Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

Η σαλάτα εποχής της Matriga με ρόδι και καπνιστό σολωμό

Σαλάτες εποχής, είναι σίγουρο ότι όλοι ξέρετε να φτιάχνετε. Ασφαλώς και όλες οι νοικοκυρές αυτοσχεδιάζετε, όπως συνηθίζω και γω - όταν αξιώνομαι να μαγειρέψω, από κέφι και μόνο!
Γιατί να το κρύψομεν, άλλωστε; Δεν είμαι μαγείρισσα του καθήκοντος, αλλά μπαίνω στην κουζίνα μου, μόνο όποτε μου κάνει κέφι, ή όταν έχω καλεσμένους για τραπέζι. Να είναι πάντα καλά, ο «σεφ» μου, η γλυκιά μανούλα μου, που μας φτιάχνει κάθε μέρα φαγητό! Φυσικά, υπάρχουν και κάποιες μέρες που φροντίζω να ξεκουραστεί. Το Σάββατο, λοιπόν, ήταν μια απ’ αυτές. Επειδή, το βράδυ είμασταν καλεσμένοι σε δείπνο φίλων, είπα να μην μαγειρέψω κάτι ιδιαίτερο, γιατί την Κυριακή το μεσημέρι είχα καλεσμένους. Έτσι, είπα να φτιάξω ταλιατέλλες με γεύση σολωμού (τις βρίσκω στο supermarket Θανόπουλος) και μια σαλάτα εποχής, με ότι υλικά είχα στο σπίτι. Την ώρα που έβαζα τα ζυμαρικά στην κατσαρόλα για να βράσουν, μου ήρθε η ιδέα να βάλω και καπνιστό σολωμό μέσα στη σαλάτα. Σας παρουσιάζω λοιπόν την σαλάτα, που προέκυψε από ανάγκη και «παραδόξως» μας άρεσε αρκετά και γι’ αυτό την έφτιαξα και την επόμενη μέρα στο γεύμα για τους φίλους μας.

Υλικά:
λάχανο, άσπρο μαρούλι, πράσινο μαρούλι, λίγη σαλάτα σγουρή κόκκινη, καρότο (όλα κατά βούληση)

1 κούπα με σπόρους ροδιού
1 συσκευασία με κατεψυγμένου καπνιστού σολωμού
½ κούπα με φλύδες παρμεζάνας

1 κουτ. Σούπας ελαιόλαδο,
1 κουτ. Σούπας λάδι από καρύδια
1 κουτ. Σούπας σκούρο Balsamico,
1 κουτ. Σούπας θυμαρίσιο μέλι,
1 κουτ. Σούπας Hellmann's dressing με μέλι και μουστάρδα (με εμφανείς τους σπόρους σιναπιού και τα κομμάτια θυμαριού)
1 κουτ. Σούπας πετιμέζι ροδιού ( το δικό μου είναι έτοιμο - από την Πόλη, αλλά εσείς θα βρείτε τη συνταγή της φίλης μου Γαστεροπλήξ )

Eκτέλεση:
Αρχικά, ψιλοκόβετε το σολωμό που βγάλατε από την κατάψυξη σε μικρά κομματάκια.
Βάζετε σ’ ένα σέικερ το βαλσαμικό ξύδι, το ελαιόλαδο, το λάδι από καρύδια, το μέλι, τη σάλτσα μουστάρδας και το πετιμέζι ροδιού και αφού τα ανακατέψτε, το κλείνετε καλά και το ανακινείτε. Βάλτε το μείγμα στο ψυγείο.
Ψιλοκόψτε το λάχανο και ξύστε το καρότο σε χοντρό τρίφτη.
Τοποθετήστε τα σε μια σαλατιέρα. Πλύνετε τα φύλλα των πράσινων λαχανικών, ένα-ένα και τα αφήστε τα λίγο να στραγγίξουν. Ψιλοκόψτε τα μαρούλια και τη σαλάτα. Ρίχνετε τα ψιλοκομμένα μαρούλια, την κόκκινη σγουρή σαλάτα και τα ρόδια στη σαλατιέρα και ανακατεύετε όλα τα λαχανικά μαζί. Τα περιχύνετε από πάνω με το ντρέσινγκ που μόλις βγάλατε από το ψυγείο. Τελευταία, ρίχνετε τις φλύδες της παρμεζάνας.
Σερβίρετε τη σαλάτα, αμέσως.

Δυστυχώς, φωτογραφία δεν σας έβγαλα, αλλά σας λέω ότι λόγω του καρότου δεν φαίνεται ο φιλοκομμένος σολωμός. Καλή σας όρεξη!

12 σχόλια:

Lila Xagorari είπε...

Λάτρης καθώς είμαι των σαλατών θα την τσακίσω το συντομότερο! Καλό μήνα!!!!

thumbelina είπε...

Θα τη φτιάξω με τη πρώτη ευκαιρία, ευχαριστώ
Δεν τη ξέχασα την μελιτζνοσαλάτα που πρότεινες απλά δεν αξιώθηκα ακόμα να τη φτιάξω..
Καλό μήνα:)

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Επειδή εμείς τρώμε πάρα πολύ σαλάτα, μα πάρα πολύ να είσαι σίγουρη ότι θα τη δοκιμάσουμε. Καλό μήνα !!!!

Osiris είπε...

Πώωωωωωω!!!!
Γιατί μας το κάνεις συτό τώρα, ε;
Λατρεύω τον σολωμό.
You are Unpectable!
Άψογη ιδέα.

Καλό βράδυ και καλό μήνα
Πολλά Φιλιά

Matriga είπε...

Λίλα μου, καλό σου μήνα. Με γεια το νέο σου blog. Φιλιά :))

Matriga είπε...

thumbelina
Χαίρομαι που σου άρεσε η συνταγή μου. Με το καλό να τη φτιάξεις και αυτή. Καλή επιτυχία!
Σου εύχομαι να έχεις έναν υπέροχο μήνα :)

Matriga είπε...

Stavroulazerva
Eίμαι σίγουρη ότι θα σ' αρέσει. Καλή επιτυχία!
Καλό μήνα να έχετε με την οικογένειά σου :)

Matriga είπε...

Πειρατή μου,
Μας έλειψες! Χαίρομαι που έχουμε κοινά γούστα και στη μαγειρική γιατί θα ευχαριστηθείς τα εικονικά μου τραπέζια. Μακάρι να σε κερνούσα και από κοντά. Είναι χαρά μου να καλώ φίλους στο σπίτι για φαγητό. Ευχαριστώ για το πέρασμα και τον καλό σου λόγο.
Κοχυλένια φιλιά για ένα ανέλπιστα καλό μήνα ;)

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΡΥΨΩΜΕΝ ΑΛΛΩΣΤΕ;ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΝΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ.
ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.

mia maria είπε...

Πολύ πρωτότυπη και σίγουρα εποχής. Έχω και ρόδια, θα την κάνω οπωσδήποτε. Μου κάνει πολύ γιορτινή!Thanks!

Maria Tzirita είπε...

Δε θα την τιμήσω τη σαλάτα σου, γιατί δεν τρώω ψαρικά, αλλά θα σου ευχηθώ καλό μήνα Ματρίγκα μου! Πολλά φιλιά!

Εύα Παραδείσου είπε...

Matrigaki μου θα πάω να τη φτιάξω. Μου άνοιξε η όρεξη :) Φιλάκια γλυκιά μου.