Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 30 Απριλίου 2009

Πετώντας ψηλά με 7 τραγούδια

Μετά την πρόσκληση που είχα από το SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ – που τον ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση - για να αναρτήσω, όπως εκείνος 7 τραγούδια που με αντιπροσωπεύουν τον τελευταίο καιρό και οι στίχοι τους περιγράφουν μια ιστορία με νόημα, είπα να διαλέξω τα πρώτα που θα περάσουν από το μυαλό μου.
Και αυτό, γιατί το να επιλέξω τα πιο αγαπημένα μου τραγούδια, θα σήμαινε πως δεν θα έφταναν 7 blogs για να τα αναρτήσω. Αφήστε που θα είχα χάσει πολλές ώρες στην προσπάθεια μου να επιλέξω όλα όσα με άγγιξαν!



Celine Dion widget by 6L & Daxii


”Όταν θέλεις πάρα πολύ κάτι, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να τα καταφέρεις” λέει ο Paulo Coelho. Εγώ θέλω κάτι πολύ στη ζωή μου αυτή τη στιγμή και προσεύχομαι να το αποκτήσω. Έτσι πετώ…, ονειροβατώ και ελπίζω να έρθει αυτό που επιθυμώ, κάνοντας μόνο θετικές σκέψεις.
Η διαφορά ανάμεσα στο πιθανό και το απίθανο
είναι το τι πιστεύεις.
Εγώ όσο ζω, θα ονειρεύομαι
και θα πλάθω τον παράδεισό μου!

3 σχόλια:

Ευρύνοος είπε...

Μα ποιο είναι κείνο το όνειρο, που βγαίνει πάντα αλήθεια..
και δεν αφήνει χαρακιές στις περισσότερες ψυχές και μιά πληγή στα στήθια..

χάσιμο..

D.Angel είπε...

Πολύ καλές επιλογές!Μπράβο σου!
Φιλιά πολλά φιλενάδα!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΟΥ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΠΑΙΞΕΣ.ΚΑΛΟ ΤΡΙΗΜΕΡΟ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ.