Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Άιντε μωρό μου, ανέβα και κινήσαμε πέντε φορές τους ουρανούς γυρίσαμε

Everybody needs beauty as well as bread, places to play in and pray in, where nature may heal and give strength to body and soul. - John Muir


Δεν ξέρω γιατί, αλλά τελευταία, έχω συνεχώς μια επαναλαμβανόμενη διάθεση να με «ψάξω». Για να νιώσω ξανά αυτήν την ανάγκη, μετά από ένα χρόνο, μάλλον αυτό θα σημαίνει ότι δεν κατάφερα ακόμη να με αγαπήσω, όπως θα ήθελα… Συνεπώς, δεν έχω παρά να με διορθώσω, όσο περισσότερο μπορώ. Που θα μου πάει; Από τη άλλη, μπορεί να είναι σωστό να επανατοποθετούμαστε αρκετές φορές στη ζωή μας, όμως, φοβάμαι μην μου γίνει και συνήθεια! χα χα
Είναι αυτό που λένε, όπου ακούς πολλά κεράσια, κράτα και μικρό καλάθι…
Τώρα θα μου πείτε, τι σας τα λέω αυτά που με προβληματίζουν, αφού υπάρχουν άλλα πιο σοβαρά και πιο ενδιαφέροντα θέματα που σας απασχολούν. E, λοιπόν, σας μιλάω ειλικρινά, εγώ κάνω την αυτοανάλυσή μου και δεν το κρύβω, ότι ουδόλως με απασχολεί αν σας αφορά. Άλλωστε, είναι ο πιο ανέξοδος και συνάμα αποτελεσματικός τρόπος που έχω ανακαλύψει για να τα βρίσκω με τον εαυτό μου.

Παλιότερα, είχα επισκεφτεί ένα ειδικό κλινικό ψυχολόγο - λόγω ενός σοβαρού προβλήματος της υγείας μου - που στάθηκε και η αφορμή να γίνω blogger και μάλιστα η αιτία να το παρακάνω κάποια στιγμή, αγγίζοντας τα 7 blogs συνολικά. Φυσικά, δεν ήμουν "Παλαβιάρα", όπως είχα δηλώσει σε εκείνο το νέο προφίλ μου, αλλά έψαχνα τρόπο να εκφραστώ ελεύθερα, αφού στην τότε εργασία μου, το social network είχε απαγορευτεί, δια ροπάλου. Έτσι, έγινα μαι παλαβιάρα που έβγαζε την τρέλα της σε αφθονία, ώστε να κρατηθεί στα πόδια της… Ευτυχώς, για μένα, είμαι καλά και έτσι βρίσκομαι τώρα ανάμεσά σας, εν αντιθέσει με όσα υποστήριζαν οι γιατροί τότε, που δεν μου έδιναν ελπίδες…

Μερικές φορές, μόνο όταν ακολουθήσουμε μια λανθασμένη διαδρομή, μπορούμε να αντιληφθούμε ποιον δρόμο πραγματικά θέλουμε να ακολουθήσουμε. Φαίνεται λοιπόν, ότι τότε από την δίψα μου να ζήσω, δεν πήρα το σωστό το δρόμο, όπως λέει και το άσμα του Μαργαρίτη. Παρότι, η θέληση του ανθρώπου μπορεί να κάνει θαύματα, η πρόθεση και μόνο δεν αρκεί, αν δεν είμαστε απόλυτα σίγουροι για την απόφασή μας. Τότε και μόνο τότε, μπορούμε να καταφέρουμε το ακατόρθωτο. Ν’ αγγίξουμε το ουράνιο τόξο μας, πετώντας ψηλά, με δύναμη.


Από κει ψηλά λοιπόν, είπα να με δω για να με μάθω. Να βρω τον πραγματικό μου εαυτό και γι’ αυτό με "ψάχνω" κυρίως από μέσα… Μόνο έτσι βρίσκουμε την ευτυχία που πάντα υπάρχει μέσα στον καθένα μας. Εμείς είμαστε που την διαχέουμε, μόνο όμως στην περίπτωση που καταφέρουμε να ξεχειλίσουμε απ' αυτήν. Για να την πάρουμε, πρέπει να διατίθεται. Για να τη δώσουμε, πρέπει να τη διαθέτουμε!
Άιντε λοιπόν, να την βρω για να ησυχάσω και γω και σεις ;)

20 σχόλια:

ΗΩΣ είπε...

