Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

This is YOUR night....and that's Greeks!


Δεν πρόλαβε σήμερα να ολοκληρώσει ο Σάκης την πρώτη πρόβα στη Eurovision 2009 και πλακώσανε όλοι οι "ειδικοί" με τα φτυάρια και τις κριτικές για την πρώτη εμφάνιση!

Αυτό ήταν όλο;; Σιγά την πρωτοτυπία!! Tα είχαμε δει και στο βιντεοκλιπ της Άννας Βίσση. Ο Φωκάς αυτό εννούσε όταν έλεγε ότι ο Σάκης θα πετάει;;
Καμμιά φαντασία δεν είδαμε....κ.λ.π....κ.λ.π.

Αμάν βρε παιδιά.... επιτέλους πια!
Ο καθένας είναι ο κριτής των πάντων. Και μένα δεν με εντυπωσίασε, αλλά μην ξεχνάμε ότι είναι η πρόβα και γι' αυτό γίνονται οι πρόβες! Για να δούμε τα λάθη μας και να τα διορθώσουμε, να ακούσουμε τις κριτικές και να κάνουμε τις διορθωτικές επεμβάσεις μας.
Καμμιά χώρα δεν θα πάει τόσο καλά στις πρόβες, αλλά τελικά μόνο εμείς θα μιζεριάζουμε και θα θάβουμε αυτούς που μας εκπροσωπούν! Μόνο η Ελλάδα θάβει τα παιδιά της, δυστυχώς... Και το λέω εγώ, που δεν υπήρξα ποτέ Ρουβίτσα και δεν πήγα ποτέ να δω το "Θεό" και να φωνάζω υστερικά Σαααάκη.... Όμως, η αλήθεια να λέγεται. Είναι ο μόνος που μπορεί να μας εκπροσωπήσει επάξια - ακόμα και χωρίς ένα ιδιαίτερο τραγούδι, κατά τη γνώμη μου! - γιατί ο διαγωνισμός αυτού δεν επιλέγει την πιο ταλαντούχα φωνή, αλλά τον πιο χαρισματικό στη σκηνή καλλιτέχνη! Και ο Σάκης Ρουβάς το έχει αποδείξει τόσα χρόνια πως είναι αστέρι που λάμπει και μόνο με τη σκηνική παρουσία του. Μια χαρά θα τα πάμε! Ακόμα και αρκετά κάτω από την 3άδα να έρθουμε να λέμε ευχαριστώ και μπράβο του. Γιατί ούτε το τραγούδι αξίζει κάτι παραπάνω, ούτε υπάρχει κάποιος που θα έφερνε κάποια καλύτερη θέση μ' αυτό το τραγούδι... Γουρούνι στο σακί μας δόθηκε για να επιλέξουμε. Ο συνθέτης είχε βίσμα και δύο από τα τραγούδια ήταν δικά του, το δε τρίτο δεν έλεγε και κάτι...

Οπότε, καλή επιτυχία στο Σάκη μας! Το παληκάρι αξίζει να έχει τις ευχές μας και τη θετική ενέργεια για μια καλύτερη προβολή της Ελλάδας, αλλά και δικής του. Καλομελέτα και έρχεται!

"This is Our Night" ;)

5 σχόλια:

D.Angel είπε...

Μάλλον είμαι η μοναδική που διαφωνεί εεε;;;Ουτε ο Σάκης μου αρέσει ούτε το τραγουδάκι του!
Τα φιλιά μου και πάλι

korinoskilo είπε...

@ντριμ οχι δεν εισαι η μονη μην αγχεσε :)))


αντε να ολοκλησωσει ο σακης ...... μπας και ολοκληρωσουν και μερικοι αλλοι και βρουμε παλι την υσηχια μιας :)


καλο απογευμα :)

Matriga είπε...

Αγγελική μου, δεν ήμουν και πολύ κατανοητή, ε; Ο Σάκης δεν μου αρέσει ιδιαίτερα και ειδικά το τραγούδι αυτό σίγουρα δεν το εγκρίνω για το διαγωνισμό! Όμως, τη μιζέρια μας και το "θάψιμο" πριν την "κηδεία" δεν τα εγκρίνω με τίποτα. Άρχισαν πάλι να θάβουν το Σάκη, ακόμη δεν έκανε την τελική παρουσίαση. Στη δουλειά όλη μέρα ακούω πως θα πατώσουμε και δεν αξίζει τίποτα η παρουσία του... δεν έβγαλε λέει το κορμάκι του κλπ. Τι επίπεδο Θεέ μου! Είμαστε για τα πανηγύρια, νομίζω. Απλά το παιδί κάνει αυτό που ξέρει και το κάνει καλά κατά τη γνώμη μου ;)
Με πιάνεις, φιλενάδα; Φιλάκια πολλά!!

Matriga είπε...

Έλενα, έχεις δίκιο θα αρχίσουν πάλι τα ίδια μέχρι να τελειώσει το πανηγύρι ;)
Kαλό απόγευμα!

D.Angel είπε...

Ετσι ναι!!!Συμφωνώ μαζί σου καλή μου!!!Ολο γκρίνια κ μιζέρια είμαστε!!!Φιλιά πολλά