Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Μια ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ στη μπλογκόσφαιρα

Photobucket Έχω την ιδιαίτερη χαρά να σας παρουσιάσω μια νέα φίλη blogger, την Poster. Η χαρά είναι διπλή, γιατί παρότι είναι καινούργια, έχει κάνει πολύ θεαματική είσοδο στην μπλογκόσφαιρα και είναι ένας πολύ γλυκός άνθρωπος.

Σας την παρουσιάζω την ΗΛΙΑΧΤΙΔΑ, που πραγματικά αξίζει να επισκεφτείτε το blog της. Η blogger POSTER μου έκανε την τιμή να είμαι ένας από τους αποδέκτες του βραβείου Εxellence Blog 2009 που της χαρίστηκε και την ευχαριστώ.

Από την πρώτη στιγμή μου έδειξες πόσο ζεστός άνθρωπος είναι. Μπράβο σου Ηλιαχτίδα και σ' ανώτερα! Κοχυλένια φιλιά και ένα μεγάλο ευχαριστώ!

Mε τη σειρά μου το χαρίζω στον blogger ΑΝΕΜΟ, για την εξαιρετική του συμβολή στην μπλογκόσφαιρα και τη υποστήριξη στα νέα blogs. Μπράβο σου, Άλκη!

5 σχόλια:

D.Angel είπε...

Mπράβο σε όλους και συγχαρητήρια!Φιλιά πολλά φιλενάδα!

Matriga είπε...

Αγγελική μου
Μπράβο και σε σένα!
Αλλά είπαμε πως από δω και πέρα θα δίνω μόνο σ' έναν, γιατί αλλιώς θα χάσει το νόημά του :)

D.Angel είπε...

Το ξέρω φιλενάδα τα χουμε πει!Τωρα να πω την αλήθεια...
μήπως θα ταν καλύτερα να σταματήσουν όλα αυτά τα βραβεία;;;Ξέρω γω;;;Κούρασε γμτ
Φιλιά πολλά και πάλι
Θα τα πούμε ε;;;

Aνεμος είπε...

μαρία σε ευχαριστώ πολύ αλλά έχω ξαναπεί ότι σπάω την αλυσίδα γιατί δεν προοθώ τα βραβεία
το μεγαλύτερο βραβείο για μένα ειναι η ελευθερία του λόγου που έχουμε όλοι μας εδώ και μια ισότητα που δύσκολα βρίσκεις στην ζωή

Matriga είπε...

Άλκη, αν δεν το είδες, δε σου ζήτησα να το προσφέρεις κάπου...
Απλά το βραβείο δεν παύει να είναι μια μορφή ένδειξη της αναγνώρισης της δουλειάς σου!
Δεν χρειάζεται καν να το παραλάβεις.
Και γω αποφάσισα τα όποια βραβεία μου δωθούν, να μην τα δίνω, σε πολλούς, παρά μόνο σε έναν κάθε φορά.

Να είσαι καλά :)