Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 23 Σεπτεμβρίου 2009

Μωσαϊκό σοκολάτας

Η συνταγή είναι "παραγγελιά" από την Dreamer Angel. Τη γλύκα της να έχεις Αγγελική μου!

Υλικά:
350 γρ. μπισκότα πτι-μπερ
250 γρ. βούτυρο
1 κούπα ζάχαρη άχνη
60 γρ. κονιάκ
50 γρ. κακάο
2 αβγά
τρούφα σοκολάτας

Eκτέλεση:
Tεμαχίζουμε σε μικρά κομμάτια τα μπισκότα. Λιώνουμε το βούτυρο, κατεβάζουμε από τη φωτιά και προσθέτουμε τη ζάχαρη, τα αβγά και το κακάο ανακατεύοντας συνεχώς. Όταν το μίγμα γίνει λείο, προσθέτουμε τα τεμαχισμένα μπισκότα που έχουμε ραντίσει με το κονιάκ και τα ανακατεύουμε μέχρι να καλυφθούν όλα με το μίγμα. Αδειάζουμε το μίγμα σε μακρόστενη φόρμα όπου έχουμε στρώσει μία μεμβράνη προκειμένου να ξεφορμάρουμε ευκολότερα το γλυκό. Γαρνίρουμε την επιφάνειά και περιφερειακά με τρούφα σοκολάτας.

18 σχόλια:

jacki είπε...

Εμείς αυτό το λέμε κορμό.. και από πάνω βάζουμε λιωμένη σε μπεν μαρί σοκολάτα...
Σλουρπ..

Sardanapalus είπε...

Θα το δοκιμάσω αύριο το απόγευμα να το φτιάξω για έκπληξη στη γυναίκα μου. Ο Θεός να βάλει το χέρι του.
:)

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

Γκλουπ

korinoskilo είπε...

ανα βαλεις και ινδοκαρυδο μεσα ...... δεν θα σου αφησω ουτε ψιχουλο :ρρρρρρρρ

καλημερες

Αστρο - Συμμορίτες είπε...

Μας λίγωσες πρωί πρωί και μπήκε και ο Ηλιος στο Ζυγό, θα πάθουμε overdose!!
Καλημέρα!

~ Fotini Theoharidi ~ είπε...

..Και την έψαχνα καιρό αυτή την συνταγή!
Σε ευχαριστώ!

Savvina είπε...

Τι μας κάνεις πρωί πρωί?????

Δεν μας λυπάσαι καθόλου!!!!

Λάτρης της σοκολάτας και έχω πάθει ένα σοκ τώρα...

Είσαι απίστευτη!!!!!

Καλημερούδιαααααααααα φιλενάδα...

D.Angel είπε...

Είδες;;;;Κάτι ήξερα εγώ!!!Τι μαλεμπί και αηδίες!Σοκολάτα και πάσης Ελλάδος χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλενάδα!!!Ευχαριστώωωωωωωωωω

Matriga είπε...

Αγγελική, εσένα περίμενα να σχολιάσεις για να μπω και γω στη σειρά ;)
Να είσαι καλά!!!

Φιλιά πολλά :))

Matriga είπε...

Jacki
Eίπαμε... Έλα κάτω εσύ και το σίγουρο είναι ότι θα τα πιούμε! Συναγωνισμό στα γλυκά και στη κουζίνα σας, εμείς εδώ κάτω δεν κάνουμε γιατί θα βγούμε δεύτεροι ;-)
Aφού ξέρετε εκεί από καλή κουζίνα και καλή ζωή και μεις μόνο να αγχωνόμαστε lol

Matriga είπε...

Sardanapalus
Να το δοκιμάσω και αύριο βράδυ μου λες. Τέτοιους άνδρες θέλω να βλέπω εδώ! Προκομμένους και ερωτευμένους με τη γυναίκα τους. Μπράβο σου και τιμή σου :))

Matriga είπε...

Σοφία, με το ασετόν στο χέρι..
αλλά στα γλυκά είσαι πρώτη και συ! χα χα
Θα έχεις καλό μεταβολισμό ;-)
Έτσι και γω. Τρελαίνομαι για σοκολάτα!

Φιλάκια xx

Matriga είπε...

Έλενα,
Ινδοκάρυδο θα βάλω ΄μόνο στο δικό σου ταψί, γιατί εγώ δεν το προτιμώ :-P

Φιλάκια και καλησπέρες!!

Matriga είπε...

Αστρο - Συμμορίτη
κάντο μου σε παρακαλώ λιανά! Δηλαδή, με τον ήλιο στο Ζυγό θα παχύνουμε? lol
Γιατί εγώ μπορεί να το πάθω όλον τον καιρό άμα τρώω λιχουδιές χα χα

Φιλιά και σ' ευχαριστώ ;)

Matriga είπε...

Φωτεινή,
απορώ πως θα προλάβεις να το φτιάξεις με τα 6 blogs που έχεις χα χα
Μπράβο σου κορίτσι μου. Είσαι πολύ δημιουργική :))

Matriga είπε...

Σαββίνα μου,
καλό απόγευμα.
Είμαστε σοκολατολάτρεις!
Τι να κάνουμε;;; χα χα
Εσύ αυτόν τον καιρό κάνεις και πιο πολλές καύσεις από μας τους υπόλοιπους, οπότε δικαιούσαι δύο κομμάτια ;-)

Φιλάκια πολλά!

Betty's Cuisine είπε...

ααα... η συνταγή μου !!! χρόνια την έφτιαχνα γιατί αρέσει πολύ στις κόρες μου, από τότε που έφυγαν όμως δεν την έχω ξαναφτιάξει, καλά που μου την θύμησες! θαύμα είναι η άτιμη!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΩ ΠΩ!!!ΘΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΩ ΚΑΙ ΓΩ.ΧΕ ΧΕ!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ.ΕΥΚΟΛΗ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ.ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΔΩΣΩ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.