Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 3 Μαΐου 2010

5 + 5 μυστικά για μια επιτυχημένη διαπροσωπική σχέση

Με δεδομένη τη σημερινή θλίψη και τις μαύρες σκέψεις για την οικονομική κατάσταση της Ελλάδα και για το μέλλον μας,

Με τη διαπίστωση ότι μάλλον γκρεμίζουν το Ευρώ και την Ευρωπαϊκή Ένωση, ώστε να μείνει ένα ισχυρό Δολάριο
(Εμείς κάναμε την αρχή και ακολουθούν: Ισπανία, Πορτογαλία, Ιταλία, Αγγλία, Ιρλανδία… και βάλε…
)

Ας λάβουμε υπόψη μας, μια φιλοσοφημένη και χιουμοριστική διαπίστωση, που κυκλοφορεί στο internet, ώστε να αλλάξουμε προσανατολισμούς, γιατί δεν μας βλέπω καθόλου καλά…
Επειδή, ο υπάρχων πεντάλογος, αφορούσε μόνο σε άνδρες, επέλεξα να προσθέσω με τη σειρά μου κι αυτά που νομίζω ότι επιδιώκει η σημερινή γυναίκα ;)

5 + 5 must για μια σχέση ανεπανάληπτη ;)
1) Είναι πολύ σημαντικό να βρεις μια γυναίκα που να κάνει όλες τις δουλειές του σπιτιού, που να μαγειρεύει συχνά, να καθαρίζει το σπίτι και να έχει μια δουλειά.


1Α) Αντίστοιχα, να προσθέσω, ότι για την γυναίκα είναι πολύ σημαντικό να έχει στο πλάι της έναν άνδρα, που να κάνει τα πάντα για κείνη και να είναι επιτυχημένος σ’ ότι καταπιάνεται!

2) Είναι πολύ σημαντικό να βρεις μια γυναίκα που να σε κάνει να γελάς !!!

2Α) Ίσως, για μας, να είναι ακόμη πιο σημαντικό ο άνδρας που έχουμε δίπλα μας να έχει έξυπνο και ιδιαίτερο χιούμορ.

3) Είναι πολύ σημαντικό να βρεις μια γυναίκα στην οποία μπορείς να βασιστείς και να μην σου λέει ψέματα !!!

3Α) Είναι must για μας, ο σύντροφός μας να είναι απόλυτα ειλικρινής, να μην υποκρίνεται και να μπορούμε να βασιστούμε σ’ εκείνον… να αφεθούμε στα στιβαρά χέρια του!

4) Είναι πολύ σημαντικό να βρεις μια γυναίκα που να λατρεύει να σου κάνει έρωτα.

4Α) Είναι βασική προϋπόθεση ο σύντροφός μας να είναι ο τέλειος εραστής, να του αρέσει να εφευρίσκει νέους τρόπους προσέγγισης και συνάμα να μας κάνει πολλές εκπλήξεις!

5) Είναι πάρα πολύ σημαντικό αυτές οι τέσσερις γυναίκες να μην γνωρίζονται μεταξύ τους.


5Α) Δεν είναι απαραίτητο οι 4 προηγούμενοι άνδρες να έχουν συναντηθεί κάποια στιγμή της ζωής τους ;)


14 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Χα,χα, πολύ καλό! Καλό μήνα Ματρίγκα μου!

Matriga είπε...

Καλό μήνα, Μαρία μου!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη
και τον καλό σου λόγο.
Να είσαι και να περνάς όμορφα!

Φιλιά!

Υ.Γ. Άντε να δούμε πότε θα τα πούμε από κοντά

Δραπέτης είπε...

Χαχαχα! Καλο! :)

Osiris είπε...

Είσαι απίστευτη!
Πολύ γέλιο!
Χάχαχαχααα :)

Καλησπέρα Μαρία.
Όμορφες οι αλλαγές εδώ!

Να περνάς όμορφα και να έχεις έναν όμορφο Μάη

Cya

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

χαχαχαχαχαχαχ!!!!
πολυ πολυ καλο matrigaki μου!!!

