Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

Χταπόδι με πορτοκάλι

Υλικά:

1 κιλό χταπόδι
2 κουταλιές της σούπας ξύδι
1 κρεμμύδι τριμμένο στον τρίφτη
1 φλυτζάνι ελαιόλαδο
1 κουταλιά σούπας balsamico
1 κουτ. γλυκού ξύσμα πορτοκαλιού
1 κούπα φρέσκο σουρωμένο χυμό πορτοκαλιού
1 πρέζα πιπέρι

Εκτέλεση:

Kαθαρίζουμε καλά το χταπόδι από τα εντόσθια και το στόμα.
Βράζουμε σε μία κατσαρόλα 1 λίτρο νερό και ρίχνουμε το ξύδι. Βάζουμε το χταπόδι για 10 λεπτά. Το βγάζουμε και αφού κρυώσει, μετά το κόβουμε σε κομμάτια.
Βάζουμε ελαιόλαδο σε μία κατσαρόλα και σοτάρουμε το κρεμμύδι.
Ρίχνουμε μέσα το χταπόδι και ανακατεύουμε.
Ανακατεύουμε μέσα στην κούπα με το χυμό πορτοκαλιού και το ξύσμα του.
Ρίχνουμε μέσα στην κατσαρόλα το balsamico και μετά αδειάζουμε την κούπα με το χυμό πορτοκαλιού. Αφήνουμε λίγο να πάρει μια βράση και χαμηλώνουμε τη φωτιά. Σκεπάζουμε και αφήνουμε να σιγομαγειρευτεί για περίπου 40 λεπτά.
Το συνοδεύουμε με ρύζι μπασμάτι και το σερβίρουμε στολίζοντάς το με τοματίνια κομμένα στη μέση και φλούδες πορτοκαλιού.

Καλή σας όρεξη!

8 σχόλια:

D.Angel είπε...

Τώρα αυτό τρώγεται;;;
Χα χα χα Φιλιά πολλάααα

Matriga είπε...

Εξαρτάται από τα γούστα! ;)
Πολλά φιλιά!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Παρόμοια κάνω κοτόπουλο με πορτοκάλι!
Πολύ πρωτότυπο μου ακούγεται με χταποδάκι!
Φιλιά Μαράκι!

mia maria είπε...

Τι πρωτότυπη συνταγή για χταπόδι! Τα χρώματα του είναι καταπληκτικά! Φαντάζομαι θα είναι νοστιμότατο!

Betty's Cuisine είπε...

Διαφορετικό αλλά ενδιαφέρον!

Γιάννης Ζαχάρος είπε...

Καλημέρα σου. Μη νομίζεις πως δεν σε διαβάζω!!! Πολλές συνταγές σου είναι ήδη καταχωνιασμένες στο τετράδιό μου και περιμένουν τη σειρά τους για να δοκιμαστούν στην κουζίνα μου (δεν το ξέρεις; Λατρεύω να μαγειρεύω!).
Όσο για το χταποδάκι... θα το δοκιμάσω πρώτο γιατί μόλις εχθές το βράδυ μου έφεραν μια χταποδάρα από την Ικαρία! Ευτυχώς που η συνταγή σου δεν περιέχει πιπερόριζες, σαφράν, εκχύλισμα ρόδου και απόσταγμα πετάλων φραγκόσυκου!!! (Αυτά τα δήθεν γκουρμέ με χαλάνε απίστευτα. Τα πιο ωραία φαγητά τα έχω φτιάξει, ή τα έχω φάει, με απλά υλικά).

Maria B. είπε...

δεν ξέρω Μαράκι μου πως είναι απο γεύση, αλλά απο χρώματα και εμφάνιση σκίζει !!!!


καλημέρα και φιλούπες πολλές-πολλές !!!

korinoskilo είπε...

χμ.. δεν μπορω να το φανταστω σαν γευση .... αν και η παπια πορτοκαλι λεει πολλα ;)

καλημερες