Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

Παραλία Εγκρεμνοί - Λευκάδα

Οι Εγκρεμνοί είναι μία από τις καλύτερες παραλίες που έχω δει. Ήταν το 2008, στη Λευκάδα. Δυστυχώς, δεν κατέβηκα τα 350 σκαλιά, αλλά έβγαλα αυτή τη φωτογραφία από ένα εστιατόριο που είχε θέα την παραλία και σας την παρουσιάζω, γιατί μου αρέσει πολύ.

Θέλω να πάω, κάποια στιγμή… και ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ… :(

25 σχόλια:

D.Angel είπε...

Φιλενάδα έχω πάει και ήταν υπέροχα!
Να πας με την πρώτη ευκαιρία!
Φιλιά

POSTER είπε...

ontws poly wraia paralia soy efxomai kapoia stigmh na pas kai na peraseis yperoxa :))

Matriga είπε...

Ευχαριστώ πολύ, Αγγελική μου.
Μακάρι. Πολλά φιλάκια xxx

Matriga είπε...

Poster, καλώς ήρθες στο Shell-land και στην μπλογκόσφαιρα! Καλορίζικη και καλές αναρτήσεις!

ΛΕΩΝ είπε...

Δεν τελειώνει το καλοκαίρι αν δεν το θελήσεις!
Καλές βουτιές!

Matriga είπε...

Λέων, για μένα δεν ήταν ιδανικό φέτος, γιατί έκανα μόνο ένα μπάνιο... Γι' αυτό δεν θέλω να τελείωσει ;)
Nα είσαι καλά και καλές βουτιές :)

Matriga είπε...

Ακούστε τη μουσική της άμμου!
http://happyshelly.wordpress.com/2009/09/06/%CE%AF-%CE%AF-%CE%AC/

ΕΛΕΝΑ είπε...

Ουτε εγώ θέλω να τελειώσει το καλοκαίρι Μαράκι μου!!
Τι όμορφη παραλία!!!!
Φιλάκια!

korinoskilo είπε...

εχεις πολλα καλοκαιρια μπροστα σου ..... απολαυσε οτι ερχετε και οτι εχουμε :))))

κιςς

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

KATAΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΠΑΡΑΛΙΑ.ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ.ΔΕΝ ΤΗΝ ΗΞΕΡΑ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΣ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ.

Ευρύνοος είπε...

Αν το θές, σου εύχομαι να πάς..

εγώ ακόμα διακοπές γιόκ..

προσεχώς.. ξέρεις :)

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

μερικα πραγματα ειναι καλυτερα οταν κρατας τις αποστασεις.σου μενουν σαν ονειρα και προσδοκιες και σε κρατουν σε εγρηγορση. καλημερααα

Uid είπε...

Κούκλα η Λευκάδα ως γνωστόν...
Υπέροχη ή φωτογραφία σου.
Πραγματικό δώρο.
...Όπως και η Ελλάδα μας.
Όσον αφορά στο Καλοκαίρι, εγώ όπως βλέπεις, δεν λέω να το αφήσω να φύγει. :)))

Καλή σου μέρα Matriga και καλή εβδομάδα.
Πολλά φιλιά

Matriga είπε...

Καλημέρα Έλενα μου. Ευτυχώς είσαι από τις τυχερές. Η πατρίδα σου είναι πολύ όμορφη και μπορείς να την επισκέπτεσαι τακτικά :)

Φιλάκια και καλή εβδομάδα!

Matriga είπε...

Έλενα, καλημέρα! Έχεις απόλυτο δίκιο... Δεν είμαι αχάριστη. Την υγεία μας να έχουμε προπαντώς. Μια χαρά περνάμε όπου και αν είμαστε αν την έχουμε.

Kαλή εβδομάδα και φιλούδια ;)

Matriga είπε...

Καλημέρα Σκρουτζάκο! Σ' ευχαριστώ πολύ! Και συ να περνάς όμορφα και να την επισκεφτείς κάποια στιγμή :))

Φιλιά!

Matriga είπε...

Ευρύνοε, αφού ξέρεις καλά ότι είμαστε στην ίδια μοίρα. Την υγεία μας να έχουμε και όπου πάμε καλά είναι.

Φιλάκια πολλά και γέμιζε τις μπαταρίες σου, ε;
χα χα

Matriga είπε...

Με το ασετόν στο χέρι

Σοφία, μίλησες σοφά!! ;)
Καλημέρα και καλή σου εβδομάδα

Matriga είπε...

Καλώς τον Osiri!
Καλή σου μέρα & καλή εβδομάδα.
Σ' ευχαριστώ πολύ. Χαίρομαι που συνεχίζεις τις διακοπές σου. Θα σε επισκεφτώ τώρα και γω.

Καλά να περνάς!!
Στο Happy Shelly εκτός απ' αυτή την παραλία, θα ακούσεις και τη μελωδία της άμμου!
Στην αφιερώνω, πειρατή ;)

neni είπε...

Φαίνεται μαγική!
Οπωσδήποτε να πας (ξανά)μόλις μπορέσεις να βρεις χρόνο!
Καλώς σε βρήκα κ εγώ στις γειτονειές σου.

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

τι πανεμορφη που φαινεται!!!
και σημερα ετσι πως αρχισαν τα πρωτα κρυα μοιαζει ονειρικη!!!
να πας οποτε μπορεσεις και να μας φερεις και αλλες φωτογραφιες...

αχ το καταλαβαινω το ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ...αχ ουτε κι εγω...

πολλα νεραιδενια φιλακια γλυκια μου!!!

beelovers είπε...

δεν ξέρεις τι έχασες . ελπίζω να πήγες στο πόρτο κατσίκι

Matriga είπε...

Αγάπη,
Καλώς ήρθες στην παρέα μας.
Άργησα να δω το σχόλιο σου, αλλά ποτέ δεν είναι αργά ;)
Μακάρι να τα καταφέρω να πάω, αλλά και να μην την επισκεφτώ θα την έχω πάντα από την φωτογραφία μου...

Φιλιά

Matriga είπε...

ΝΑΪΑΔΑ
Πράγματι είναι ωραία η φωτογραφία. Να είσαι σίγουρη πως εάν πάω θα σας βάλω τις φωτογραφίες μου. Λατρεύω τη φωτογράφηση και μπορεί να βγάζω μόνο τοπία, χωρίς εμένα.

Κοχυλένια φιλάκια, γλυκιά μου

Matriga είπε...

Βασίλη,
επειδή το φαντάζομαι, γι' αυτό μοιράστηκα μαζί σας την επιθυμία μου να την επισκεφτώ.
Ευτυχώς, πήγα στο Πόρτο Κατσίκι, που ήταν υπέροχο, παρόλη την πολυκοσμία...
Καλή εβδομάδα