Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 3 Αυγούστου 2009

Κολύμπησα στο βυθό σου… Για σένα

Αφιερωμένο σε σένα που άλλαξες τη ζωή μου και προς στιγμή νόμισα πως ήμουν η γοργόνα σου. Χθες το βράδυ, είδα στο όνειρό μου πως μου έστειλες ένα γράμμα. Δεν ήταν ξεκάθαρο τι έγραφε… Συνήθως, τα γράμματα στ' όνειρο σημαίνουν στενοχώρια.
Δεν είσαι εδώ. Άλλη μια νύχτα, που ψάχνω το γιατί όλο σε χάνω, ποιος είναι ο εχθρός σου. Γιατί; Το μόνο που θέλω είναι να σ’ αγαπάω και όσο μακριά και να είσαι σε νιώθω δίπλα μου.

6 σχόλια:

lakis είπε...

Περίπλοκες οι σχέσεις, παιχνιδιάρα η ζωή. Ποτέ δεν μπορείς να είσαι σίγουρη για το τι πρόκειται να συμβεί, αλλά είναι πολύ όμορφο το να τρέφεις για κάποιον τέτοια συναισθήματα. Μέρα καλή

Matriga είπε...

Καλημέρα Λάκη και καλό σου μήνα. Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιο :)

Ευρύνοος είπε...

Θα αφήσω μονάχα μιά ευχή και θα φύγω..

πάντα να βιώνεις τα "θέλω" σου κι ακόμη, να μην κάνεις σχέδια για τίποτα.. η Στιγμή μετράει :-)

χαιρετώ σε..

amelie είπε...

Μετά από κάποιες ρυθμίσεις μπορώ επιτέλους να σου γράφω Μαρία μου! Ελπίζω η αυγουστιάτικη πανσέληνος να σου φέρει κάτι φωτεινό,που σίγουρα το αξίζεις.

Matriga είπε...

Τάσο, αφήνομαι και όπου με πάει το ρυάκι ;-)
Καλό απόγευμα να έχεις

Matriga είπε...

Αμαλία μου, χάρηκα που μπορείς και βλέπεις το blog μου. Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα :)
Φιλάκια πολλά!!