Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τρίτη 5 Μαΐου 2009

Ανδρικός εγωισμός!

Είναι 3 φίλοι αραχτοί σε ένα µπαράκι και τα πίνουν και κουßέντα στη κουßέντα, φτάνει η συζήτηση στο πόσο εγωιστές είναι οι άντρες.
Μιλάει ο πρώτος...

- Εγώ ρε παιδιά είμαι πολύ εγωιστής, επειδή ένα πρωί η γυναίκα δεν µου έφτιαξε καφέ, έκανα να της µιλήσω µια ολόκληρη εßδοµάδα.

-Σιγά ρε, λέει ο δεύτερος, εγωισµός είναι αυτός;

-Εγώ επειδή µου έφτιαξε µακαρονάδα µε σάλτσα και όχι µε κιµά, ένα µήνα κοιµόµουν στον καναπέ του σαλονιού.

Ο τρίτος χαµογελούσε... µε το ύφος του ''µεγάλου άντρα''.

-'Αντε ρε, λέει κάποια στιγµή ο τρίτος της παρέας..... που είστε εσείς εγωιστές...

-Εγωιστής είµαι εγώ, που επειδή τη µέρα του γάµου η γυναίκα µου, µου πάτησε το πόδι στην εκκλησία, τόσα χρόνια γάµου και δεν την έχω αγγίξει... ποτέ!!!!!!!

Καλά ρε µας δουλεύεις? ρωτούν οι άλλοι. Και τα παιδιά πως τα έχεις κάνει;

-ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΕΓΩΙΣΜΟ ΔΕΝ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ;;