Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

Ξέρατε ότι το ένα 90% των blogs έχουν σχεδόν μηδενική αναγνωσιμότητα;


Φυσικά, δεν πειράζει, γιατί εμείς οι bloggers είμαστε εδώ για κάνουμε το μεράκι μας και για να επικοινωνούμε μεταξύ μας, ανταλλάσσοντας απόψεις και όχι μόνο. Γνωριζόμαστε μεταξύ μας, γινόμαστε φίλοι (είχα την χαρά να μου συμβεί αυτό με αρκετούς bloggers και ελπίζω και με κάποιους ακόμη στο μέλλον) και μοιραζόμαστε τις χαρές μας & τις λύπες μας...

Ειλικρινά, συγκινούμαι από την ευαισθησία, τη γενναιοδωρία και τη φιλία σας. Σήμερα το πρωϊ, είδα ένα σχόλιο από τον αγαπημένο μου Σκρουτζάκο, που μου έλεγε να περάσω να παραλάβω ένα δώρο που του χάρισαν. Όλους μας θυμάται και προσπαθεί κάθε φορά να μας χαρίζει απλόχερα βραβεία και δώρα, που αποδεικνύουν την φιλία του και τον πραγματικό του ενδιαφέρον για τους άλλους. Με συγκινεί το ότι ένα νέο παιδί έχει με τόσο καλή ψυχή και αγάπη για τους άλλους! Σκρουτζάκο μου, σ' ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που είναι αμοιβαία η αδυναμία μας ;)

Επίσης, θα ήθελα να σας προσθέσω (όχι που νομίζατε ότι σήμερα δεν θα πω πολλά και θα μου την γλυτώσετε! χα χα χα) ότι σας ευχαριστώ όλους, έναν, έναν και τον κάθε ένα ξεχωριστά, γιατί διαπίστωσα πως χτες οι επισκέψεις στο shell-land ήταν 284 και οι επισκέπτες μου 257. Όχι, ότι είναι ένα νούμερο που δεν έχει ξανασυμβεί εδώ, αλλά αυτό που με χαροποίησε ιδιαίτερα ήταν ότι συνέβηκε μέρα που έβαλα μόνο 3 αναρτήσεις και δεν είχα καν το χρόνο για να απαντήσω σε όλα τα σχόλια σας. Όμως, για μένα άλλο είναι το σημαντικό. Πάνω απ' όλα να θυμάστε πως το παρεάκι μας μετράει για μένα!

Μεγάλα νούμερα έχουν ξαναυπάρξει εδώ, αλλά μόνο όταν έβαζα πάνω από 6 αναρτήσεις την ημέρα. Τότε είχα μόνο 1 blog, ενώ τώρα (τρομάρα μου!) βάζω περισσότερες, αλλά και στα 3 ενεργά blogs μου. Ειδικά τις φορές που αφορούσαν σε αναρτήσεις για την ΑΝΑΤΡΟΠΗ (Πρόεδρε, ζεις και βασιλεύεις, αλλά κάνεις αποχή από σχόλια εδώ, λόγω της προεκλογικής περιόδου υποθέτω... και γι' αυτό είσαι δικαιολογημένος!) τα νούμερα ήταν τα διπλά. Όμως, αυτός δεν είναι αυτοσκοπός και γι' αυτό δεν το είχα αναφέρει. Το πιο σημαντικό είναι η ζεστασιά όλων των φίλων, που δείχνουν να με εκτιμούν όπως και γω. (Βασιλική μου, κανείς που με ξέρει δεν με έχει πει ποτέ πριγκίπησσα και με συγκινείς που το κάνεις με την ψυχή σου. Σε φιλώ με κοχυλένια φιλάκια!!)


Εύχομαι σ' όλους σας να έχετε ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!!!!
Όσοι περάσετε από δω έχετε ως δώρο το Λουλούδι της Ψυχής, χαρισμένο μέσα από την καρδιά μου.

