Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Φθινόπωρο – Χαρούλα Αλεξίου


Στίχοι: Χάρις Αλεξίου, Μουσική: Νίκος Αντύπας


Όταν του φθινοπώρου η πόρτα ανοίξει,

όταν θ' αποδημούνε τα πουλιά,

θα φτάνει ένα αεράκι ν' αποδείξει,

τι είναι μια αγκαλιά.

Θα 'ναι Σεπτέμβρης μήνας, μπορεί κι Οκτώβρης,

θα 'σαι στην πόλη εσύ κι εγώ στο νησί,

και όποιος θυμάται, πιο πολύ θα το βρεις,

όταν θα παίρνεις το γράμμα μου το θαλασσί.

Δεν υπάρχουν σύνορα μου λες,

τα καράβια κάνουν κύκλο στις καρδιές,

τα δελφίνια όμως θα μου πουν,

όποιος μένει πίσω δεν τον αγαπούν.

Καθώς κοιτώ να παίζεις με το κύμα,

να μου φοράς κοχύλια στα μαλλιά,

νιώθω πως δεν αργεί το πρώτο βήμα,

που σε πάει μακριά - σ' άλλη αγκαλιά.

Αύγουστος μήνας θα λέει η φωτογραφία,

μα ο Δεκέμβ
ρης θα 'ναι στην ψυχή,

και μένα που με λένε απλώς Μαρία,

θα φτιάχνω μια ιστορία από την αρχή.

Δεν υπάρχουν σύνορα, μην πεις.

Το δελφίνι το 'πε στις ακτές,

κράτα την καρδιά σου από τους πειρατές,

το 'πε και στο κύμα χάθηκε,

όποιος μένει πίσω πάει, ξεχάστηκε.


Δεν υπάρχουν σύνορα μου λες,

τα καράβια κάνουν κύκλο στις καρδιές,

τα δελφίνια όμως θα μου πουν,
όποιος μένει πίσω δεν τον αγαπούν.


Λέτε οι στίχοι να είναι γραμμένοι για την Μαρία, την Κοχυλένια;
Μάλλον όχι, αλλά μου αρέσουν πολύ και τα κοχύλια και τα δελφίνια και το όνομά μου είναι Μαρία ;-)

4 σχόλια:

D.Angel είπε...

Δεν το χω ξανακούσει το τραγούδι!
Ομορφο είναι!
Καλή ξεκούραση Μαράκι
Καλό Σ/Κ
Φιλιά

Βάσσια είπε...

Ταιριαστό Μαρία!!

Καλό Σ/Κ να έχεις στην "χώρα των κοχυλιών" σου!
:-)

mia maria είπε...

Πολύ όμορφο! Καλό Σαββατοκύριακο!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ :)))
ΦΟΒΕΡΗ Η ΧΑΡΟΥΛΑ!!!!