Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Παρασκευή 11 Σεπτεμβρίου 2009

Συγνώμη αν δεν έχω απαντήσει σε σχόλιά σας

Mόλις πριν από λίγο διαπίστωσα πως στο gmail μου, έχουν βρεθεί στα ανεπιθύμητα πάρα πολλά μηνύματα που μου είχαν σταλεί, από τις 20 Αυγούστου και μετά. Συνολικά, βρήκα πως γύρω στα 200 μηνύματα, αφορούν στα σχόλια που είχα κάνει και τα παρακολουθούσα ή σε σχόλια που μου είχατε κάνει στο Shell-land ή στα άλλα 3 blogs της Παλαβιάρας. Είδατε γιατί δεν είναι εύκολο να έχεις πολλά blogs; Χαμός στο ίσιωμα! lol

Έτσι, εξηγείται γιατί τις τελευταίες μέρες νόμιζα πως με ξεχάσατε, επειδή δεν έβρισκα ακόμη και προσωπικά μηνύματα που περίμενα. Βέβαια, αφορμή για όλα αυτά ήταν τα σχόλια που μου είχε αφήσει o Disa. Ξέρετε, ο γνωστός... που έχει επισκεφτεί και πολλά φιλικά blogs και μας αφήνει σχόλια στα κινέζικα! Μας έχει ενημερώσει και ο Νικόλας - Άατον γι' αυτό που συμβαίνει, αλλά προς το παρόν δεν βρίσκω σκόπιμο να κάνω έγκριση σχολίου πρώτα, όπως μας συνιστά. Θα κουράσει εσάς πρώτα και δεν θέλω να σας κάνω τη ζωή δύσκολη και με αυτά ;)

Που λέτε λοιπόν, μου άφησε κάποιο σχόλιο πάλι και πήγα να δω αν έχω και άλλα στα ανεπιθύμητα. Τσουπ, ήρθε και η αποκάλυψη: Eίδα πως μέσα στα spams βρίσκονται και τα δικά σας μηνήματα ή απαντήσεις σας σε σχόλιά μου.

Παιδιά, προσέξτε μήπως αυτό έχει συμβεί και σε σας, γιατί πολύ το φοβάμαι πως είναι πιθανόν να χάσουμε κάποια σημαντικά e-mails έτσι...
Σας φιλώ με κοχυλένια φιλιά

11 σχόλια:

jacki είπε...

Ναι πολύ εκνευριστικό αυτό..
Θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί..
Μα κι αυτοί οι κινέζοι φίλοι μας..
Έλεος.

Ευρύνοος είπε...

χαχα

μην δίνεις σημασία..
μιά χαρά είναι οι Κινέζοι..

άσε κι αυτούς να λένε..
μάστιγα έγιναν.. χαχα

Ανώνυμος είπε...

Αφού τα βρήκες πριν πεταχτούν πάλι καλά.
Καλό Σ/Κ να έχεις :))

D.Angel είπε...

keep walking
Χα χα χα
Φιλιά πολλά φιλενάς

Ανώνυμος είπε...

Κοριτσια γεια σας,
ειμαι η Φενια απο Μπραχαμι που τα λεγαμε
πριν δυο περιπου χρονια εδω και ειχαμε
κανει πολλες κουβεντες περι συνταγων
μαγειρικης κλπ.

Δεν ξερω αν με θυμαστε καθολου...

Ειμαι η καντηλαφτισσα στο
ναο του Αγ. Ιεροθεου στο Περιστερι !

Τελος παντων.

Σας ευχομαι καλη σεζον,
καλη σχολικη χρονια για τα
μικρα σας και αν βρισκω χρονο
θα τα λεμε και παλι

Πολλα πολλα φιλακια κουκλες

Savvina είπε...

Κοριτσάκι μην μασάς...
Εμένα μου είχε μπεί στην αρχή του blog μου ένας αναγνώστης που είχε "πορνό" και με την βοήθεια του Osiri τα κατάφερα και τον διέγραψα.
Κύκλος είναι και γυρνάει...
Υπάρχουν και τέτοιοι άνθρωποι μέσα σε αυτόν τον χώρο.
Καλό βραδάκι.
Φιλιά πολλά.

Ανώνυμος είπε...

Οι καντηλαναφτισσες αγαπητα μου παιδια
βλεπουν, κανουν παρεα και κουβεντιαζουν
για διαφορα θεματα με πορνοσταρ ποιοτικων
ή μη ταινιων,
μπορουν αραγε οι πορνοσταρ να
προσεγγισουν με παρομοιο τροπο
καντηλαναφτισσες?

να ενα ερωτημα ακρως
γυναικειας ψυχοσυνθεσης !

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τελικα αυτοι οι κιτρινιαρηδες παντου χωνονται...
λες να βγαλω το ραβδακι να τους εξαφανισω...;

τελος παντων αρκετους απο αυτους...
η' εστω να τους κανω βατραχια...

νεραιδενια φιλακια!!!

korinoskilo είπε...

στα ανεπυθ ε?!!!
καλαααααααααααααααααα :Ρ

ΕΥΗ ΚΟΥΚ είπε...

Μatriga, και σ΄εμένα είχε μπει αλλά διέγραψα τα σχόλιά του και δεν παρατήρησα κάτι άλλο παράξενο...
Πρέπει να προσέχουμε πολύ τελικά!!!

Matriga είπε...

Σας ευχαριστώ όλους σας για τα σχόλιό σας. Να έχετε ένα όμορφο βράδυ. Ακόμα ανοίγα τα e-mails μου! χα χα χα
Άντε να δούμε πότε θα τελειώσω...

@ Φένια απο Μπραχαμι
Καλώς ήρθες, αλλά προσωπικά πριν δύο χρόνια δεν ήξερα τι είναι το blogging. Μάλλον μας μπέρδεψες :)

Όσο για τις καντηλαναφτiσσες δεν έχω άποψη, αλλά δεν παύουν να είναι γυναίκες...
Το μόνο που ξέρω είναι οι παρακάτω στίχοι:
"Άλλη είναι η δουλειά του ναύτη
κι άλλη του καντηλανάφτη..."