Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Σάββατο 8 Μαΐου 2010

Αφιερωμένο: Αγγελική μου, ευχαριστώ!



When the last moon is cast over the last star of morning

And the future has passed without even a last desperate warning

Then look into the sky where through the clouds a path is torn

Look and see her how she sparkles, its the last unicorn


6 σχόλια:

Hfaistiwnas είπε...

Καλό ΣΚ!

Matriga είπε...

Kαλημέρα Ηφαιστίωνα.
Σ΄ευχαριστώ και καλό Σ/Κ :)

Δραπέτης είπε...

Καλησπέρα, καλή επιλογή! Ξέρω κάποια που θα το εκτιμούσε παραπάνω από ιδιαίτερα αν το άκουγε! καλό σκ!

D.Angel είπε...

Σσσσσστττττ
Δεν χρειάζεται!
Να σαι καλά και να προσέχεις!
Ελπίζω να πάνε όλα καλά!
Φιλιά πολλά Μαράκι
Σμουατς

Matriga είπε...

Δραπέτη, καλησπέρα.
Ευχαριστώ για την επίσκεψη!
Το τραγούδι σας το αφιέρωνω και στους δύο ;)

Η ανάρτηση σου για τον άνθρωπο και την ψυχή του, μου άρεσε πολύ.
Kαλό βράδυ και καλή Κυριακή!

Matriga είπε...

Αγγελικούλα, ζάχαρη
Αγγελικούλα, μέλι!!!

Και συ να είσαι πάντα καλά φιλενάδα και να είσαι σίγουρη ότι είμαι πολύ χαρούμενη που είσαι φίλη μου... και ακόμη πιο τυχερή!

Πολλά φιλιά και μια μεγάλη αγκαλίτσα!