Βρε κορίτσι μου, με μπέρδεψες. Τί κακό έχει η συνεχής αυτοψυχανάλυση; Δεύτερον, οφείλεις να επανατοποθετείσαι ως άνθρωπος κατά καιρούς. Δεν βλέπεις πάντα τα πράγματα με τον ίδιο τρόπο, άσε που αλλάζουν διαρκώς και τα εξωτερικά δεδομένα. Όσο για την ευτυχία, δεν είναι διαρκής κατάσταση. Δεν θα την άντεχε το μυαλό σου τόση εκροή ορμονών. Είναι στιγμές που σου εύχομαι να είναι περισσότερες από τις άλλες.

ELENI είπε...

μαρακι καλημερα!αυτο για εσενα......
http://www.youtube.com/watch?v=qq__562LG9g

Hfaistiwnas είπε...

Πες τα βρε!
Να ψάξεις τον εαυτό σου όσο θες, άλλωστε έχουμε το ένστικτο της αυτοσυντήρησης και μόνοι μας βρίσκουμε τα λάθη μας και τα σωστά μας..

mar9659 είπε...

Νιώθουμε συχνά να μας καταβάλλουν αρνητικές σκέψεις, αισθανόμαστε πως οι δυνάμεις μας δεν είναι αρκετές και οτι η ζωή, μας ξεπερνάει μα όμως, με την θετική σκέψη η αυτοπεποιήθηση θα είναι ακλόνιτη και όλα θα μοιάζουν ευκολότερα!!!Θετική σκέψη λοιπόν φίλη μου, αντί να πιέζεις το μυαλό με κατήφεια και ακεφιά.... Την καλημέρα μου μ'ένα γλυκό φιλί και πολλά χαμόγελα!!!

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα
Ολο το βράδυ αυτό σκεφτόσουν;;;;
Αστα αστα!

Πάω για καφέ!
Φιλιά πολλάααααααα

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μαράκι μου μια χαρά νομίζω τα έχεις βρει με τον εαυτό σου, ο οποίος είναι υπέροχος!
Φιλάκια!

Matriga είπε...

Καλημέρα Ηώ.
Ενίοτε μπερδεύω και κόσμο! χα χα
Ανέφερα ότι ίσως κούρασα με το πολύ ψαχτήρι μου, γιατί φαντάσου, ότι εκείνοι που με παρακολουθούν από το 2008 θα έχουν βαρεθεί το πολύ το Κύριε Ελέησον από μένα...
Όμως, τι να κάνουμε που με έπιασε η κρίση των 40 την γυναίκα;

Όσο για την ευτυχία, εννοείται ότι είναι στιγμές, αλλά η σκέψη μου αφορούσε στην αίσθηση πληρότητας που μας κάνει με ένα μόνιμο χαμόγελο στα χείλη! :))

http://www.aesthetic-plus.com/assets/photos/stock/19.jpg

Σου εύχομαι να έχεις πολλά χαμόγελα σαν αυτό σήμερα ;)

Matriga είπε...

Ελένη μου,
Είσαι πολύ γλυκιά!!
Ευχαριστώ.

Φιλάκια πολλά

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

γιατι να σταματησεις...;μια χαρα τα ειπες...

και ποιος δεν ψαχνει τον εαυτο του ματια μου...;
κι οποιος δεν μαλλον αφεθηκε...
ισως αυτος να ειναι ο σκοπος της υπαρξης ο επαναπροσδιορισμος του εαυτου ξανα και ξανα αφου η εξελιξη δεν σταματαμ κι εμεις ακολουθουμε...

καλα τα πας με την αυτοψυχαναλυση...το κανω κι εγω και το πιο αστειο(για να μη πω τρελο) μιλαω και μονη μου...(ποιος σε φαινεται πιο τρελος τωρα...?)

καταληγοντας...κλισε αλλα ετσι ειναι...
η ευτυχια ειναι μονο στα πολυ μικρα...στα μεγαλα νομιζουμε οτι θα την βρουμε αλλα μας ξεγελα παντα...

φιλια σου νεραιδενια κοριτσακι μου!!!

Matriga είπε...

Ηφαιστίωνα,
Να είσαι πάντα καλά και να χαμογελάς! :)

Matriga είπε...

Mar9659, καλή σου μέρα!

Αυτό που λες το κάνω πράξη. Έχω ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας στην οικογένειά μου και είμαστε στο νοσοκομείο, αλλά εγώ σας έβαλα το τραγούδι θέλω τα Ώπα μου και τα ξενύχτια μου!

