Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Κυριακή 23 Μαΐου 2010

Απλώνω ορίζοντες, στην θάλασσα βουτώ...





Όσο ζω θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω.
Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω
και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω
και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω.

                                                    Matriga


Η ανάρτηση αυτή έγινε με αφορμή τα παρακάτω όμορφα λόγια που διάβασα στο blog της αγαπημένης μου Ellen και επειδή με αντιπροσωπεύουν πολύ, σας τα παραθέτω και εδώ.


"Πάρε το τιμόνι στα χέρια σου,
κλείσε την πόρτα και άστους απ'έξω....
Πάρε πίσω ό,τι σου έκλεψαν μέχρι τώρα,
πάρε πίσω την ζωή σου... σου ανήκει..."

"Στανιάρω και το παλμό μου επανακτώ
Την λίμνη της μήτρας μου και πάλι αποχαιρετώ
Απλώνω ορίζοντες, στην θάλασσα βουτώ"

18 σχόλια:

Theodosia είπε...

Πάρε πίσω ό,τι σου έκλεψαν μέχρι τώρα,
πάρε πίσω την ζωή σου... σου ανήκει..."


Καλημέρα κουμπαρούλα μου.
Αυτά παίρνω πίσω και προχωρώ.!!!

Matriga είπε...

Κουμπαρούλα μου, καλημέρα!

Αυτά τα λόγια ήρθε η ώρα να τα κάνουμε πράξη ;)
Καλή μας τύχη.

Φιλιά πολλά!

IonnKorr είπε...

Καλημέρα Matriga

Απίστευτες φωτογραφίες, όμορφοι στίχοι.

Και το ρητό "Απλώνω ορίζοντες, στην θάλασσα βουτώ" υπέροχο (αν και κλεμμένο)!

Matriga είπε...

Καλημέρα, IonnKorr

Οι φωτογραφίες αποτυπώνουν το στιχάκι που έγραψα, αλλά ο τίτλος της ανάρτησης είναι φράση από την ανάρτηση που σας παραπέμπω.
Δεν διάβασες στο τέλος που το έχω βάλει αυτούσιο;

Nα έχεις μια όμορφη Κυριακή!

IonnKorr είπε...

Α ... το "κλεμμένο" δεν το είπα με την κακή έννοια.
(Άλλωστε αν δεν παίρναμε πράγματα από άλλους θα έπρεπε να ανακαλύπτουμε κάθε φορά τον τροχό από την αρχή.)
Η φράση, βέβαια, ενσωματώθηκε εντελώς αρμονικά στην δική σου ανάρτηση.

Matriga είπε...

Κατάλαβα πως το είπες, μην ανησυχείς!
Άλλωστε το έβαλες σε παρένθεση και to ακολουθούσε θαυμαστικό!
Εγώ για να μην αφήσω κάποιους να νομίζουν, ότι σας το πουλάω για δικό μου το διευκρίνησα. Σ΄ευχαριστώ πολύ.
Το πόσο καλοπροαίρετος είσαι, είναι προφανές! Σπανίζει αυτό στις μέρες μας...

Υ.Γ. Μου έδωσες την αφορμή να κάνω αναδιάταξη στις εικόνες μου. ;)

D.Angel είπε...

πολύ όμορφα λόγια!
Και οι φωτογραφίες επίσης!
Καλό απόγευμα Μαράκι
Φιλιά πολλά

Matriga είπε...

Αγγελική μου, να είσαι καλά!
Καλό απόγευμα και σε σένα.

astrofegia είπε...

Μακάρι σου εύχομαι να κρατάς το τιμόνι της ζωή σου, στα χέρια σου...
Πολλά φιλιά και καλό βράδυ καλή μου!

Matriga είπε...

Αστροφεγγιά μου, σ΄ευχαριστώ πολύ!
Ξέρεις, δεν έχω άλλα περιθώρια,
πάρα να πάρω το τιμόνι στα χέρια μου...
Σβήνω το παρελθόν και παίρνω καμβά να φτιάξω νέο πίνακα. Σου εύχομαι εσύ να είσαι έτοιμη
για την έκθεση των νέων ωραίων
πινάκων σου και συγγραμμάτων σου ;)

Κοχυλένια φιλιά και μια αγκαλιά!

ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ είπε...

Είναι η πρώτη φορά νομίζω που γράφω σχόλιο εδώ και το κάνω γιατί μου μίλησε η ανάρτηση. Μου είπε πολλά.
Να είσαι καλά matriga.

Βάσσια είπε...

Πολύ αληθινό!
Έτσι πρέπει. Και η υπέροχη ανάρτηση της Ελένης, μας το έδειξε με τον καλύτερο τρόπο.

Καλημέρα
Καλή εβδομάδα :-)

Vassilis είπε...

"Όσο ζω θα ονειρεύομαι" πολύ όμορφα το είπες.
Αν σταματάς να ονειρεύεσαι σταματάς να ζεις.
Καλή εβδομάδα:)

Ανώνυμος είπε...

Ψυχή μουυυ...τι έχεις φτιάξει εδώ κοριτσάκι μου...πως έχει "ανθίσει" η καρδούλα σου και μας σκλάβωσε το άρωμα σου ,η δύναμη σου,το κουράγιο σου;

Εεετσι ματάκια μου...βάλε πίστη στην ψυχή ,γίνε "καπετάνιος της ζωής σου,
ΚΑΙ:Catch Το Rainbow...

Φιλιά πολλά πολλά!

Matriga είπε...

Χριστόφορε, καλή σου μέρα!
Σ' ευχαριστώ για τα καλά λόγια που διάβασα στον IonnKorr. Πραγματικά, έκανε πολύ κόπο για να διαβάσει τις αναρτήσεις μου και υπερέβαλλε εαυτόν ο Ionn. Ήταν πολύ γλυκιά κίνηση το αφιέρωμά του και είμαι σίγουρη ότι στο δικό σου θα δώσει ρέστα, αφού πιστεύω πως σε θαυμάζει.

Κοχυλένια φιλιά

Matriga είπε...

Βάσσια, καλημέρα.
Η Ελένη μας είναι υπέροχη και γι' αυτό οι αναρτήσεις της μας μιλάνε στην καρδιά.

Πολλά φιλάκια!

Matriga είπε...

Βασίλη, καλή σου μέρα.

Χαίρομαι που και συ ζεις έντονα και δεν παύεις να ονειρεύεσαι. Παραδειγματικό το βίντεό σου.

Φιλιά πολλά!

Matriga είπε...

Ελένη μου, καλή σου μέρα!

Θέλω να πιστεύω πως είμαι σε καλό δρόμο ;)
Ελπίζω να είναι πολύ καλύτερα τα πράγματα για σας. Εμείς πρώτα ο Θεός έχουμε καλά νέα και μάλλον θα βγούμε από το νοσοκομείο.

Πολλά πολλά φιλιά, αγαπημένη μου