29 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Βραβείων συνέχεια, αυτή τη φορά με το λουλούδι της καρδιάς!
Σου αξίζει Μαρία, μπράβο και πολλά φιλιά :))

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ.ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ.

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Πάψε κοριτσάκι να ψάχνεις τα νούμερα και τούς αριθμούς
Ακόμα και ένας φίλος μπορεί να είναι ο κόσμος όλος.
Καλό σου απόγευμα.

Matriga είπε...

Ανεμοδούρα,
Ευχαριστώ πολύ. Όπως προανέφερα, το χαρίζω σ' όλους εσάς που γράψετε σχόλιο εδώ και όχι μόνο ;)
Περιμένω να το δω στο blog γιατί το αξίζεις με το παραπάνω :)

Φιλάκια πολλά!

Matriga είπε...

Σκρουτζάκο μου,
Εγώ σ' ευχαριστώ πολύ! Πιστεύω πως είσαι το πιο καλό παιδί εδώ μέσα και ας μην σε έχω γνωρίσει από κοντά :))

Kαλό Σ/Κ να έχουμε!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Μαράκι μου πραγματικά ελάχιστη σημασία έχουν τα νούμερα, αυτό που κάνουμε οι περισσότεροι bloggers είναι το κέφι μας και το μεράκι μας, κανείς δεν μας πληρώνει γι αυτό!
Είσαι το ζεστό παρεάκι μας, κι αυτό μετράει για μας!
Πολλές φορές δεν προλαβαίνω να σχολιάσω σε όλες σου τις αναρτήσεις, βάζεις και πολλές καθημερινά, όμως μια καλημέρω μου αρέσει να μπαίνω στο σπιτικό σου να την λέω!
Φιλιά πολλά!

Matriga είπε...

Ελίτσα, έχεις απόλυτο δίκιο, αλλά αυτό που μου γράφω και γω! Η παρέα και οι φίλοι μετράνε εδώ και γι' αυτό σας προσφέρω το λουλούδι της ψυχής από την καρδιά μου.
Η φιλία δεν εξαγοράζεται ούτε συγκρίνεται με όλα τα χρήματα του κόσμου. Πόσο μάλλον που εδώ είμαστε χωρίς όφελος, αλλά για το μεράκι μας.
Το λουλούδι της ψυχής πάρτο σε παρακαλώ και μην βάλεις ποιος το έδωσε. Το σημαντικό για μένα είναι ότι είσαι εδώ, μαζί μου.

Κοχυλένια φιλιά!

jacki είπε...

Μα καλά πως τα προλαβαίνεις τα 3 blog.. Εδώ με ένα ανοιχτό και ένα κλειστό που γράφουμε όποτε μας καπνίσει.. ή όποτε θέλουμε να καπνίσουμε.. και δεν προλαβαίνουμε..
Φιλί σου.
Τα νούμερα δε μετράνε..
Η ποιότητα και όχι η ποσότητα.

Matriga είπε...

Έλενά μου, όπως και συ έτσι και γω. Πολλές φορές διαβάζω τις αναρτήσεις φίλων και άλλων bloggers που παρακολουθώ, αλλά δεν αφήνω σχόλια. Αυτό που μετράει είναι η επαφή που κρατάμε και όχι οι κολακείες μεταξύ μας και τα νούμερα.
Ειδικά, εσείς με μάθατε να αγαπήσω την κουζίνα και θα σας το χρωστώ όλη μου τη ζωή. Εσύ ήσουν εκείνη που με τη φιλία σου και τις συμβουλές σου με έκανες να πιστέψω πως μπορώ αρκεί να θέλω.
Ένα ευχαριστώ από καρδιάς!
Το λουλούδι της ψυχής που είναι το σημερινό δώρο μου, είναι ένα μικρό δείγμα φιλίας προς όλους εσάς.

