Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Παρασκευή 7 Μαΐου 2010

I Believe I can fly


See I was on the verge of breaking down
Sometimes silence, it can seem so loud
There are miracles in life I must achieve
But first I know it starts inside of me




I Believe in Miracles...
I Believe in Fairies...
I Believe in Guardian Angels...
I Believe in Friendship...
I Believe in God.
I Believe in Love.

I Believe in Me.

14 σχόλια:

ELENI είπε...

ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ....ΦΙΛΑΚΙΑ ...ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΟΥΛΗ ΣΟΥ .....ΚΑΙ ΚΑΛΟ Σ/Κ

Matriga είπε...

Ελένη μου,
Σ' ευχαριστώ πολύ!
Να είσαι καλά.
Καλό Σ/Κ και σε σένα
και προσοχή στον ήλιο ;)

Φιλάκια πολλά!

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Τι όμορφο που το έφτιαξες!!!!!
Περαστικά και από εμάς τώρα το διαβάσαμε.
Ολα καλά.
Φιλιά πολλά.

Matriga είπε...

Αστροσυμμορίτες μου,
Όλο αλλαγές στο avatar σας κάνετε!
Μου αρέσει αυτό. Είστε σε κίνηση :)

Γλυκιά μου, ξέρω πως έχεις τρεχάματα... Θυμάμαι τι είχαμε πει και σου εύχομαι τα καλύτερα ;)

Εμείς τρέχουμε στα νοσοκομεία, αλλά όλα καλά τώρα. Δόξα τω Θεώ είμαστε γερό σκαρί εμείς ;)

Χαίρομαι που σου άρεσε το νέο look. Όλα τα αλλάζω!! Όλα... και πιο πολύ εμένα ;)
Σ' ευχαριστώ πολύ!!

Φιλάκια πολλά

Global Greek είπε...

σούπερ οι αλλαγές!! μόλις έκανα μια ανάρτηση που νομίζω να σου αρέσει (σχετική με αλλαγές..)

D.Angel είπε...

...και πολύ καλά κάνεις!
Φιλιά πολλάααααααα

Matriga είπε...

Καλώς ήρθες, Global μου.
Με το καλό να έρθεις και στην Κρήτη!
Και που ξέρεις μπορεί να συναντήσεις και
την D. Angel γιατί την επισκέπτεται πολύ συχνά. Την λατρεύω την Κρήτη!
Πολύ μου άρεσε το νεό layout στο blog σου!

Matriga είπε...

Αγγελική μου,

I believe in Friendship, also ;)

Φιλί γλυκό σαν εσένα!

Osiris είπε...

Μόνο ομορφιά!
...Στο clipάκι, στα λόγια... παντού!

Πίστη!

...και όλα έρχονται!

Καλό Απόγευμα!

Ανώνυμος είπε...

Στολίδι ακριβό η ψυχή σου,όμορφα στολισμένα κι εδω...δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς για όποιον σε ξέρει έστω κι απο μακριά..
διαβάζω για νοσοκομεία,εύχωμαι περαστικά με΄υπομονή και κουράγιο.

Σε φιλώ γλυκά και σου στέλνω νοερά μια σφιχτή αγκαλιά ,πάντα με την αγάπη μου!
Καλό Σ/Κ!

Matriga είπε...

Osiri,

Ειλικρινά, με τιμούν τα λόγια σου.
Η λέξη ομορφιά είναι μεγάλη λέξη για το δικό μου blog, γιατί τότε ο Οsiris, θα αδικηθεί όταν βάζουμε την ίδια λέξη.

Ξέρεις, θυμήθηκα ένα φίλο που μου είπε κάποτε ότι ήταν κακή επιρροή και χαίρομαι που εσύ είσαι ακριβώς το αντίθετο άκρο για όλους εμάς στη Ζion. Όλοι μας γινόμαστε πιο καλόγουστοι και αποκτάμε πιο πολύ βάθος...

Πρώτη απ΄ όλους η Αγγελική μας, που χάρη σ' αυτήν το Shell-Land έγινε πιο αντιπροσωπευτικό δείγμα blog για μια πειρατίνα σαν εμένα.

Από την άλλη, δες και το χθεσινό post της Ελένης μας και βγάλε συμπέρασμα.

Δεν θα μιλήσω για πειρατίνες βετεράνους, όπως η Lillith και η Κοραλλένια μας, γιατί εκεί καταλαβαίνει πολύ καλά κάποιος την μεγάλη επιρροή.

Είσαι παράδειγμα προς μίμηση και πολύ καλή επιρροή για μας.
Μάλιστα, η καλύτερη δυνατή! ;)

Καλό Σ/Κ

Matriga είπε...

Ellen μου, καλησπέρα!

Αν τα λες εσύ αυτά για μένα,
εγώ τι να πω καλή μου για σένα;;;
Είσαι θησαυρός ανεκτίμητος!!

Ευχαριστώ πολύ και για το ενδιαφέρον σου
και τις ευχές σου. Ο πατέρας μου έπαθε εγκεφαλικό και είμαστε ακόμη στο νοσοκομείο, αλλά δόξα τω Θεώ δεν έμεινε παράλυτος...
Το λέω αυτό και σκέφτομαι ότι υπάρχουν παληκάρια που έμειναν... και θλίβομαι, αλλά ο Θεός ξέρει το λόγο, το πως και το γιατί.
Ξέρεις εσύ και καταλαβαίνεις πως το σκέφτομαι καλή μου φίλη ;)

Εσείς είσαστε όλοι καλά; To εύχομαι!!

Τώρα θα γελάσεις, αλλά ένα έχω να σου πω για το τι ήρθε στο μυαλό μόλις άρχισα να διαβάζω το γλυκό σου σχόλιο....
Θυμήθηκα το τραγούδι "Στολίδι είσαι μόνη μου"

http://www.youtube.com/watch?v=Dr14Vk_B55I&feature=related

Στο αφιερώνω μ' όλη την αγάπη μου :)
Kαλό Σ/Κ και πολλά χαμόγελα μαζί με την ζεστή αγκαλίτσα!

Ερατώ είπε...

Ήρθα να πω μια καλησπέρα και να ευχηθώ να πάνε όλα καλά στον πατέρα σου.
Καλό σου βράδυ.

Matriga είπε...

Ερατώ μου,
Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύ!
Δεν μπορώ να πω ότι είναι καλά τα πράγματα, αλλά ελπίζω ότι θα βελτιωθούν. Σου εύχομαι να έχεις ένα όμορφο Σ/Κ :)

Φιλιά