Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2009

Τηλεμαχία... και πράσινα άλογα!

Ακούσατε που είπανε στα κανάλια της "τηλοψίας" για την σημερινή «τηλεμαχία» λέει των πολιτικών αρχηγών; Δηλαδή, αν κατάλαβα καλά, θα δώσουν μάχη;;;

Όπως λέμε ναυμαχία, κοκορομαχία, λογομαχία, αψιμαχία, ἠ κάπως έτσι; Δεν είναι κάτι που θα πρέπει να είναι παράγωγο του «συν», (όπως λέμε συνεργασία για ένα καλύτερο αύριο π.χ.);

… Το δούλεμα πάει σύννεφο και δεν το λέω πολιτικολογώντας. Δεν έχω καμία τέτοιαν όρεξη!... Άλλωστε σιχαίνομαι την πολιτική, όπως την εννοούν οι πολλοί. Το λέω απλά, επειδή ο κόσμος μάλλον έχει χάσει τον μπούσουλα, αγνοεί παντελώς πια την ελληνική γλώσσα, οπότε έχει απομακρυνθεί και απ' αυτό που λέγεται κοινωνική – πολιτική συνείδηση και ο καθένας δηλώνει ό,τι είναι και ό,τι γουστάρει…

Παρακολουθούμε τα αποκόμματα
Λοιπόν, καλή τηλεμαχία! Κι αύριο πάλι...και μεθαύριο και αντιμεθαύριο, μέχρι τις εκλογές στα παράθυρα θα τους βλέπουμε.
Άντε καλό debate και καλά κρασά!

5 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Μπα... λέω να κάτσω να φτιάξω το παρακάτω σουφλέ με τα μανιτάρια... Δεν έχει τίποτα ενδιαφέρον στην τηλεόραση απόψε...
Φιλιά Μαράκι μου!

ΝΑΪΑΔΑ είπε...

μας ζαλιζουν ολη την τετραετια πρεπει να υποστουμε να μας ζαλισουν και πιο ειδικα...;
οχι...
ποιον πανε να δουλεψουνε ακομα δεν ξερω...
περα απο εκεινους που εχουν συμφεροντα να ψηφισουν ενα συγκεκριμενο κομμα απορω αν ο κοσμος εχει καμια ορεξη για τις γνωστε μπαρουφες...
ουφ...τσατιζομαι με αυτα...

παω να γραψω την συνταγη αυτη μου αρεσε πολυ!!!

νεραιδενια σου φιλακια γλυκια μου!!!

mia maria είπε...

Ούτε χτες το είδα ούτε σήμερα θα το δω! Ανακατεύομαι! Καλό βράδυ!

lakis είπε...

Μακριά, όλο και πιο μακριά, από τους πολιτικάντηδες...

jacki είπε...

Γλυκιά μου εγώ μόνο τα καλά κρασιά..
Άσε και χθες ανοίξαμε ένα μπουκάλι μπρούσκο..
Μμμούρλια..
Όσο για τα πράσινα άλογα..
Χμμμ
Τι να πω..
Δε θα πω.
Στην υγειά μας.