αμάξι!
Οχι ακόμα όμως και όχι αυτό!Με ξέρεις τώρα!Εχω την τρέλα μου κι εγώ!
Αντε πότε να πω καλορίζικο;;;;;
Εεεε;;;;;

Φιλιά πολλά κ καλό βράδυ Μαράκι