Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2009

Eίναι SPAM το ότι μπορείτε να ειδοποιήσετε την αστυνομία βάζοντας αντίστροφα το PIN σας στο ΑΤΜ?

Σήμερα έλαβα από ένα φίλο τα παρακάτω, που έλαβε με τη σειρά του μέσω ενός ενημερωτικού chain e-mail. Όμως, όπως με πληροφόρησε ισχύουν αυτές οι πληροφορίες. Επειδή, για καλό και για κακό, δεν χάνετε να τα έχετε υπόψη σας, σας τα παραθέτω :

".....Αν ποτέ κάποιος κλέφτης σας αναγκάσει να κάνετε ανάληψη από ένα ATM μηχάνημα, μπορείτε να ειδοποιήσετε την αστυνομία εισάγοντας τον αριθμό PIN αντίστροφα.
Για παράδειγμα αν ο αριθμός pin είναι 1234 θα πρέπει να εισάγεται 4321. Το ΑΤΜ αναγνωρίζει ότι ο αριθμός PIN είναι αντίστροφος από την κάρτα που τοποθετήσατε στο μηχάνημα. Το μηχάνημα θα σας δώσει τα χρήματα που ζητήσατε, αλλά εν’ αγνοία του ληστή, ειδοποιείτε την αστυνομία. Αυτή η πληροφορία πρόσφατα αναμεταδόθηκε στην τηλεόραση και αποδείχθηκε πως χρησιμοποιείται σπάνια, γιατί ο κόσμος δεν γνωρίζει την ύπαρξη αυτής της λειτουργίας.

.....Επίσης, αντί να καλούμε 11888 βάζουμε πρόθεμα το 210 και στο τέλος 00, δηλ.210 11888 00 και χρεωνόμαστε αστικό.
Το 11880 και γενικά όλες αυτές οι υπηρεσίες μας προσφέρουν την υπηρεσία σύνδεσης με έναν αριθμό. Είναι μια υπηρεσία που την προβάλλουν, γιατί εμείς χρεωνόμαστε τα κερατά μας, ενώ αυτοί κερδίζουν. Ουσιαστικά μας πιάνουν κορόιδα και το προβάλλουν σαν παρεχόμενη υπηρεσία. Ήρθε η ώρα να τους κοροϊδέψουμε εμείς. Από σταθερό τηλέφωνο καλούμε το 210 1188000, που αν έχουμε εναλλακτικό πάροχο με δωρεάν σταθερά, δεν χρεωνόμαστε, αν όχι, την χρεωνόμαστε σαν αστική, και τους λέμε με συνδέετε στο 69 τάδε?
και σου λένε: «Ευχαριστούμε σας ενημερώνουμε ότι η χρέωση συνεχίζεται»
Η οποία συνεχίζεται ποτέέέέέ!!
Τώρα δεν προτιμάτε το 11880? Σας έχω κι άλλα.
210 1188800 ΟΤΕ
210 1185000 VIVODI
210 1183300 Vodafone
210 1182100 Δεν την ξέρει η μάνα της!
Ουσιαστικά αυτό που κάνουμε είναι: 210 + υπηρεσία + 00
Οι εταιρείες αυτές ψοφάνε να τους καλέσουμε να μας συνδέσουν και να χρεωνόμαστε υποτίθεται. Ιδίως κάτι μικρές σας το 11821
Θέλετε κι άλλα? Σας έχω
Οι πενταψήφιοι αριθμοί έγιναν για να υπερχρεωνόμαστε.
πχ το 14944 τηλεπληροφορίες ΟΤΕ (φαρμακεία, νοσοκομεία, οπαπ κλπ)
Σας έχω ένα ενδεικτικό πινακάκι με αυτούς τους αριθμούς κλήσης.
14744 Αποτελέσματα Παιχνιδιού «ΠΑΜΕ ΣΤΟΙΧΗΜΑ»
210 1474400 14844 Ώρα Ελλάδος
210 1484400 14944 Εφημερεύοντα Νοσοκομεία, Φαρμακεία, Ιατροί (Αττικής, Θεσ/κης, Πατρών, Κρήτης,Θεσσαλίας, Μυτιλήνης) Δρομολόγια: Πλοίων, Ολυμπιακών Aερογραμμών- ΑEGEAN, OΣΕ, ΚΤΕΛ,Προαστιακού Αποτελέσματα: SUPER 3, EXTRA 5, ΤΖΟΚΕΡ - ΛΟΤΤΟ - ΠΡΟΤΟ - ΠΡΟΠΟ - ΠΡΟΠΟ Γκολ, Εθνικό - Λαϊκό Λαχείο / Ιππόδρομος Ζώδια & Συνταγές (από τη Μαρία Λόη)
210 1494400 Δελτίο καιρού Ελλάδος & Ατμοσφαιρική Ρύπανση Αττικής ΚΤΕΟ (Αθηνών, Θεσ/κης, Πατρών), Διανυκτερεύοντα Βενζινάδικα Αττική)
Γενικά, για όποιο πενταψήφιο αριθμό ξέρετε, ισχύει το 210 + αριθμός + 00
Αυτά, μόνο από σταθερό από κινητό, δεν έχω δοκιμάσει ακόμα. Άντε και καλές κλήσεις μην χρεώνεστε!
Επίσης! Καλέστε 210 11889 00 και ζητήστε σύνδεση με κινητά ή σταθερά εξωτερικού προς όλον τον κόσμο!!! "

