Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

Μετρώ τα κύματα - Νίκος Πορτοκάλογλου

Απ' τη χαρά μου που θα σ' έβλεπα
πάτησα πάνω στο νερό.
Πάνω στη θάλασσα περπάτησα
απ' τη χαρά μου που θα σε δω.

Μετρώ τις μέρες,
μετρώ τις ώρες,
μετρώ τα βήματα.
Μετρώ τις μέρες,
μετρώ τις ώρες,
μετρώ τα κύματα
Μετρώ τα κύματα…

Σαράντα μέρες, σαράντα κύματα
μα δε με νοιάζει κι αν αργώ
τώρα που ξέρω πως με περίμενες,
τώρα που ξέρω πως θα σε δω.

Μετρώ τις μέρες...
Ελευθερία χωρίς αγάπη, φως μου,
είναι ποτάμι χωρίς νερό.

Τι να τον κάνω αυτό το δρόμο
μπρος μου
χωρίς εσένα για να γυρνώ...

Μετρώ τις μέρες...

11 σχόλια:

Ασκαρδαμυκτί είπε...

Αλήθεια, τι είναι αγάπη χωρίς ελευθερία;

D.Angel είπε...

Mπράβο φιλενάδα!Πολύ όμορφο τραγουδάκι!
Φιλιά πολλά φιλενάδα

mar9659 είπε...

Ωπ!!σε εντόπισα αν και λίγο καθυστερημένα...αλλά συγχώρεσέ με λίγο η δουλειά μου που γυρίζω λίγο κουρασμένη...και μια μικρή αδιαθεσία με κρατησαν μακρυά απ'το να σε ψάξω...αλλά τώρα εδώ θ'είμαι και θα περνώ...έστω και για μια καλημέρα....Υπέροχο τραγούδι και αγαπημένο...όπως κι'ο ερμηνευτής του...Να είσαι καλά καλό σαβ/κο σου εύχομαι απο καρδιάς!!!!καληνύχτα!

dsquared είπε...

7 ειναι οι μερες της εβδομάδος... οι2 εξ αυτων οι καλυτερες αποτελουν το weekend, καλο να εχεις!

din

lakis είπε...

Μέρα καλή και με ελαφρά κύματα σου εύχομαι.

Matriga είπε...

Ασκαρδαμυκτί, αυτό δεν είναι αγάπη αμοιβαία... αλλά μάλλον μαζοχισμός ;)

Matriga είπε...

@ Aσκαρδαμυκτί
Άλλωστε, αν δεν αγαπάμε και σεβόμαστε τον εαυτό μας, πως μπορούμε να αγαπάμε τους άλλους;;

Καλή εβδομάδα :)

Matriga είπε...

Αγγελική μου
στο αφιερώνω!

Matriga είπε...

mar9659
Ελπίζω τώρα να είσαι καλά. Εγώ έλειπα το Σ/Κ και γι' αυτό σας απαντώ τώρα. Χαίρομαι που σου αρέσει το τραγούδι και ο ερμηνευτής!

Καλή σου εβδομάδα.
Φιλιά :)

Matriga είπε...

din
Σ' ευχαριστώ. Μια χαρά ήταν το Σ/Κ μου. Ελπίζω και το δικό σου :)

Καλή εβδομάδα!

Matriga είπε...

Λάκη, πάντα τα λόγια είναι ποιητικά.
Να έχεις μια υπέροχη εβδομάδακαι γεμάτη νέες εμπειρίες!