Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 17 Αυγούστου 2009

BMW X6 ActiveHybrid

BMW X6 ActiveHyrid

Πιστεύετε ότι το BMW X6 M δεν είναι αρκετά ξεχωριστό? Πιστεύετε ότι το BMW X6 M δεν είναι αρκετά οικολογικό? Τότε το νέο BMW X6 ActiveHybrid είναι το αυτοκίνητο που χρειάζεστε. Ναι, σωστά μαντέψατε, η νέα αυτή έκδοση του X6 είναι η πρώτη προσπάθεια της εταιρίας να κινηθεί σε υβριδικά μονοπάτια.

Το αυτοκίνητο εφοδιάζεται με 3 κινητήρες, έναν βενζίνης και δύο ηλεκτροκινητήρες. Ο twin turbo V8 κινητήρας βενζίνης αποδίδει 400 άλογα, ενώ οι ηλεκτροκινητήρες αποδίδουν 91 και 86 άλογα. Η μέγιστη απόδοση του αυτοκινήτου φτάνει τους 480 ίππους, ενώ η ροπή αγγίζει τα 78 κιλά. Η οικολογική πλευρά του αυτοκινήτου μιλάει για 20% χαμηλότερη κατανάλωση συγκριτικά με την X6 xDrive50i.

Μέσα στην πόλη το αυτοκίνητο θα έχει την δυνατότητα να κινηθεί αποκλειστικά με τους ηλεκτροκινητήρες καταναλώνοντας μηδενικές ποσότητες καυσίμου, ενώ η ανάκτηση της ενέργειας θα γίνεται κατά το φρενάρισμα ή γενικότερα κατά την επιβράδυνση του αυτοκινήτου. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων έχει δύο λειτουργίες, μία για χαμηλές ταχύτητες και αστική χρήση και άλλη μία για κίνηση με υψηλότερες ταχύτητες.bmw-x6-hybrid-photos-69-655x435

Στην πρώτη περίπτωση δουλεύει ένας από τους 2 ηλεκτρικούς κινητήρες και μόλις χρειαστεί επιπλέον δύναμη, ο δεύτερος κινητήρας λειτουργεί σαν γεννήτρια για να ξεκινήσει τον θηριώδη V8 των 4.4 λίτρων. Στην συνέχεια, ο δεύτερος κινητήρας εξακολουθεί να λειτουργεί σαν γεννήτρια για να καλύπτει τις απαραίτητες ανάγκες του αυτοκινήτου.

bmw-x6-hybrid-photos-25-655x435 Οι επιδόσεις του BMW X6 ActiveHybrid δεν είναι καθόλου αμελητέες με τα 100 πρώτα χιλιόμετρα να έρχονται σε 5.4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 210 χιλιόμετρα την ώρα. Το πιο εντυπωσιακό όμως στο αυτοκίνητο θα είναι οι ρεπρίζ του μιας και τα 78 κιλά ροπής θα μπορούν να επιταχύνουν το SUV της Βαυαρικής εταιρίας με τρομακτικούς ρυθμούς.

Η επίσημη παρουσίαση θα γίνει, που αλλού, στην έκθεση της Φρανκφούρτης ενώ οι πωλήσεις στην άλλη άκρη του Ατλαντικού θα ξεκινήσουν μέσα στο 2009. Στην χώρα μας θα έρθει μερικούς μήνες αργότερα, λογικά στις αρχές του 2010 με τιμή λίγο πάνω από τις 100.000 €.

Πηγή: Pestaola.gr

11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Tα πιο αξιοπιστα υβριδικα, μεχρι στιγμης,
λενε οτι ειναι τα Lexus

Και ειναι πιο φθηνα σχετικα με αυτο

Μαρια

Ασκαρδαμυκτί είπε...

τζάπα πράγμα! θα πάρουμε κι ένα αυτοκινητοδάνειο απ' την τράπεζα και θα περνάμε κοτσάνι!

Matriga είπε...

Μαρία, καλώς όρισες και πάλι εδώ. Νομίζω ότι έχεις δίκιο. Όμως, εδώ βάζω ότι νέο μαθαίνω και όχι ότι προτιμώ. Εγώ είμαι σε άλλη κατηγορία. Θέλω ένα μικρό και αξιόπιστο αυτοκίνητο για να κάνω τη δουλειά μου στην πόλη. Τα χρήματα που θα διέθετα για την αγορά ενός καλύτερου, προτιμώ να τα χαλάσω σε ταξίδια!
Φιλιά

Matriga είπε...

Ασκαρδαμυκτί, καλώς ήρθες μετά τις διακοπές σου! Πέρασες όμορφα? Απ' ότι κατάλαβα ναι και είχες και ωραίες συναντήσεις ;)
Μου αρέσει το χιούμορ σου
Κοχυλένια φιλάκια

Titanas είπε...

Γεια χαρά,

Θα το εκτιμούσα αν δεν έκανες copy&paste όλο το post αλλά χρησιμοποιούσες ένα κομμάτι και έγραφες τα δικά σου σχόλια. Το duplicate content δεν βοηθάει κανέναν. Σωστή η αναφορά πηγής στο pestaola.gr.

