Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2009

Φεστιβάλ γαστρονομίας Magic Cooking 2009 στο Notoshome


To φεστιβάλ γαστρονομίας Magic Cooking του Notoshome που διοργανώνεται για 5η συνεχή χρονιά, φέτος προσκάλεσε το διάσημο σεφ Αλέξανδρο Παπανδρέου να σας παρασύρει σε μία γιορτή γεύσεων και ιδεών, που θα κάνουν το καθημερινό σας τραπέζι μαγικό!

Από τις 22/09 έως τις 13/10 στο κατάστημα Notoshome του εμπορικού κέντρου Golden Hall, Λ. Κηφισίας 37Α στο Μαρούσι
.
και από τις 16/10 έως τις 27/10 στο κατάστημα της Αθήνας στην Πλ. Κοτζιά
.
το Αθηνόραμα και το Fooding+ σας προσκαλούν να ανακαλύψετε τα μυστικά της μαγειρικής και να ζήσετε για μια εμπειρία, που δεν πρέπει να χάσετε!
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα κλικάροντας τη φωτογραφία επάνω.

4 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Πέρισυ στο Κατάστημα της Αθήνας, είχα παρακολουθήσει τον Παρλιάρο, ήταν πραγματικά πολύ όμορφα!
Θα προσπαθήσω να πάω και φέτος!
Φιλιά Μαράκι!

jacki είπε...

Εγώ έπρεπε να είμαι εκεί..
Ααααχ.

Matriga είπε...

Καλημέρα Έλενα. Θα χαρώ πολύ, αν όταν το κανονίσεις μου πεις να συναντηθούμε :)
Φιλάκια πολλά!

Matriga είπε...

Καλημέρα Jacki.
Εγώ πάλι ήθελα να έρθω εκεί για την ΔΕΘ.
Toυ χρόνου, πρώτα ο Θεός, θα το προσπαθήσω.
Φέτος έχω γάμο και είμαι ταπί ;)
Φιλάκια κοχυλένια xx