Καλά να περάσεις με την οικογένειά σου το Σ/Κ

Matriga είπε...

Jacki μου,
Τον Αύγουστο ξεκίνησα το happy shelly, ακριβώς επειδή από τις 23 μέρες που είχα άδεια πήγα μόνο τις 3 στη Τζια. Ήταν ένας υπέροχος τρόπος να δημιουργήσω κάτι και να γνωρίσω περισσότερο κόσμο.
Δυστυχώς, επειδή προκηρυχθήκανε εκλογές μέχρι τις 4 Οκτωβρίου δεν θα έχω δουλειά, αφού χειρίζομαι λογαριασμούς δημοσίου, που πάγωσαν τώρα. Όταν πιάσει η δουλειά, όπως και πριν τον Αύγουστο, τις αναρτήσεις τις βάζω προγραμματισμένες από τα ξημερώματα, γιατί επιστρέφω στο σπίτι αργά το βράδυ. Οπότε όπως καταλαβαίνεις τώρα βγάζω το άχτι μου, αφού μου αρέσει η επικοινωνία μαζί σας. Αν ήθελα νούμερα θα κράταγα ένα και θα έβαζα τις 10 αναρτήσεις μου εκεί. Το ψώνιο μου το κάνω μέχρι να πάω στον πάγκο μου, ως κατεργάρα ;)
Άλλωστε, τα πάντα είναι θέμα χαρακτήρα. Εσύ μιλάς με τη σιωπή σου και γω με την υπερβολή μου! Σε όλα είμαι υπερδραστήρια lol

Κοχυλένια φιλιά!!!

Ελιά Μαϊστρα είπε...

Επειδή άλλα κατάλαβα στο σχόλιό σου που μου έγραψες στο γιουκαλίλι πέρασα να ζητήσω συγνώμη αν έγραψα κάτι που σε πείραξε
Καλή νύχτα.

korinoskilo είπε...

καιεγω θα συμφωνησω οτι τα νουμερα δεν εχουν σημασια... ουκ εν το πολλω το ευ αλλωστε... το ξερουμε ολοι αυτο ;)


καλησπερες

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

αχ βρε matrigaki μου εγω εχω να σου πω πως χαρα στο κουραγιο και την ενεργητικοτητα σου που διαχειριζεσαι 3 blog και μαλιστα με σχεδον καθημερινες και βαλε αναρτησεις!!!
σου αξιζουν βραβεια και οχι μοναχα γι αυτο!

πολλα νεραιδενια σου φιλακια!!!

mia maria είπε...

Μπορεί να μην σχολιάζω κάθε φορά αλλά κάθε φορά σε διαβάζω! Και στα τρία! Χαρά στο κουράγιο σου εδώ που τα λέμε!

Orsalia είπε...

Μαρία μου γλυκιά το αξίζεις αληθινά...
Λυπάμαι που δεν έχω δυστυχώς καθόλου χρόνο πλέον για να μπαίνω πιο συχνά στο παρεάκι και να ανταλλάσσουμε απόψεις κλπ κλπ, (μου λείπει αυτό)αλλά οι υποχρεώσεις όλη μέρα στο γραφείο,η ένταση, τα διαβάσματα με τα παιδιά,οι δραστηριότητες τους και ένα σωρό άλλα δεν μου φτάνουν....για τίποτα... εύχομαι οι αναγνώστες σου να γίνουν τόσοι πολλοί που κάποια μέρα να γίνεις διάσημη! Κι αν δεν γίνεις ποτέ δεν πειράζει...γιατί έχεις αληθινούς φίλους και φίλες γύρω σου που σε αγαπούν αληθινά και θέλουν να είσαι στη ζωή τους...Σε αγαπώ πολύ και πού θα μου πάει κάποιο χρόνο θα βρω να τα πούμε ....φιλάκια πολλά!!!!!!

Matriga είπε...