Matriga είπε...

Titana(Στέφανε), καλησπέρα. Καλώς ήρθες στο shell-land και λυπάμαι που είναι μόνο για να εκφράσεις ένα δικαιολογημένο σου παράπονο.
Ευχαριστώ για την ευγένειά σου, αν και δεν πήρα πρώτα την άδεια από εσένα. Για να είμαι ειλικρινής, δεν το συνηθίζω, παρά μόνο για προσωπικά και πρωτότυπα κείμενα αναρτήσεων. Δυστυχώς, δεν νομίζω ότι το κάνουν, ούτε τα μεγάλα blogs και μάλλον σε ενόχλησε, γιατί δεν έχεις την ανάλογη προβολή που θα είχες από το troktiko. Αναρωτιέμαι αν υπάρχει κάποιος που το το κάνει πάντα...
Πάντως, την πηγή όχι μόνο την ανέφερα, αλλά έβαλα όλη την ανάρτηση στο link. Έκανα copy paste την ανάρτηση - που προφανώς μετάφρασες από το blog της BMW και χρησιμοποίησα και φωτο από κει - επειδή, πίστεψέ με, λόγω της επαγγελματικής μου ιδιότητας δεν μου επιτρέπεται να αναφέρω τίποτα σχετικά με την συγκεκριμένη εταιρία. Έτσι θεώρησα μη ανάρμοστο να βάλω την ανάρτησή απλά και μόνο αναφέροντας την πηγή.

Συγχαρητήρια για το πολύ επιτυχημένο σου blog και την καλή σου ενημέρωση.

Ευχαριστώ και γεια χαρά

Titanas είπε...

Δεν είναι παράπονο είναι παράκληση. Δεν διαβάζω ποτέ το troktiko και δεν με απασχολεί τι γράφουν εκεί.

Δεν έγραψα εγώ το post αλλά ο dkalo και από όσο ξέρω στο pestaola.gr δεν κάνουμε copy&paste, ούτε μεταφράσεις που παρουσιάζουμε ως δικά μας post.

Δεν γνωρίζω και δεν με ενδιαφέρει η επαγγελματική σου ιδιότητα. Αυτό που με εδιαφέρει και εξήγησα πριν είναι το duplicate content. Δεν κάνει καλό σε κανέναν. Όπως επίσης δεν κάνει καλό η πλήρης αντιγραφή ενός άρθρου με αναφορά την πηγής.

Καλό βράδυ και ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

Matriga είπε...

Titana (Στέφανε), ευχαριστώ για την απάντησή σου και την επισήμανσή σου, ότι δεν είναι παράπονο αλλά παράκληση. Σε τυχόν επόμενη φορά που θα μου αρέσει κάτι που είδα στο blog σου θα σου ζητήσω την άδεια στο gmail σου και απλά θα κάνω αναφορά με δικά μου σχόλια, αν μου το επιτρέψεις φυσικά. Αυτό είναι το σωστό άλλωστε. Όμως, επέτρεψέ μου σε παρακαλώ να σου ζητήσω να μου επεξηγήσεις γιατί θεωρείς πως η αντιγραφή ενός άρθρου με αναφορά δεν κάνει καλό... Φυσικά και δεν προάγει το διάλογο, αλλά κακό γιατί κάνει;;
Είναι προσωπική μου απορία αυτή και αν θέλεις την απαντάς είτε εδώ είτε στο e-mail μου όποτε μπορέσεις.

Ευχαριστώ και καλό σου βράδυ.

Υ.Γ. Τα καλά λόγια για τη δουλειά σου και τις γνώσεις σου τα εννοώ και για αυτό θα βάλω το pestaola στα ενδιαφέροντα sites μου εδώ.

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Συμφωνώ με τον Ανώνυμο πως τα καλύτερα υβριδικά είναι τα Lexus και γενικά τα Toyota. Πάντως το βρίσκω οξύμωρο ένα SUV να παρουσιάζεται από τον κατασκευαστή του σαν φιλικό προς το περιβάλλον. Θα μου πείτε όταν όλες οι εταιρίας πετρελαιειδών δηλώνουν φιλικές προς το περιβάλλον γιατί να μην το δηλώνουν και οι αυτοκινητοβιομηχανίες;

Γιάννης Καραμήτρος είπε...

Κάτι άσχετο, ποιο είναι το utility "Translate this blog here" θέλω να το βάλω και στο δικό μου μπλογκ.
Ευχαριστώ.

Matriga είπε...

Kαλησπέρα Γιάννη Κ.
Είχα αμελήσει να σου απαντήσω πως δεν έβαλα μόνη μου το utility Translate this blog. Είναι της Google και ρώτησα εκείνον που μου το έβαλε και είπε να ψάξεις στην εύρεση και θα το βρεις ως gadget για το blogger. Ξέρω πως δεν σε βοηθάω, γιατί δεν μπόρεσα να το βρω εγώ τώρα...
Καλή επιτυχία!