Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τρίτη 16 Ιουνίου 2009

Ούζο όταν πιεις!

Άντε να αρχίσουνε τα τέλια...

Και επειδή...

Η σοβαρότητα είναι το μοναδικό καταφύγιο των ρηχών ανθρώπων,

όπως είπε και ο Oscar Wilde,

άντε να γίνουμε παντοκράτορες και να το λίγο ρίξουμε έξω σήμερα!
Άντε να λικνίσουμε το κορμάκι μας και να πάρουμε μια ρουφηξιά...

Πρόεδρε το κομμάτι πέρασε από τη λογοκρισία με μια μικρή τροποποίηση, με το ουζάκι.
Α, και όπως θέλει και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος της ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ, παρακαλώ, το ουζάκι να είναι ΜΙΝΙ!

13 σχόλια:

She είπε...

Γειά σου Μαρία με τα ωραία σου!!!

Φιλιά!!

προφήτηs είπε...

βουρ στο ουζο... και οπου βγαλει...


καλησπέρα

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΚΟΥΣΑ ΓΙΑ ΟΥΖΑΚΙ ΚΑΙ ΜΠΗΚΑ

Yannis Triantafyllou είπε...

άκουσα ουζάκι ;;; εγώ ετοίμαζα παρουσιάσεις και το κυβερνητικό επιτελείο βαρούσε ουζάκια ;;; να με πάρει ο κ. αντιπρόεδρος άμεσα στο κινητό, έκτακτη συνεδρίαση δια τηλεφωνήματος !!

Yannis Triantafyllou είπε...

υ.γ. το επίσημο ρόφημα της ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ είναι το τσίπουρο ΧΩΡΙΣ γλυκάνισο !! στα σκληρά κατευθείαν !!

Matriga είπε...

Καλησπέρα, Ανάσα. Κερνάμε! Φιλάκια :)

Προφήτη, μου ήρθε μια επιθυμία να τα πιούμε, αλλά θα ήταν καλύτερα να το κάναμε, εκ περιτροπής! Καλή διασκέδαση!

Θανάση, είσαι πάντα καλοδεχούμενος! Στην υγεία μας!

Καλησπέρα Πρόεδρε! Τι θα γίνει με τον ορισμό του κόμματος; Ακόμα παρουσιάσεις γράφεις; Ο κυβερνητικός μου φαίνεται ότι τα έχει πιει και αγνοείται ;) lol

Constantinos είπε...

Η βουλή είναι κλειστή και εγώ είμαι στη παραλία λιάζω τη κορμάρα μου και πίνω μπύρες.
χικ χικ

jacki είπε...

Άχου και χθες το βράδυ έπινα τσίπουρα...
Κορυφή.. Δε σας λέω τίποτα.. Τι ποτά;

delfinoula είπε...

Εγώ θα προτιμήσω πλωμάρι αλλά την συμβουλή σου λέω να την ακολουθήσω.

Καλημέρα και φιλί.

founio είπε...

Ούζο όταν πιεις, γίνεσαι ευθύς, βασιλιάς δικτάτορας θεός και κοσμοκράτορας!

Άιντε!


Ούζο από τη Μυτιλήνη , Πιτσιλαδή!

ΟΜΑΔΑ ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ είπε...

Καλησπέρα...
Θα θελα να σε ρωτήσω κάποια πράγματα...Έχεις κάποιο email?
Μ αρέσει πολυ ο τροπος που γράφεις
Να σαι καλα
Αλέξανδρος-ΧΡΟΝΟΣ

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

εγώ παραπατάω από κουραση και χωρίς ουζάκι, αν πιώ και κανένα θα κοιμηθώ για καμμιά βδομάδα

LAMBROS είπε...

Καλημέρα και καλώς σας βρήκα ... Αν δεν σε πειράζει κέρνα και από εδώ ένα :)