Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Παρασκευή 6 Νοεμβρίου 2009

Γλυκιά κολοκυθόσουπα









Υλικά:
4 κουταλιές ανάλατο βούτυρο
1 κουταλιά ελαιόλαδο
2 κουταλιές φρεσκοτριμμένο τζίντζερ
1 κιλό κίτρινη κολοκύθα, ξεφλουδισμένη και κομμένη σε μικρά κομμάτια
1 μεγάλο ψιλοκομμένο κρεμμύδι
2 μεσαία ψιλοκομμένα καρότα
1 ματσάκι φύλλα σέλερι
1 ½ κουταλιά κάρυ σε σκόνη
τριμμένο μοσχοκάρυδο
2 φλυτζάνια ζωμό κότας
2 φλυτζάνια γάλα
αλάτι
φρεσκοτριμμένο μαύρο πιπέρι
8 κουταλιές κρέμα γάλακτος

Εκτέλεση:
Σε μια μεγάλη κατσαρόλα προσθέτετε το ελαιόλαδο και το βούτυρο.
Προσθέτετε το τζίντζερ, τα λαχανικά, την κολοκύθα το κάρυ και τα μπαχαρικά.
Τσιγαρίζετε για 2-5 λεπτά και ανακατεύετε με μια ξύλινη κουτάλα.
Προσθέτετε σιγά σιγά το ζωμό κότας, το γάλα και ανακατεύετε.
Αφήνετε την σούπα να βράσει και εάν χρειαστεί προσθέτετε και λίγο νερό.
Όταν η κολοκύθα έχει βράσει απομακρύνετε από την φωτιά και ανακατεύετε με ένα μίξερ χειρός μέχρι η σούπα να ομογενοποιηθεί.
Σερβίρετε την σούπα σε βαθιά ατομικά μπολ προσθέτοντας τέλος από δύο κουταλιές κρέμας γάλακτος. Προαιρετικά, προσθέτετε φρεσκοψημένα κρουτόν, λίγα φιλέ αμυγδάλου και πολύ λίγο φρέσκο θυμάρι.

Tips:

  • Οι σούπες βελουτέ θέλουν πολύ καλό ανακάτεμα με ένα μίξερ, ούτως ώστε να έχουν μια βελούδινη υφή. Σ΄ αυτό βοηθάει πολύ η προσθήκη μερικών κουταλιών κρέμας γάλακτος
  • Όταν καθαρίζετε την κολοκύθα, καλό είναι να χρησιμοποιείται ένα μαχαίρι με δόντια, όπως αυτό του ψωμιού.

8 σχόλια:

ELENI είπε...

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΣΤΙΜΗ!!

Ανώνυμος είπε...

Γεια σου γλυκιά μου.
Ό,τι πρέπει για την εποχή...Το δε χρώμα της, θεσπέσιο.
* Διαβάζω τα νέα σου και πληροφορούμε για ευχάριστα πράματα...
* "Ο πέστα όλα..." είναι καλά;
Φλκ
Ζ.

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μαράκι έχεις γίνει πλέον τόσο εξπερ, που μας δίνεις και tips στις συνταγές σου!!
Αψογη σε βρίσκω!
Φιλάκια!

Lila Xagorari είπε...

Είναι τέλεια η κολοκυθόσουπα, την είχα φτιάξει κι εγώ και την τσάκισα! Θα φτιάξω και την δικιά σου εκδοχή, αφού στο γκαράζ έχω μια κολοκύθα 20 κιλά να περιμένει!

Ανώνυμος είπε...

Ωραια συνταγη...

Τις λατρευω τις σούπες!!

Το μπλογκ σου ειναι πολυ ομορφο!

KitsosMitsos είπε...

Έφαγα πρόσφατα και όντως είναι τρομερή!
Είχανε προσθέσει μάλιστα 6-7 φυστίκια καθαρισμένα για επιπλέον γεύση και το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό!

Matriga είπε...

Ελένη,
Ζαμπία,
Έλενα,
Λίλα,
Merlin,
ΚitsoMisto

καλησπέρα σας και μια μεγάλη συγνώμη γιατί δεν έχω πια τον απαραίτητο χρόνο να σας γράφω στα σχόλια. Ακόμη στο γραφείο είμαι και χθες επέστρεψα σπίτι στις 11.30.
Δεν έχω χρόνο ούτε για τα βασικά πια...
Όμως, επειδή τον τελευταίο καιρό δεν έχω χρόνο για τίποτα, ειδικά τα Σ/Κ, αυτό δεν σημαίνει ότι σας αγνοώ.
Μάλιστα, ειδικά τα σχόλια σας τις καθημερινές συνήθως τα διαβάζω και απαντώ στα περισσότερα. Όμως, το Σ/Κ δεν μπαίνω από το σπίτι. Όλες οι αναρτήσεις μου είναι προγραμματισμένες και γι' αυτό έχουν λάθη που τα βλέπω μετά και τα διορθώνω. Σκέφτομαι ότι ίσως σας έχω κουράσει, και ότι νομίζετε ότι σας αγνοώ... αλλά δεν θέλω να χάσουμε έστω και αυτή την επικοινωνία και γι' αυτό συνεχίζω να διατηρώ τα blogs μου. Είναι ανάγκη για μένα, ψυχοθεραπεία!

Ειλικρινά, σας ευχαριστώ όλους σας, τον κάθε ένα ξεχωριστά για τα καλά σας λόγια και τη φιλία σας.

Η σούπα όντως είναι καλή και χαίρομαι που σας άρεσε!

Πολλά κοχυλένια φιλιά σ' όλους!!!!!!

Υ.Γ. Ζαμπία, ο ΠΕΣ ΤΑ ΟΛΑ δεν έχει πια χρόνο και κέφι για αναρτήσεις, γιατί όλο τον ελεύθερο χρόνο τον αξιοποιεί στα φυτά του. Είναι καλά και θα τον δω το Σάββατο.
Δόξα το Θεό είμαι καλά. Σ' ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου ;)

Matriga είπε...

ΚitsoMitso,
συγνώμη για το λάθος στο όνομά σου...
Από τη βιασύνη μου lol