Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Μαχαλεμπί


Ξέρετε τι είναι το μαλεμπί; To μαλεμπί (ή αλλιώς μαχαλεμπί) έχει αραβική προέλευση και είναι μια πουτίγκα. Πρόκειται για ένα εύκολο δροσερό γλυκό της πολίτικης κουζίνας. Υπάρχουν πολλές παραλλαγές του γλυκού, αλλά σας παρουσιάζω μόνο δύο.

Υλικά για 4 άτομα:
1 κιλό πλήρες γάλα
1 ποτήρι ζάχαρη κρυσταλλική
4 κουταλιές σούπας ρυζάλευρο ή νισεστέ
Λίγη μαστίχα κατά προτίμηση ή 1 βανίλια
Εκτέλεση:
Βάζουμε το γάλα στη φωτιά και μόλις ζεσταθεί αρκετά, ρίχνουμε τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε μέχρι να αρχίσει να πήξουν. Λίγο πριν το κατεβάσουμε από τη φωτιά, ρίχνουμε μισό φλυτζάνι του καφέ παγωμένο νερό, για να γίνει πιο γυαλιστερό.
Αδειάζουμε το μίγμα σε μπωλάκια και τα αφήνουμε να κρυώσουν στο ψυγείο.
Τα σερβίρουμε με ζάχαρη άχνη και ροδόνερο κατά βούληση.


Τα υλικά της δεύτερης συνταγής είναι:
2 ποτήρια νερό
1/2 πoτήρι Ζάχαρη
1/2 ποτήρι ρυζάλευρο
2 κομματάκια μαστiχα ή όποιο μυρωδικό σας αρέσει (αρμπαρόριζα, ροδόνερο)
1 κουταλιά βούτυρο (15 γρ)
Εκτέλεση:
Κοπανίστε τη μαστίχα μαζί με λίγη ζάχαρη.
Βράστε το γάλα. Χαμηλώστε τη φωτιά και προσθέστε τη ζάχαρη.
Διαλύετε το ρυζάλευρο με λίγο νερό και το αδειάζετε λίγο-λίγο στην κατσαρόλα.
Βράζετε το μαλεμπί σε σιγανή φωτιά, ανακατεύοντας συνέχεια, μέχρι να χυλώσει.
Πριν το κατεβάσετε από τη φωτιά, προσθέστε το βούτυρο και τη μαστίχα.
Αδειάστε το μείγμα σε μπολάκια και αφήστε να κρυώσει.
Το συνοδεύεται με παγωτό καϊμάκι και σιρόπι βύσσινου, αν έχετε βάλει μαστίχα ή αλλιώς το σερβίρετε με κόκκινο σιρόπι τριαντάφυλλο.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Θα το φτιάξω και θα το τσακίσω λέμε, στα 52 κιλά έχω πέσει πάλι, χρειάζομαι θερμίδες!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα Μαρία :)

D.Angel είπε...

Το χω φάει και δε μ άρεσε καθόλου λέμε!
Κάτι σε σοκολάτα δεν έχεις;;;
Εεεε;;;Ασε που με τα πολίτικα έχω θέμα!
Φτιάξε ένα μωσαικό γλυκιά μου να το τσακίσω!
Φιλιά και πάλι!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΩΡΑΙΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΩ ΦΑΕΙ.ΘΑ ΑΝΤΙΓΡΑΨΩ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΦΤΙΑΞΟΥΝ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.

Lila Xagorari είπε...

Θέλω κι εγώ ένα μπολάκι από τη μια κι ένα μπολάκι από τη δεύτερη συνταγή για να αποφασίσω ποιά θα φτιάξω. Αγαπημένο μου αλλά ο άντρας μου έχει θέμα με τη μαστίχα!

mia maria είπε...

Δεν έχω φτιάξει ποτέ αλλά φαντάζομαι θα είναι πολύ μοσχομυρωδάτη κρεμούλα!

Betty's Cuisine είπε...

Μα τι μας κάνεις Δευτεριάτικα;
Κι έλεγα από σήμερα δίαιτα... άμα ξεκινήσω ποτέ να με φτύσετε!

ΓΑΣΤΕΡΟΠΛΗΞ είπε...

έφτιαξες αρκετό, διότι το γλυκάκι έχει πολλούς φαν

Matriga είπε...

Ανεμοδούρα, καλημέρα.
Μοντελάκι είσαι δηλαδή! Tυχερούλα!!!
Μπορείς να τρως ότι θέλει η ψυχή σου.
Aν το φτιάξεις πες μου, γιατί είναι και θέμα γούστου ;)

Φιλιά

Matriga είπε...

Αγγελική,
καλημέρα. Θα δω τις συνταγές της μητέρας μου και θα σου βάλω και μωσαΪκό ;)

Πολλά φιλάκια

korinoskilo είπε...

οποιος δεν εχει φαει χάνει!!!!

καλημερες