Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Let's visit Dominican Republic together

H προηγούμενή μου ανάρτηση, είχε τον τίτλο "Eίπα να Ζήσω... με νέο θέμα και άλλα χρώματα". Αυτό που θα ήθελα να προσθέσω σήμερα, είναι ότι ακόμα και αν δεν μπορούμε να αλλάξουμε πολλά πράγματα στην καθημερινότητα μας, είναι στο χέρι μας να "ταξιδέψουμε" μέσω του ονείρου - virtual, μέχρι ότου το όνειρό μας να γίνει πραγματικότητα.

Θέλουμε να πετύχουμε κάτι; Πολύ απλά, δεν έχουμε παρά, εκτός του να θέσουμε τον στόχο μας και  να αρχίσουμε να το ζούμε, σαν να έχει συμβεί ήδη! Δηλαδή, να μπούμε μέσα σ' αυτήν την κατάσταση και να γίνουμε ένα μ' αυτή ;)

Ας κάνουμε λοιπόν μαζί την αρχή! Ας ταξιδέψουμε και ας αφεθούμε στα χέρια της φύσης... χωρίς φυσικά ο τόπος, να είναι δεσμευτικός! H εμπειρία μετράει ;)

  1. Θέλετε, να βάλετε λίγη περιπέτεια στη ζωή σας; Ας ξεφύγουμε από την καθημερινότητά μας, κάνοντας μαζί ένα ταξίδι γεμάτο περιπέτεια στην Δομινικανή Δημοκρατία. 
  2. Σας λείπει το ρομάντζο; Δεν έχετε, παρά να κάνετε ένα ρομαντικό ταξίδι για δύο, στο ίδιο μέρος.
  3. Επιθυμείτε να κάνετε ένα ταξίδι μαγικό που θα σας μείνει αξέχαστο; Ελάτε στη μαγεία της Δομινικανής Δημοκρατίας.
  4. Τον τελευταίο καιρό σας λείπει η ενέργεια; Γιατί να μην δοκιμάσετε νέες εμπειρίες που θα σας "ξεσκουριάσουν"; Καλή διασκέδαση!
Υ.Γ. Για κρατήσεις απευθυνθείτε στον άλλο σας εαυτό! ;)

Last Update: Μετά μεγάλης μου χαράς μόλις διαπίστωσα ότι τα άνωθι links επαναλειτούργησαν. Τώρα, δεν έχετε παρά να περιηγηθείτε σ' αυτά και να θαυμάσετε τοπία!
Update 1:  Δυστυχώς, μας "επιτέθηκε" ο δαίμονας του κρατικού μηχανισμού της Δομινικανής Δημοκρατίας (...και όχι μόνο, απ' ότι δείχνει και η γκαντεμιά μου), αφού σε λιγότερο από μία μέρα άλλαξε το official site του Υπουργείου Τουρισμού της χώρας και αντικαταστάθηκε από αυτό εδώ. Τώρα, θα σας γελάσω... Άραγε να ευθύνεται η διεθνή οικονομική κρίση; Λέτε να άφησαν απλήρωτο το δημιουργό του και γι' αυτό το κατέβασε; Πάντως, αυτό που υπήρχε χτες ήταν υπέροχο virtual τουριστικό και ενημερωτικό site και το καινούργιο... απλά δεν έχει καμία σχέση με το προηγούμενο. Είναι ένα συνηθισμένο κρατικό site για την προώθηση του τουρισμού της χώρας...
Αναρωτιέμαι πόσοι προλάβατε κανείς να δει την ομορφιά που υπήρχε στα links που είχα βάλει ή είστε τόσο πολύ ευγενικοί, που δεν το σχολιάσατε; Κρίμα, πάντως που τώρα εμφανίζεται: The page cannot be found!


Επειδή, δεν βρήκα κάτι αντίστοιχο για αντικατάσταση, οπότε θα σας αναρτήσω κάποιες φωτογραφίες, έτσι για να δείτε κάτι... Φυσικά, καμία σχέση με τις 4 ονειρεμένες παρουσιάσεις. Είχα ενθουσιαστεί τόσο... και τώρα τζίφος. :(



16 σχόλια:

D.Angel είπε...

Πάω να κάνω κράτηση!
Χα χα χα χα χα
Καλησπέρα και φιλιά πολλά!

Maria Tzirita είπε...

