Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 29 Απριλίου 2009

Άνοιξη και... Έρως ανίκατε μάχαν!


Όπως οι μπαταρίες θέλουν το Γερμανό τους, έτσι και έρωτας θέλει το καψουροτράγουδό του....

Έτσι λοιπόν, είπα να μπω και γω στο "τριπάκι"

να αφιερώσω ένα τραγούδι στον αγαπημένο μου

πρίγκηπα, που μου λείπει πολύ!

Ό,τι πιο όμορφο

Μες στη νύχτα, στο σκοτάδι
η ματιά σου χίλια φώτα ανάβει
με μια λάμψη με τυλίγει
σαν το διαμαντένιο δαχτυλίδι.

Μια εικόνα, χίλιες λέξεις
εύκολα μπορείς να με μαγέψεις
στην ασχήμια όλου του κόσμου
ευτυχώς που έχω εσένα φως μου.

'Ο,τι πιο όμορφο υπάρχει
στη ζωή μου είσαι εσύ
τύφλα το φεγγάρι να 'χει
εσύ λάμπεις πιο πολύ.

Η καρδιά μου φτερουγίζει
το όνομά σου, όταν δειλά ψελλίζει
σε κοιτάζω κι ανεβαίνω
πρόσωπό μου τρισχαριτωμένο.

'Ο,τι πιο όμορφο υπάρχει
στη ζωή μου είσαι εσύ
τύφλα το φεγγάρι να 'χει
εσύ λάμπεις πιο πολύ.

5 σχόλια:

Orsalia είπε...

Να σαι καλά φιλενάδα μου γλυκιά και να χαίρεσαι τον έρωτά σου...
γιατί το αξίζεις αληθινά να είσαι χαρούμενη και ευτυχισμένη... και είμαι σίγουρη ότι αυτός ο έρωτας σε έχει αλλάξει και σε έχει κάνει να ξαναβρείς το χαμογελό σου...
Σπάνια κοπέλα... με σπάνια χαρίσματα σαν και τα δικά σου δεν βλέπουμε πια στις μέρες μας... Τυχερός λοιπόν ο "πρίγκηπάς σου"
ΦΙΛΙΑ

stratos o ψήστης είπε...

Να είσαι πάντα ευτυχισμένη και ερωτευμένη! Καλό απόγευμα.

Matriga είπε...

Γλυκιά και αγαπημένη μου Λία, με τέτοια κολλητή, όπως εσύ, τελικά δεν με βλέπω να το αποφεύγω το καλάμι; lol
Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Φιλάκια πολλά :))

Υ.Γ. Μακάρι να εμπνευστώ να γράψω τόσα όμορφα λόγια και γω, όπως γράφεις εσύ!

Matriga είπε...

Ευχαριστώ πολύ, Στράτο. Και συ εύχομαι να έχεις ότι ποθείς :)

D.Angel είπε...

Εγώ θα σου ευχηθώ να είσαι πάντα τόσο χαρούμενη και αγαπησιάρσ!!!
τα υπόλοιπα τα ξέρεις!!!
Τα φιλιά μου καλή μου φίλη!