Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2009

Ο καλός μου φίλος Nικόλας γιορτάζει τα 3α γενέθλια του ΑΑΤΟΝs blog

Σήμερα, θα ήθελα να σας μιλήσω για το φίλο μου το Νικόλα, που έχει σταθεί δάσκαλος στο blogging για μένα και κάνει πολύ καλή δουλειά στο AATONs Blog, που σε λίγες μέρες κλείνει 3 χρόνια λειτουργίας του.

Ο Νικόλας Ράμμος με έχει βοηθήσει πολύ ως σήμερα και χωρίς να με ξέρει από το ξεκίνημα του blog μου αφιέρωσε χρόνο και κόπο για να μου βελτιώσει την εμφάνιση του blog και να μου προσφέρει χρήσιμα widgets που μόνο εκείνος ξέρει, όσο κανένας άλλος στην μπλογκόσφαιρα.

Κάθε φορά που επισκέφτομαι το Α! μπε μπα Blog! Το μπινελικοδρόμιο.. διαβάζω όμορφα και χρήσιμα πράγματα, γραμμένα με χιούμορ και μαθαίνω χρήσιμα tips & tricks για τα blogs. Το blog του AATONs είναι πραγματικά σταθμός για όλους τους bloggers που ενδιαφερόμαστε να καλλωπίσουμε τα δικά μας blogs και να διορθώσουμε τα τυχόν λάθη μας, χάρη στις δικές του υποδείξεις, που προέρχονται από τις μεγάλες γνώσεις του για το χώρο του blogging. Άλλωστε, δεν είναι τυχαίο ότι μετά από τόσα χρόνια που μας βοηθάει τώρα πια είναι και επαγγελματίας που προσφέρει τα φώτα του σε όποιον το έχει ανάγκη.
Προσωπικά τον ευχαριστώ πολύ για την πολύτιμη βοήθειά του και τη συνεισφορά του στον καλλωπισμό και την οργάνωση του Shell-land. Νικόλα, πάνω απ' όλα σ' ευχαριστώ για τη φιλία σου και τη γενναιοδωρία σου! Να είσαι πάντα καλά και να είσαι πολλά πολλά χρόνια κοντά μας.

6 σχόλια:

D.Angel είπε...

Πολύ ευγενική η κίνησή σου αυτή!
Μπράβο, συγχαρητήρια!
Του εύχομαι πολλές πολλές αναρτήσεις
Ελπίζω να με διαβάσει από δω!
Αυτή τη στιγμή δεν έχω χρόνο να μπω να ευχηθώ!
Φιλιά

Savvina είπε...

matriga μου
Να είναι καλά ο φίλος σου ο Νικόλας και να συνεχίσει έτσι.
Συγχαρητήρια!

Μόλις όμως πληροφορήθηκα ότι σήμερα κάποιος έχει γενέθλια...

Να ζήσεις ... και ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ
μεγάλος να γίνεις με άσπρα μαλλιά
παντού να σκορπίζεις της γνώσης το φώς
και όλοι να λένε να ένας ΣΟΦΟΣ...........

Να τον χαίρεσαι φιλενάδα.
Να του δώσεις τις ευχές μας.
Να είστε καλά και ευτυχισμένοι αλλά και ερωτευμένοι......
Φιλιά πολλά και στους δυο σας.
Καλά να περνάτε.

Matriga είπε...

Αγγελική μου, καλησπέρα.
Πράγματι ο Νικόλας αξίζει πολλές ευχές.
Ευχαριστώ για το σχόλιό σου, παρότι εγώ δεν έχω αφήσει σε σένα αυτές τις μέρες. Χτες ούτε ασχολήθηκα με τα blogs μου, ούτε κάν μπήκα να τα δω. Δεν προλαβαίνω πια, γιατί ξεκινάει το τρέξιμο στη δουλειά σιγά σιγά και οι δουλειές στο σπίτι με περιμένουν. Έχω και δύο τραπέζια το Σ/Κ και καταλαβαίνεις.
Καλό Σ/Κ και ΠΟΛΛΑ φιλάκια!!!

Matriga είπε...

Σαββίνα μου,
που το έμαθες;
Ναι είναι τα γενέθλιά του σήμερα και χαίρομαι που είμαστε πολύ καλά μαζί. Χίλια ευχαριστώ φιλενάδα!
Καλό Σ/Κ και φιλιά στον άνδρα σου :)

AATON είπε...

Ευχαριστώ πολύ matriga μου για το υπέροχο κείμενό σου, και πάνω απ' όλλα για την πολύτιμη και ανεκτίμητη φιλία σου.
Θέλω να ευχαριστήσω επίσης και τις κοινές μας φίλες, την Αγγελική και την Σαββίνα μέσα απο εδώ για τα όμορφα λόγια τους.
Να είσαι πάντα καλά, και να μην χάνεσαι :)

Matriga είπε...

Νικόλα μου, έχεις δίκιο ότι χάνουμαι,
αλλά ειδικά τώρα τελευταία δυσκολεύομαι να κάνω ακόμα και αναρτήσεις...
Όμως, ποτέ δεν ξεχνάω τα φιλαράκια μου και τους ανθρώπους που μ' έχουν βοηθήσει χωρίς καν να το ζητήσω! Να είσαι πάντα καλά και μην ξεχάσεις να μου στείλεις πρόσκληση για το πάρτυ γενεθλίων του blog σου γιατί δεν παρακολουθώ καθημερινά τα blogs, λόγω έλλειψης χρόνου.

Φιλιά και καλό Σ/Κ :)