Απλά όταν περνάς διάφορα, γυρνάς προς τα πίσω και κάνεις αναθεώρηση. Δεν μιζεριάζω... Το απευχθάνομαι αυτό. Δόξα τω Θεώ έχω την υγεία μου και όλα θα πάνε κατ' ευχήν θέλω να πιστεύω.

Σ' ευχαριστώ πολύ για την εδώ παρουσία σου και τις ευχές σου. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!

Πολλά φιλιά

Matriga είπε...

χα χα χα
Αγγελική μου, ελπίζω να πέρασες καλά στην βόλτα σου και να πήρες δυνάμεις ;)

Όσο για χθες το βράδυ... Άσε πάλι το έκαψα από την πολύ σκέψη! χα χα
Και σου έχω πει, μην με αφήνεις να παρασύρομαι στις σκέψεις μου, γιατί μετά θα χάσω τον δρόμο πάλι lol

Φιλάκια πολλά!

Matriga είπε...

Έλενα μου, σ' ευχαριστώ πολύ,
αλλά μόνο υπέροχη δεν είμαι!
Αλλά που θα μου πάει... Θα βελτιωθώ.

Ελπίζω να πάνε καλά όλα για τον γιόκα σου
και να μας κεράσεις για τα ευχάριστα!

Πολλά φιλιά!!

Matriga είπε...

Ναϊάδα μου, καλή σου μέρα.
Είσαι καλά; Eμείς ακόμα τρέχουμε στο νοσοκομείο...
Σου εύχομαι η κάθε μέρα σου να είναι γεμάτη από χαμόγελα και ζεστές αγκαλιές από αγαπημένους σου.

Πολλά κοχυλένια φιλιά!!

IonnKorr είπε...

"Άιντε μωρό μου, ανέβα και κινήσαμε πέντε φορές τους ουρανούς γυρίσαμε"

Ανέβα... Που?

Στο jet μου προφανώς!

Υ.Γ. Αλλά όχι πέντε φορές γιατί ακρίβηνε και κηροζίνη! χα..χα.. Έχουμε την ακριβότερη κηροζίνη της Ευρώπης! Τι θα κάνουμε? θα αφήσουμε τα jets και θα κινούμαστε με τις Porshe σαν κάποιους φτωχοπλούσιους!!!!!

Matriga είπε...

Ιοnn,
Αυτοί οι στίχοι, όσο και να μην τους φαίνεται, ανήκουν στον Ελύτη. Την εποχή εκείνη δεν υπήρχε κρίση, ούτε ήταν ακριβή κηροζίνη.
Οπότε, και γω προσαρμόστηκα στα σημερινά δεδομένα και η απάντηση μου για το που θα ανέβω βρίσκεται στο πρώτο κλιπάκι...
Θέλω τα ώπα μου
θέλω τις τρέλες μου
θέλω τις τσάρκες μου
με γιώτα χι

;-)

Το όχημα φυσικά δεν θέλω να είναι Porche. Μια Lamborgini ή ακόμα καλύτερα μια Ferrari θα ήταν πιο κατάλληλη για glamorous bloggers!
χα χα χα
Τι τα θες και τα λες και συ;
Mετά με βλέπω να καβαλίσω το ιδιωτικό καλάμι μου και να πετάξω; lol

ΗΩΣ είπε...

Κοίτα να δεις που μου βγήκες γουρλού... Άκουσα σήμερα πολύ καλά νέα, τα καλύτερα των τελευταίων 6 μηνών. Εύχομαι και σε εσένα να πάνε όλα καλά, και πάντα με χαμόγελο :))

Matriga είπε...

Γλυκιά μου, Ηώ

Πάντα όταν ευχόμαστε κάτι από την καρδιά μας,
να θυμάσαι ότι γίνεται πράξη! Πολύ χάρηκα για σένα :)
Ευχαριστώ που το μοιράστηκες μαζί μας.

Kοχυλένια φιλιά!

Υ.Γ. Για την ιστορία να θυμάσαι ότι είμαι γουρλού ;)

Theodosia είπε...

Μερικές φορές, μόνο όταν ακολουθήσουμε μια λανθασμένη διαδρομή, μπορούμε να αντιληφθούμε ποιον δρόμο πραγματικά θέλουμε να ακολουθήσουμε

Εγώ κι εσύ δύο παράλληλες ιστορίες με πολλά κοινά.
Δεν είναι τυχαίο που βρεθήκαμε.
Πολλά φιλιά κουμπαρούλα μου:)

Matriga είπε...

Τheodosia,
Φιλιά πολλά αγαπημένη μου!