UPDATE: Παιδιά, επειδή σήμερα μάλλον έγινε διπλή παρεξήγηση, θα ήθελα να σας απολογηθώ. Πρώτον, κακώς έλαβα το chain mail που σας παρέθεσα, όπως ακριβώς μου είχε σταλεί από δικό μου άνθρωπο, χωρίς να κάνω έλεγχο. Μου φάνηκε λίγο τραβηγμένο, αλλά υπέθεσα ότι αφού έγραφε πως έχει τσεκαριστεί το αν ισχύουν όσα έγραφε, έβαλα την ανάρτηση με το σχόλιο, ότι είναι chain mail και καλού κακού δείτε το, ακριβώς γιατί δεν ήμουν σίγουρη ότι ισχύει.
Λόγω έλλειψης χρόνου (ήμουν στο γραφείο) είπα να το βάλω έτσι βιαστικά, χωρίς να κάνω τον απαραίτητο έλεγχο, που συνηθίζεται.
Ε, λοιπόν, καλά τα άκουσα από τον φίλο Constantino και τον καλό μου, γιατί δεν ισχύει αυτό με τα τηλεφωνικά νούμερα και προφανώς δεν θα ισχύει και αυτό που λέει για το ATM.
Επειδή, δυστυχώς έχω σηκώσει όλα τα χρήματα από την τράπεζα, δεν μπορώ να τσεκάρω και αυτό, όπως έκανα με το τηλέφωνο! Κάλεσα το 210+το πενταψήφιο νούμερο και... τζίφος!

Είμαι βλάκας με περικεφαλαία, όπως θα καταλάβατε, γιατί πίστεψα τον φίλο μου. Μάλλον, ήτανε spam, αν και εκείνος ισχυρίστηκε τώρα που τον ρώτησα ότι:
"Απλά έχει πάψει να ισχύει, επειδή πήραν τα μέτρα τους οι διακομιστές... Έτσι γίνεται πάντα. Επί 10 μέρες δούλευαν σ' αυτό κάνοντάς το γαργάρα..."

Όπως και να έχει,... σ
ας ζητώ συγνώμη και λυπάμαι, που δεν ίσχυε ότι σας μετέφερα. Και γω φέρθηκα απερίσκεπτα με τη μετάδοση του μηνύματος αυτού...και οι εταιρίες δεν είναι χαζές να επιτρέψουν κάτι τέτοιο ;)

11 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Αυτή κι αν είναι χρήσιμη ανάρτηση Μαράκι!!
Φιλιά, καλή βδομάδα!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ.ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ.

mia maria είπε...

Τι καλά! Πολύ χρήσιμα όλα αυτά! Ευχαριστούμε!

ΖΕΡΒΑ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ είπε...

Σίγουρα αυτή είναι μια χρήσιμη ανάρτηση! Έτσι για να μην μας περνάνε και για κορόιδα! Καλό απόγευμα!

Constantinos είπε...

Spam-Spam-Spam.
Μα είναι δυνατόν να τα πιστεύετε όλα αυτά;
Δοκιμάστε πρώτα!

Savvina είπε...

Μαράκι
η ανάρτηση αυτή θα βοηθήσει πολύ κόσμο.
Να είσαι καλά και να μας δίνεις πάντα τέτοιες χρήσιμες πληροφορίες.
Καλό σου βράδυ.
Φιλάκια.

Maria Tzirita είπε...

Μη μου στεναχωριέσαι, συμβαίνει και στις καλύτερες οικογένειες! Το έχω πάρει κι εγώ αυτό το μέιλ, αλλα δεν μπήκα στη διαδικασία να το δοκιμάσω ποτέ. Μου φάνηκε too good to be true φιλενάδα... Να μου είσαι καλα, φιλιά!

Savvina είπε...

Μαράκι
μην ανησυχείς.
Δεν είχα μπεί στην διαδικασία να πάω να σηκώσω τα λεφτά μου (που λόγω κρίσης και έξοδα γάμου, δεν είναι και πολλά) αλλά ούτε πήρα κανά τηλέφωνο για πληροφορίες.
Άρα όλα οκ.
Φιλιά.

Panivos είπε...

Πώς μπορεί να αναγνωριστεί ο pin 1111 ή 2222 κ.ο.κ. Αυτά είναι παραπλανητικά κόλπα,να προσέχετε. Μου ήρθε και μένα αυτό το mail και η πρώτη απορία,που μου ήρθε ήταν αυτή...

Matriga είπε...

Καλησπέρα σ' όλους σας!

Τον τελευταίο καιρό έχω διαπιστώσει πως έχω μπλεχθεί με περισσότερα απ'όσα μπορώ να ανταπεξέλθω και συνεπώς δεν είναι εύκολο να είμαι συνεπής και σωστή σ' όλα.
Δεν είναι εφικτό να απαντάω σε κάθε ένα σχόλιο ξεχωριστά, όπως θέλω και κάνω και χαζά λάθη, όπως είδατε και εδώ.

Πανόπτη, έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν ξέρω αν τελικά είμαι έξυπνη, αλλά πιάστηκα από την μύτη, ως χαζή ;)

Φιλιά σε όλους xxx

Matriga είπε...

Ξέχασα να σας ευχαριστήσω!

Υ.Γ. Σαββίνα μου, καλώς επιστρέψατε! Πως είναι να είσαι νεόνυμφη δεν σε ρωτάω, γιατί φαντάζομαι ότι πλέεις σε πελάγη ευτυχίας!
Να ζήσετε :)