Ορσαλία,
Αγαπημένη μου φιλενάδα, με συγκίνησες...
Είσαι η καλύτερη μου φίλη. Η κολλητή μου! Ξέρεις εσύ τι σημαίνει για μένα η φιλία σου. Ούτε αδελφή μου να ήσουν. Καλύτερα ακόμη!

Καλά μιλάς σοβαρά πως λυπάσαι που δεν μπαίνεις συχνά εδώ; Eμείς βλεπόμαστε κάθε μέρα. Νομίζεις πως δεν βλέπω εγώ τον αγώνα σου να σταθείς στα πόδια σου, μόλις γυρνάς κουρασμένη στο σπίτι για να προσφέρεις το καλύτερο στα παιδιά σου;

Eίσαι άξια συγχαρητηρίων... πολλών μπράβο! Γιατί είσαι η καλύτερη φίλη, απίστευτη μητέρα και υπέροχη σύζυγος. Θα μου πεις, γιατί στα λέω από δω, τώρα; Γιατί σε νιώθω και σ' αγαπάω!

Πίστεψε με...
δεν θέλω να γίνω διάσημη για τίποτε.
Ίσως μόνο, στιγμιαία, είτε γιατί έσωσα τη ζωή κάποιου ή γιατί έκανα μια προσφορά σε ίδρυμα μετά θάνατον. Αφού δεν έχω παιδιά, το κόβω πιθανόν να δώσω κάτι μετά θάνατον σε ίδρυμα. Είπαμε είμαι πάμπλουτη! χα χα χα
Τρομάρα μου!
Αφού έχω φίλους σαν εσένα, μια υπέροχη οικογένεια και το σύντροφο μου, είμαι ο θηλυκός Ωνάσης! lol

Είπαμε να ευθυμίσω λίγο, γιατί με πήραν τα ζουμιά... Και δεν είναι από κείνες τις μέρες μου ;)
Μάλλον φταίνε οι μελαγχολικές μέρες του φθινοπώρου.

Πολλά γλυκά φιλάκια xxx

Εύα Παραδείσου είπε...

Μatrigaki κάθε blog είναι κι ένα λουλούδι γιατί φτιάχνεται με αγάπη και μεράκι... Δεν έχει σημασία πόσα μάτια μας διαβάζουν αλλά πόσα χαμόγελα θα μείνουν. :)

Matriga είπε...

Ελίτσα,
παρεξήγηση δεν υπάρχει από κανένα.
Απλά εγώ επειδή μιλάω πολύ και πλιατιάζω, δυστυχώς παρεξηγούμαι πιο εύκολα από τους άλλους. Ένα μεγάλο ευχαριστώ που με ανέχεστε ακόμη ;)
Φιλάκια και καλό σου βράδυ :)

Matriga είπε...

Korinoskilo,
Συμφωνούμε και εσύ είσαι παράδειγμα προς μίμηση.
Φιλιά από το παλαβιάρικο ;)

Matriga είπε...

Ναϊάδα μου,
πρέπει να πας στην ελίτσα που λέει για νεράϊδες στο blog της.
Όσο για τα συγχαρητήρια αξίζουν όλα σε σας που με ανέχεστε έτσι πολυλογού που είμαι! lol

Πολλά κοχυλένια φιλιά και ένα γλυκό χαμόγελο σαν εσένα νεράϊδα μου :)))

Matriga είπε...

Bib mama,
Aμοιβαία τα αισθήματα!
Θα ήθελα επίσης, να σ' ευχαριστήσω γιατί χάρη σε σένα ανακάλυψα και το blog, Life can be tasteFULL.
Πολύ καλό, όπως και οι γκόγκλιες!
Θα τις βάλω προσεχώς και εγώ, αν μου επιτρέπεται, φυσικά ;)

Kαλό Σ/Κ

Matriga είπε...