Αυτή η θεωρία σου Ματρίγκα μου, μου θύμισε το "The secret" το βιβλίο, που πρεσβεύει αυτό ακριβώς και θεωρεί πως η θετική ενέργεια μπορεί να κάνει τα όνειρα να γίνουν πραγματικότητα! Μου ταιριάζει! Σε φιλώ και θα περιμένω με χαρά το Σάββατο να σε δω από κοντά! Να έρθεις!

IonnKorr είπε...

Θετική ενέργεια? τς τς

Μόνη λύση σας να μισθώσω, με "θετικό χρήμα", ένα Jumbo Jet 747 από την Boeing για να σας μεταφέρει.

Δραπέτης είπε...

Mia xara mou fainetai kai de pame???

Matriga είπε...

Αγγελική μου,
Μην ανησυχείς εσύ... Την έκανα εγώ και για τις δύο μας! Θα μας φιλοξενήσει στο ιδιωτικό νησί του ο βιογράφος μου! χα χα
Το έκανε το θαύμα του απόψε ;)

Πολλά φιλιά!!

Matriga είπε...

Μαρία μου,
Πράγματι παραπέμπει εκεί. Το είχα διαβάσει όταν πρωτοβγήκε και με επηρέασε φαίνεται.
Πρώτα ο Θεός θα σου έρθω και ελπίζω να πιούμε και καφεδάκι μετά.

Πολλά φιλιά!

Matriga είπε...

IonnKorr, τσ τσ τσ
Μόνο με jet ταξιδεύουν οι διάσημοι bloggers!
Και σου είπα μην να το κάνεις επώνυμα, γιατί πως θα κυκλοφορώ η γυναίκα πια;;;
Θα πετάω με το ιδιωτικό μου καλάμι χα χα
Και εγώ ενοχλούσε και χωρίς ένα τέτοιο αφιέρωμα με τα ελαττώματα μου...
Σκέψου τώρα ;)

Καλό σου βράδυ.

Υ.Γ. Ευχαριστώ!!

Matriga είπε...

Δραπέτη,
Έπρεπε να μου πεις... Σ' Aκουλουθώ!
Φυσικά θα κατάλαβες ότι μου άρεσε το κλιπάκι του Βασίλη που έβαλες στην ανάρτησή σου ;)

Ελπίζω να πρόλαβες να δεις τα links γιατί τώρα πια δεν υπάρχουν.

Πολλά φιλιά

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Το "Δομηνικανή" μού θυμίζει καθολική μοναστήρι!
και το "Δημοκρατία" τα λαμόγια της Βουλής μας!
Θέλω κάτι πιο εξωτικό κι αρωτικό!
Τι θα 'λεγες για την αγκαλίτσα σου;

D.Angel είπε...

Το είδα!
Χα χα χα χα
Καλησπέρα σε όλους!
Φιλιά πολλά

astrofegia είπε...

Αχ τι ωραίο...το ευχαριστήθηκα αυτό το ταξίδι!
Καλό απόγευμα Μαρία μου!

Matriga είπε...

Ασκαρδαμυκτί, δεν παίζεσαι. Από δω το πας, από κει το πας, πάντa εντός του θέματος είσαι! ;)
Με κουρντίζεις και θα θυμάσαι πόσο γυρεύοντας πάω, αλλά θα κρατηθώ στο ύψος μου η γυναίκα...

Κοχυλένια φιλιά

Matriga είπε...

Αγγελική,
Όχι που θα σου ξέφευγε. Ήταν υπέροχο και δεν το περίμενα.

Φιλάκια πολλά και μια μεγάλη αγκαλιά :)

Theodosia είπε...

Γεια σου κουμπαρούλα με τις αισιόδοξες αναρτήσεις.
Πολλά φιλιά.!!!!

Matriga είπε...

Theodosia μου,
Πάντα είμαι αισιόδοξη!
Πάλι μπήκαμε στο νοσοκομείο, αλλά όλα τα βλέπω με χαμόγελο. Αρκεί να βγαίνει λέω και όλα θα πάνε καλά. Nα εκτιμάμε τα όμορφα σ΄αυτή την ζωή για να έρθουν τα καλύτερα!

ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΝΑ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ ΜΙΣΟΓΕΜΑΤΟ.
Ξέρεις εσύ, γιατί στα λέω, ε; ;)

Μια μεγάλη αγκαλιά!!

Matriga είπε...

Τελικά, τα links του site επαναλειτούργησαν.
Περάστε κόσμε, να θαυμάσετε το ταξίδι μας!!
χα χα χα