Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2009

Τ' αγαθά κόποις κτώνται...

Η Σελήνη είναι στον Υδροχόο. Εκεί δηλαδή που ήταν και όταν γεννήθηκα. Άραγε, τι να σημαίνει αυτό για μένα;; Μάλλον, καλό μου φαίνεται.


Κάτι άλλο που διαπιστώνω σήμερα, είναι:
Το ν' αγαπάς είναι χρονοβόρο, δύσκολο, επίπονο...
Όμως, όπως όλα τα ωραία αγαθά κόποις κτώνται, έτσι και η αγάπη κερδίζεται με κόπο.

6 σχόλια:

jacki είπε...

Εγώ ξέρω ότι τ αγαθά copys κτώνται ;)

ΕΛΕΝΑ είπε...

Καλή βδομάδα Μαράκι μου!!
Εχω ξεμείνει από pc (κάηκε)γι αυτό ψιλοχάθηκα αυτές τις μέρες.
Προσπαθώ να βολευτώ μ' ένα αλλο της συμφοράς.
Από αύριο το βράδυ θα το έχω πάλι όμως, και θα τα λέμε!
Φιλάκια!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΦΙΛΗ ΜΟΥ ΟΛΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΓΕΝΙΚΑ ΚΟΠΟΙΣ ΚΤΩΝΤΑΙ.Η ΑΓΑΠΗ ΟΜΩΣ ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟ ΨΥΧΗ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αμετανόητο΄μως κι' εμείς...
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

ΑΝΤΙΓΟΝΑΚΙ είπε...

Κοποις δεν θα πεις τιποτα :)))
Φιλιαα!!!!

korinoskilo είπε...

μαρακι κατι μπερδεψες.... κατι αλλο σε δυσκολευει σε κοπιαζει ... σιγουρα οχι η αγαπη ;)

καλημερα