Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Πήγασος



Ένα σύμβολο με πολύπλευρο συμβολισμό. Λέτε γι' αυτό να μου αρέσει ιδιαίτερα. Είμαι πολυδιάστατη και γω σαν Διδυμάκι.

Ο Πήγασος συμβολίζει...

  • Τη μυθολογία
  • Την ποιητική μεγαλοφυΐα
  • Την έμπνευση για την καλλιτεχνική δημιουργία
  • Τις ηρωικές πράξεις και την δύναμη
  • Τον αγγελιοφόρο του Θεού
  • Την εξιδανικευμένη φαντασία, η οποία μπορεί να εξυψώσει τον άνθρωπο
  • Την ελευθερία
Παράκληση: Μοιραστείτε μαζί μας τις γνώσεις σας για τον Πήγασο.

1 σχόλιο:

D.Angel είπε...

http://dreamer-angela.blogspot.com/2007/10/blog-post_2773.html

Δεν επέλεξα τυχαία να τον έχω επάνω μου σε ταττοο!Το έψαξα πριν το κάνω, μόνο που εγώ τον έχω σαν φτερωτό μονόκερο οπότε για μένα έχει διπλή σημασία!
http://dreamer-angela.blogspot.com/2007/10/blog-post_7829.html

Καλό σου βράδυ φιλενάδα!Νυστάζωωωωωωωω