Εύα μου,
έχεις απόλυτο δίκιο. Ότι κάνουμε με μεράκι, είναι αυτό που αγαπάμε. Και όταν αγγίζουμε κάποιους μ' αυτό, τότε είμαστε τυχεροί, ευλογημένοι!

Και πάλι μπράβο για τον Παράδεισό σου :-)

D.Angel είπε...

Αργησα αλλά θα το πάρω!Χα χα χα
Φιλιά πολλά κοριτσάκι!
Να σαι καλά!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

παίρνω το τριανταφυλλάκι κι αμέσως θα το βάλω στο καλύτερο βάζο, αφού είναι της ψυχής σίγουρα θα με συντροφεύει για πάντα!!!
καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα

heliotypon είπε...

Αν και δεν έβαλες link στην επίσκεψή σου, κατάφερα και σε βρήκα! Ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια. Ναι, τα περισσότερα Blogs φαίνεται ότι μόνο γράφονται. Β¨εβαια, δεν νομίζω ότι τα γράφουν για να τα διαβάζουν οι ίδιοι, αλλά ή δεν ξέρουν να τραβήξουν επισκέψεις, ή δεν ενδιαφέρουν τους πολλούς αυτά που γράφουν. Το δικό μου τραβάει λόγω ονόματος, αλλά πολλά από αυτά που αναρτώ δεν ενδιαφέρουν...

mar9659 είπε...

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΚΑΛΥΨΑΝ ΟΙ ΠΡΟΛΑΛΗΣΑΝΤΕΣ....Γλυκειά Φθινοπωρινή καλημέρα και καλό σαβ/κο νά έχεις καλή μου!!!

KitsosMitsos είπε...

Πάνω απ'όλα η παρέα, όπως λες!
Καλά να'μαστε και να διαβαζόμαστε.
Καλημέρα

AATON είπε...

Μαράκι μου καλή βδομάδα.
Θα μου πεις τώρα εσυ βέβαια, 'καλά βρε Νικόλα, έχει και νεώτερες αναρτήσεις, εσύ εδώ σχολιάζεις;'
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Πόντιος είμαι, ότι θέλω κάνω :D
Βλέπεις Μαράκι μου, αν κάτι με παρακινήσει να το διαβάσω, μα δεν με παρακινήσει να σχολιάσω, τότε βγάζω το σκασμό, και πάω πιο κάτω, μέχρι να βρω κάτι που να μου δώσει έναυσμα. ΧΑ!! τώρα το είδα.. εδώ δεξιά που γράφω, "ΑΑΤΟΝ BLOG - Νικόλα ευχαριστώ για όλα!" Κάνει και ρίμα..τρελό :)
Έχω που λες ένα πρόγραμμα, το Woopra, και μέσω αυτού παρακολουθώ τι γίνεται στο blog ανά πάσα στιγμή. Σε πληροφορώ πως βλέπω ποιός έρχεται, ποια σελίδα επισκέπτεται, ποια ανάρτηση, και στο τέλος βλέπεις ότι δεν σχολίασαν οι περισσότεροι. Δεν είναι κακό, προσωπικά μου αρκεί που κάποιος με τιμά με το πέρασμά του. Αν σχολιάσει κι όλας, διπλή η χαρά φυσικά. Σε καταλαβαίνω απόλυτα πάντως και συμμερίζομαι τις απόψεις σου Μαράκι.
Σε κούρασα σήμερα, ξέρω. Μα εδώ είναι 2 το πρωί, και δεν έχω ύπνο.. οπότε.. είπα να κουράσω το φιλαράκι μου με ένα σχόλιο πιο μακρύ κι από την ανάρτηση
Φιλιά γλυκειά μας πριγκιπέσα ;)

Matriga είπε...

Αγγελική μου, το είδα το Λουλούδι της Ψυχής και είναι όνειρο έτσι που το έβαλες! Αξίζεις τα καλύτερα.

Φιλούδια ;)