φιλακια νεραιδενια κοριτσακι!!!

Lila Xagorari είπε...

Πιο εύκολο είναι να βγούμε από την κρίση παρά να βρούμε άντρα που να έχει και τα 5 αυτά χαρακτηριστικά!

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα χα χα
Είπα κι εγώ!!!
καλημέραααααααααααααααααα

Matriga είπε...

Καλημέρα Δραπέτη.

Σου εύχομαι να έχεις ένα όμορμο Μάη!
Ευχαριστώ για την επίσκεψη.

Κοχυλένια φιλιά

Matriga είπε...

Καλημέρα, Osiri

Χαίρομαι που σου αρέσει το νέο look
και που γέλασες με την ανάρτηση αυτή.

Είπα να ξεφύγουμε λίγο από την μιζέρια
της κατάστασης της Ελλάδας...

Πολλά φιλιά και τις ευχές μου για σούπερ
Μαγιάτικες διακοπές ;)

Υ.Γ. Η Αγγελική μας έβαλε το χεράκι της για τις αλλαγές αυτές. Είναι ένας θησαυρός! Τι πειρατίνα θα ήταν άλλωστε;

Matriga είπε...

Nαϊάδα μου, γλυκιά, καλή σου μέρα!

Χαίρομαι που σ' έκανα να γελάσεις,
κοριτσάκι μου! Ειλικρινά χαίρομαι ;)

Πολλά πολλά φιλάκια και μια μεγάλη αγκαλίτσα

Matriga είπε...

Λίλα μου, καλή σου μέρα!!!

Χαθήκαμε και φταίω εγώ... Ευχαριστώ για την επίσκεψη. Δεν είμαι στα καλύτερά μου
τελευταία. Χαίρομαι πολύ που είσαι
εδώ, γιατί μπορώ να σε βοηθήσω
να δεις πως τίποτα δεν είναι αδύνατο... ;)
H λύση φυσικά είναι το πέμπτο μυστικό!!
χα χα χα

Πολλά πολλά φιλάκια!!

Υ.Γ. Ελπίζω αυτό να μην το διαβάσει ο άνδρας σου! :lol:

Matriga είπε...

Αγγελική μου,
Τι σε προβλημάτισε;;;
Το πως είναι δυνατόν η Μαρία να δίνει
τέτοιες συμβουλές, ενώ τα έχει κάνει
σαλάτα; Μα δεν σου είπα πως από σαλάτες σκίζω;
χα χα χα
Ποτέ δεν είναι αργά, άλλωστε!! ;)

Πολλά πολλά φιλάκια!!

astrofegia είπε...

Ωραία τα μυστικά αυτά για μια πετυχημένη σχέση. Και με έκαναν να γελάσω, Μαράκι μου έτσι όπως τα παράθεσες...Αλλά σαν γυναίκες που είμαστε θα περίμενα περισσότερη φαντασία και πονηριά για κάτι πρωτότυπο...
Και αν μου δώσεις το βήμα, λέγοντας αστροφεγγιά μου κάνε τις δικές σου προτάσεις...Επιφυλάσσομαι να σου πω στο μέλλον! ;)
Πολλά φιλιά! :)

Matriga είπε...

Αστροφεγγιά μου,
Χαίρομαι για το σχόλιό σου και αναμένω την ενεργή συμμετοχή σου στο θέμα! Πάντως τα 4 δικά μου μυστικά είναι τα θέλω μου και όχι συμβουλές... Το 5ο μάλιστα, είναι το να με κάνει να χαμογελώ :)

Πολλά πολλά φιλιά!!

Υ.Γ. Μεταξύ μας το μυστικό είναι ένα...
Ο αμοιβαίος μοιραίος και παθιασμένος Έρωτας!!!
Το αν θα είναι κεραυνοβόλος, παίζει ;)

Λες αυτή μου η κατάθεση να μοιάζει σαν... ζητείται υποψήφιος; χα χα χα χα