Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 1 Απριλίου 2009

Πως φτιάχνουν οι κρητικοί μαντινάδες

Ήταν μια μέρα ο Μανωλιός και κατέβηκε στην πόλη να αγοράσει μια καμπαρτίνα. Μπαίνει στο μαγαζί, αγοράζει την καμπαρτίνα και βγαίνοντας κουμπώνει κατά λάθος την κουμπότρυπα της πουκαμίσας με το κουμπί της καμπαρτίνας.
Προχωράει πιο κάτω και συναντάει το Μιχαλιό:
- Ε, ρε Μιχαλιό, τι κάνεις;

- Καλά είμαι, ωρέ Μανωλιό. Ωραία καμπαρτίνα, αλλά μωρέ πώς να στο πω, την έχεις κουμπώσει στραβά και αν πας στο χωριό θα σε κοροϊδεύουν!!

- Εμένα έτσι μ' αρέσει, και άντε και γαμήσου!!! Παρακάτω συναντάει τον Σήφη...

- Ε, ρε Σηφαλιό, τι κάνεις;

- Καλά είμαι, ωρέ Μανωλιό. Ωραία καμπαρτίνα, αλλά μωρέ πώς να στο πω, την έχεις κουμπώσει στραβά και αν πας στο χωριό θα σε κοροϊδεύουν!!

- Εμένα έτσι μ' αρέσει, και άντε και γαμήσου!!!

Φεύγει νευριασμένος ο Σήφης, και συναντά το Μιχαλιό.

Συζητώντας λένε ότι συνάντησαν τον Μανωλιό, και μόλις του είπαν για την καμπαρτίνα τους έβρισε, και αποφασίζουν να πάρουν τηλέφωνο τον θείο του, να του το πει με τρόπο...

Φτάνοντας στο σπίτι ο Μανωλιός, χτυπάει το τηλέφωνο:

- Έλα ρε θείε, τι κάνεις;

- Τι να κάνω παιδί μου; Εδώ κάθομαι και προσπαθώ να τελειώσω μία μαντινάδα. Δεν έρχεσαι να πιούμε κάνα ρακί και να την τελειώσουμε μαζί;

Πάει ο Μανωλιός στον θείο του, και καθώς έπιναν ρακή, λέει ο Μανωλιός:

- Ρε θείε, πες μου την μαντινάδα.

Θείος: - Της καμπαρτίνας το κουμπί είναι του πουκαμίσου

Μανωλιός: - Όλοι γαμιούνται σήμερα, άντε και συ γαμήσου!
Υ.Γ. Προς αποφυγή κάθε παρεξήγησης, έχω και λίγο κρητικό αίμα στις φλέβες μου και λατρεύω την Κρήτη και τους κρητικούς!
.

7 σχόλια:

ΕΛΕΝΑ είπε...

Eχεις και κρητικό αίμα??
Ε, άμα γίνω καλά από την μέση μου, να χορέψουμε ένα πεντοζάλι χα χα χα!!
Γιατί αν το χορέψουμε τώρα, θα με μαζεύεις από τα πατώματα:PPP
Καλό μήνα Μαράκι:))

Z. είπε...

Μαρία, πολύ καλό ανέκδοτο και πρωτάκουστο!
Πες μου χρυσό μου, πως να ξεμπερδέψω τα blogs σου!
Είμαι και γηραιά η άμοιρος και το αλτσχάϊμερ τρέχει από πίσω μου...

Φιλάκιααααααα

Matriga είπε...

Έλενα, καλησπέρα! Eυχαριστώ. Καλό σου μήνα και από δω. Πως είσαι από το μεσημέρι; Αλήθεια είναι χειρότερα σήμερα η μέση σου ή ήταν πρωταπριλίατικο; Άντε και σε λίγο ως σύντεκνοι μας βλέπω να χορεύουμε! lol
Αίμα έχω από την καταγωγή της γιαγιάς από τη Νεάπολη, αλλά μεγάλωσα στα Χανιά από ημερών μέχρι τα 8 και αισθάνομαι κρητικιά. Έχεις και συ σχέση με την Κρήτη;

Matriga είπε...

Ζ, ευχαριστώ για τον καλό σου λόγο και τις επισκέψεις! Προφανώς μου κάνεις πλάκα, γιατί τι να πω εγώ που έχει 4 blogs και δεν μας λες και πολλά στο προφίλ σου. Το γηραιά το εκλαμβάνω ως προταπριλιάτικο ;)
Φιλιά πολλά και να ανταμώνουμε συχνά!
Υ.Γ. Βάλε παρακολούθηση σε όλα τα blog σου. Σε κάποιο νομίζω δεν είχε

Z. είπε...

Κοίτα, τα δυο - το ένα site και το ένα blog - είναι συνεργαζόμενα και επαγγελματικά...
Στα υπόλοιπα βγάζουμε τις νευρωσάρες μας...και ό,τι άλλο προκύψει.
Είμαι Αρχιτέκτονας και..."ώριμη!;".
Ρωτάς ό,τι άλλο θες.

*Θέλω από ΄δώ να σε ευχαριστήσω και εσένα και την Ορσαλία(φανταστικό όνομα!), για την ευγένεια που είχατε να εγγραφείτε στους αναγνώστες μας-και στο f/b.

Matriga είπε...

Z, η Ορσαλία είναι η κολλητή μου. Και ναι πράγματι, είναι πολύ γλυκιά και έχει και ωραίο όνομα. Σ' ευχαριστούμε και μεις πολύ που μας παρακολουθείς!
Αρχιτέκτονας, ε; Ήθελα να γίνω εσωτερικού χώρου. Αλλά τελικά κατάφερα μόνο να διακοσμήσω το σπίτι μου... Δόξα το θεό! Όσο για την ηλικία, το ώριμη είναι γύρω στα σαράντα; Γιατί εμείς εκεί βαδίζουμε. ;) Πάντως η ηλικία δεν παίζει και ιδιαίτερο ρόλο, για μένα. Το επίπεδό σου πάντως δεν κρύβεται κυρία Ζ. Άλλωστε τι επιστήμονας θα ήσουνα; Φιλάκια!

Ανώνυμος είπε...

Γιατί απολογήσαι; μη και στραβώση κανένας που πιθανόν είναι από την Κρήτη και κάνει κανένα "κακό";
αυτό το θεωρώ μεγάλο κόμπλεξ. Διότι σε πολλά blogs διαβάζω διάφορα αστεία γιά ανθρώπους που είναι από Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Λάρισσα, τους Πόντιους τους έχουν ξεσκίσει κ.λ.π. και δεν τρέχει "κάστανο". Και μόλις πει κάποιος κάποιο αστείο γιά την Κρήτη...τσουπ! και το απολογητικό ύφος. Ξεκολλήστεεεε!
Και κυρίως μερικοί βλάκες Κρητικοί.