Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Παρασκευή 13 Μαρτίου 2009

Ο webmaster πέθανε!!??

CON screensaverΟΧΙ ο webmaster δεν πέθανε, ζει και βασιλεύει παρόλο που μπορεί να μην αρέσει σε κάποιους αυτό. Απλώς στο εξής θα τον βλέπετε με το πραγματικό του όνομα και το όνομα της εταιρείας που διατηρεί.


Και για να συστηθούμε και κανονικά λέγομαι Κωνσταντίνος και πλέων θα με βλέπεται ως CON technologies. Περισσότερες πληροφορίες θα μπορείτε να βλέπετε για μένα πατώντας στο προφίλ μου ή και στο site μου www.con.gr


Μέχρι τώρα τις κατά καιρούς απόψεις μου και τις ανησυχίες μου σε θέματα επικαιρότητας αλλά και μη τις φιλοξενούσε το blog της αγαπημένης σε όλους μας Μαρίας την οποία και ευχαριστώ. Τώρα πια και αφού το Μαράκι έγινε μεγάλη και τρανή λέω να μαζέψω τα κουβαδάκια μου και να πάω σε άλλη παραλία. Και μη νομίζετε ότι θα μεταναστεύσω σε άλλες πολιτείες, απλά είπα κι εγώ σαν παιδί να βγάλω τα εσώψυχά μου -και όχι μόνο- σε ένα νέο blog. Κι αν νομίζετε ότι θα γλιτώσετε από μένα έτσι εύκολα απατάστε οικτρά. Θα περνάω που και που να λέω κανένα γεια.


Το blog είναι το con-tech-gr.blogspot.com.


Θα σας περιμένω να περάσετε και από κει καμιά βόλτα να σας κεράσω και κανένα γλυκό νεραντζάκι που έχω φτιάξει με τα χεράκια μου ειδικά για τα εγκαίνια (συνταγή της γιαγιάς μου).


Να ευχαριστήσω και πάλι τη Μαρία για τη φιλοξενία και να ευχηθώ αυτό το blog αλλά και το νέο που έκανε (shell-land-en.blogspot.com), είναι η αγγλική έκδοση του είδη υπάρχοντος) να φτάσουν τα νούμερα που κάνει και το google.com.


ΜΗ ΧΑΣΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Η ΟΠΟΙΑ ΑΦΙΕΡΩΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΜΑΡΙΑ.



1 σχόλιο:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλορίζικο το blog του Κωνσταντίνου, πάω να του τα πω και από εκεί:)