Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 20 Μαΐου 2010

Essere una donna...


.......

Anna Tatangelo - Essere Una Donna


Essere una donna
è vuol dire provare dentro veri sentimenti
e frenare il pianto e il dolore che tu senti
essere di più, molto di più.

6 σχόλια:

Και λοιπόν;E allora? είπε...

το πρώτο βίντεο εχει φοβερές εικόνες...την Ταταντζελο δε την παλεύω όμως :s

Theodosia είπε...

Καλησπέρα από την κουμπαρούλα σου που περνάει μια επανάληψη δική σου.
Πολλά φιλιά.:)

Matriga είπε...

Καλό μεσημέρι, Και λοιπόν;
Απλά ήθελα να δώσω και μια πιο ανάλαφρη νότα... μετά το βίντεο με την αλήθεια της γυναικείας πραγματικότητας.

Kαλά να περνάς!

Matriga είπε...

Καλησπέρα, Σία μου γλυκιά
Ήμουν εκεί πρόσφατα, αλλά πίστεψέ με, τώρα είμαι σούπερ! Θα σε περιμένω σύντομα ;)

Πολλά φιλάκια και χαμόγελα πολλά :)

IonnKorr είπε...

Τα βιντεάκια φοβερά.

Matriga είπε...

Χαίρομαι που σου άρεσε η άποψή μου :)