Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

♥♥ Για δυο μάτια – Πέγκυ Ζήνα ♥♥

images
Για δυο μάτια, για δυο χείλη τρελάθηκα
Κι αν δεν τα δω θα πεθάνω
στον κόσμο αυτό τι να κάνω
Πάει χάθηκα
Για δυο μάτια, για δυο χείλη
παιδεύτηκα
Έχασα τα λογικά μου
Σα να ναι η πρώτη φορά μου
που ερωτεύτηκα
Ψηλά τα χέρια μου λες
με τις γλυκές σου ματιές
Κι όλες της γης οι χαρές στην αγκαλιά σου
Ένα δικό σου φιλί
Και της καρδιάς το κελί
ραγίζει σαν το γυαλί
και σπάει μπροστά σου
Για δυο μάτια για δυο χείλη τρελάθηκα
Με δυο μάτια, με δυο χείλη σώθηκα
και τώρα εσύ θα διαλέξεις
αν θα 'ρθεις να με κουρσέψεις
παραδόθηκα

Αφιερωμένο!
Στίχοι - Μουσική : Γιώργος Θεοφάνους

14 σχόλια:

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Επιτέλους ένας μπλόγκερ που ακούει Πέγκυ!!!

Matriga είπε...

Καλησπέρα αγαπημένη μου Κίρκη!
Τι κάνεις; Ελπίζω όλα να είναι καλά με την υγεία σου.
Εγώ είμαι από τις λίγες που ακούν τα πάντα.
Ίσως γιατί σπούδασα μουσική και μαθαίνοντας νότες διαπίστωσα πως η καλή μουσική δεν έχει ετικέτες!
Άλλωστεές, η Πέγκυ συνήθως φροντίζει να κάνει καλές επιλογές στις συνεργασίες της και έχουν καλό στίχο τα τραγούδια της.
Στο αφιερώνω λοιπόν με την αγάπη μου και τα κοχυλένια μου φιλιά!

Καλό Σαββατόβραδο με πολύ Έρωτα ;)

Theodosia είπε...

Για δυο μάτια για δυο χείλη τρελάθηκα

Με δυο μάτια, με δυο χείλη σώθηκα

και τώρα εσύ θα διαλέξεις

αν θα 'ρθεις να με κουρσέψεις

παραδόθηκα

ολα τα λεφτα

Ανώνυμος είπε...

Πολύ γλυκός ο στίχος ,το τραγούδι δεν το ήξερα,μου άρεσε..

Καλό Σαβ/κο ψυχή μου.

Φιλιά πολλά!

Matriga είπε...

Theodosia, επιτέλους κουμπαρούλα μου έβαλες το όνομά σου δίπλα στο αβατάρ σου.
Όσο για τους στίχους να υποθέσω πως την δαγκώσαμε τη λαμαρίνα; Kολλητικό είναι;
Oύτε η γρίππη των χοίρων πια! lol

Ζήστο μέχρι το μεδούλι, φιλενάδα μου!

Matriga είπε...

Αγαπημένη μου Ellen,
Χαίρομαι που σου άρεσε το τραγούδι.
Σ' ευχαριστώ πολύ για όλα!
Τα φιλιά μου και την αγάπη μου :))

Μάγισσα Κίρκη είπε...

Σ ευχαριστώ κούκλα για την αφιέρωση, σου πετάω νοερά τρία πανέρια γαρύφαλλα! :p

Matriga είπε...

Είσαι αρχόντισσα!!
Μου το έλεγε η Θεοδοσία για σένα, αλλά το λένε και οι αναρτήσεις σου!

Ευχαριστώ πολύ ;)

D.Angel είπε...

Καλησπέραααα
Κι εγώ με τη σειρά μου πετάω δυο πανέρια γαρδένιες!Χα χα χα χα
Φιλιά πολλά Μαράκι
Εύχομαι να σαι πάντα έτσι,
τρελαμένη κι ερωτευμένη!
Σμουατς

ELENI είπε...

MARTIGA ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ.....ΛΑΤΡΕΥΩ ΠΕΓΚΥ!!!

Matriga είπε...

Καλησπέρα Αγγελική μου
Φέρε εσύ πανέρια και ας είναι και γαρδένιες που έχουν την ιστορία τους ;)

Πάντα με τρέλα και έρωτα είμαστε εμείς οι δύο!
Πολλά φιλάκια

Matriga είπε...

Ελένη μου,
Τι όμορφη πρέπει να ήταν η βόλτα σου με το σκάφος! Χαίρομαι που περνάς όμορφα :)
Σου εύχομαι μια υπέροχη εβδομάδα και φυσικά σου αφιερώνω το τραγούδι ;)

Πολλά φιλιά!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΑΦΗΣΩ ΜΙΑ ΖΕΣΤΗ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ :)))

ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!

Matriga είπε...

Σκρουτζάκο, να είσαι πάντα καλά
και πραγματικά χαίρομαι που δεν ξεχνάς κανένα.

Ευχαριστώ πολύ!