Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 27 Μαΐου 2009

Ανατροπή και στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή με Παλαβιάρα επίτροπο !!!

Σκέφτηκα πολύ έντονα το θέμα, ομολογώ με προβλημάτισε όταν μου τηλεφώνησε χθες βράδυ ο Μπαρόζο... εκεί λοιπόν ανάμεσα στα «μάτσα μούτσο ομπριγάδο» κ.λπ. κ.λπ. μου το ξεφούρνισε: «πρέπει να κάνεις την ανατροπή, θέλουμε να μας στείλεις έναν Επίτροπο διαφορετικό, θέλουμε να μας συγκλονίσετε μια ακόμα φορά...»

Έψαξα να βρω ποιός θα με συμβούλευε στο project. Απογοήτευση... Κάτι imagemaker ερωτοχτυπημένοι, κάτι υπουργοί χαμένοι στα χαρτοφυλάκια τους... Μοναξιά... Είναι η μοίρα του ηγέτη, όλες τις παράξενες απόφάσεις πρέπει να τις παίρνει μόνος...

Σήμερα το πρωί, πέσαμε ξανά στην καθημερινότητα, ξέρετε τι είναι να έχεις να κυβερνήσεις μια ολόκληρη χώρα;;; Ούτε καν να βγω για ποδήλατο δεν πρόλαβα, δε μου έχουν πάρει και κανένα σχετικό παιχνίδι για το playstation, τίποτα, αγύμναστος ξεκίνησα...

Και πάνω στη δουλειά, σαν να μη μου έφτανε η imagemaker να μου λέει για ιταλοπαστίτσια κ.λπ. για να γυρίσουμε λέει Ευρωπαϊκό σποτάκι στον Λευκό Πύργο (αφού σου είπα, ο Γκόρτσος είναι ΛΟΥΖΕΡ !!! όπως Γιαννάκης, εμείς αλλάξαμε, ΑΝΑΤΡΟΠΗ !!! Μαααααντάς, Μαααααντάς !!!), έρχεται κι η άλλη η Παλαβιάρα να μας την πει ότι την ξενερώνουμε με το κυβερνητικό έργο και να μας πει να κάνουμε ...κινήματα (sic!!). Να βγω δηλαδή σαν τον P(i)sinakis εδώ μέσα να φωνάζω «κουνηθείτε κόρες να κάνουμε ένα κίνημα»... Και εκεί ξύπνησε ο Μπαρόζος μέσα μου, «κάτσε», είπα «και θα σε φτιάξω εσένανε». Τώρα έκατσε, δεν έκατσε, εγώ της την έπεσα και μου έκατσε (χοχοχο... προεδρικό χαμόγελο...)

Πρόεδρος (εγώ δηλαδή...)
«Αλήθεια, πρέπει να ορίσω Επίτροπο στην Ευρωπαϊκή Ένωση, χρειάζομαι όμως κάποιον/αν, αρκούντως Παλαβιάρη/α ώστε να τους μουρλαίνει όλους μην τον κάνουν χάζι οι άλλοι... Είσαι ;;;;»

Παλαβιάρα (αυτή δηλαδή...)
«Καλέ τι Προεδράρα είσαι συ!
Αν είμαι λέεεεει... Πετάει η σκούφια της Παλαβιάρας για να κάνει ντου στην Ευρωβουλή.
Πρόεδρε είμαι μαζί μέχρι την καταστροφή σου χι χι
Ωραίο δεν είναι το σλογκανάκι το λωλό???
Την λιμουζίνα τη θέλω μαύρη για να κάνει αντίθεση με το άσπρο φόρεμα μου. Ή μήπως να φορέσω μαύρο φόρεμα και να είναι το όχημα λευκό;;;;
Προβληματίζω πριν καλά καλά μου το αναθέσετε το πόστο! Ουυυυυι !!!! »

Έτσι πλέον, το κυβερνητικό σχήμα της ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ διαθέτει και επίτροπο για τα Ευρωπαϊκά Θέματα που ακούει στο όνομα Παλαβιάρα .

Κουνηθείτε κόρες !!! (Εγώ και ο P(i)sinakis το λέμε αυτό, από διαφορετική ορμή ορμώμενοι...)
Θα αναλάβετε την νέα μας επίτροπο, να την ντύσουμε, να την στολίσουμε, να την εξοπλίσουμε, να την εκπαιδεύσουμε (στα περι πολιτικής, τα άλλα -τα περί δεξιώσεων- τα ξέρει, το'χει...) !! Εγώ θα πάρω τον Μπαρόζο να του το ανακοινώσω !! Ε, να κανονίσω και ένα συμβούλιο κορυφής τώρα που μου 'φεραν και φρέσκο τσιπουράκι από το χωριό...

υ.γ. εκείνα τα σουτζουκάκια (Μακεδονίας - Θράκης) τί έγιναν;; τώρα κυνηγάμε το γουρούνι ή τα έφαγε ο Τερκενλής;; άντε, σήμερα παρήγαγα δύσκολο κυβερνητικό έργο και πείνασα !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: