Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Λεξικό για τα 2 φύλα

Γυναικοελληνικό Λεξικό

- Ναι=Όχι.

- Όχι=Ναι.

- Ίσως=Όχι.

- Λυπάμαι=Θα σε κάνω εγώ να λυπηθείς σύντομα.

- Κάνε ό,τι θες=Θα μου το πληρώσεις αυτό αργότερα.

- Είναι δική σου η απόφαση=Η σωστή απόφαση θα έπρεπε να είναι εμφανής μέχρι τώρα.

- Πρέπει να μιλήσουμε=Πραγματικά το έχω ανάγκη να σε πεθάνω στην γκρίνια.

- Έχω ανοιχτή σχέση=Κοίτα, έρχεται σπίτι και με πηδάει ένας τύπος αυτό το διάστημα, αλλά δεν με θέλει με τίποτα για σχέση του, οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα, μπορείς να με πηδήξεις κι εσύ.

- Είμαι open minded=Πρόκειται να σε ταράξω στο κέρατο.

- Δυσκολεύομαι, γιατί κάνω πιο εσωτερικές σχέσεις, ψάχνω ένα άλλου είδους δέσιμο=Το 'χω κλείσει το μαγαζί.

- Όχι, δεν έχω τίποτα, ιδέα σου είναι=Τολμάς και ρωτάς κι από πάνω ηλίθιε τι έχω;

- Πρέπει να μάθουμε να επικοινωνούμε σωστά=Απλά συμφώνησε μαζί μου σ' όλα.

- Γίνε επιτέλους λίγο ρομαντικός και σβήσε τα φώτα=Έχω κάνει κυτταρίτιδα/έχω πάρει τρία κιλά.

- Πιστεύεις ότι ο πισινός μου είναι μεγάλος;=Πες μου, ότι είμαι πιο σέξι από τη Μόνικα Μπελούτσι.

- Μόνο με εσένα το έχω κάνει αυτό=Μου έχουν βγει κάτι ενοχές ότι έχω ξεφύγει στο σεξ.


Ανδροελληνικό λεξικό

- Πεινάω=Πεινάω.

- Νυστάζω=Νυστάζω.

- Είμαι κουρασμένος=Είμαι κουρασμένος.

(σ.σ. Mέχρι εδώ, βλέπουμε ότι οι άντρες αυτό που λένε, αυτό εννοούν. Σ' όλες τις υπόλοιπες εκφράσεις, εννοούν άλλο, αλλά τουλάχιστον, πάντα το ίδιο πράγμα).

- Θέλεις να πάμε σινεμά ένα βράδυ;= Θέλω να σε πηδήξω.

- Να πάμε για φαγητό ένα βράδυ να τα πούμε καλύτερα=Θέλω να σε πηδήξω.

- Μπορώ να σε παίρνω τηλέφωνο καμιά φορά;=Θέλω να σε πηδήξω.

- Θέλεις να χορέψουμε;=Θέλω να σε πηδήξω.

- Ωραίο φόρεμα!= Ωραίο στήθος/πισινός.

- Βαριέμαι=Μπορώ να σε πηδήξω;

- Σ´αγαπώ=Θέλω να σε πηδάω ό,τι ώρα θέλω.

.

Για περισσότερα "λήμματα" ανδροαγγλικού λεξικού δείτε εδώ

8 σχόλια:

Savvina είπε...

Το λεξικό των αντρών είναι λίγο βαρύ...

Καλό απόγευμα matriga.
Φιλιά.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μεταξύ μας... είναι πιο ειλικρινείς οι άνδρες...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΕΛΕΝΑ είπε...

Γλαρένια μου δεν είναι θέμα ειλικρίνειας!
Απλά στερούνται .... φαντασίας χα χα χα!
Φιλιά!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ!!!ΚΑΗΜΕΝΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΧΕ ΧΕ!!!ΣΑΣ ΚΑΚΟΛΟΓΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΟΡΙΤΣΙΑ.

Matriga είπε...

Σαββίνα,
χαχα χα
Βλέπω είσαι πειραχτήρι σαν και μένα ;)

Φιλάκια

Matriga είπε...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ,
κρύξε λόγια! lol

Φιλάκια κοχυλένια

Matriga είπε...

Έλενα, καλή μου, εσύ είσαι πιο καυστική από τη Σαββίνα! χα χα
Φιλιά και να τα πούμε!!! ;)

Matriga είπε...

Σκρουτζάκο μου,
εσύ μην μας ακούς εμάς!
Είμαστε πειραχτήρια, αλλά το ξέρεις καλά ότι χωρίς εσάς δεν κάνουμε!!
Είσαι το καλύτερο παιδί και χαίρομαι που είσαι φίλος :))