Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Πέμπτη 9 Απριλίου 2009

Ζητείται αίμα!

"ΕΝΑ ΑΓΟΡΑΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΤΑΓΓΙΤΣΙ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ, ΗΛΙΚΙΑΣ 13 ΕΤΩΝ ΠΑΣΧΕΙ ΑΠΟ ΛΕΥΧΑΙΜΙΑ. ΕΧΕΙ ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ Α(RH-) KAI ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ. Ο ΜΙΚΡΟΣ ΝΟΣΗΛΕΥΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΧΕΠΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΟΜΑΔΑ ΑΙΜΑΤΟΣ Α(-) ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΟΜΟΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: ΟΙ ΔΟΤΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ Η ΑΠΟ ΚΟΝΤΙΝΑ ΜΕΡΗ ΛΟΓΩ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΑΙΜΟΠΕΤΑΛΙΩΝ.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
- Email : g.agorastos@gmail.com
- Τηλ. : 6944465841 Γιώργος "

Το παραπάνω κείμενο μου έφτασε με mail και σας το παραθέτω. Η αλήθεια είναι ότι πάντα ήμουν πολύ ευασθητοποιημένη με το θέμα της αιμοδοσίας, αφού πριν αρκετά χρόνια μου είχε συμβεί να ψάχνω απελπισμένα αίμα για τον πατέρα μου και να μην βρίσκω.

Η ειρωνία όμως είναι ότι πριν από λίγο που μας ζήτησαν οι γιατροί αίμα Α(+) για τον πατέρα μου. Δυστυχώς, δεν μπορώ να δώσω εγώ, γιατί έχω σιδηροπαινική αναιμία. Το περίεργο είναι ότι την ίδια στιγμή... έλαβα αυτό το μήνυμα. Πως τα φέρνει η ζωή! Εγώ να ψάχνω για τον ηλικιωμένο πατέρα μου και άλλοι για το αγγελούδι τους. Αλλά, σ' αυτή τη ζωή όλοι έχουμε ανάγκη γι αυτό το πολύτιμο αγαθό. Το αίμα! Το πιο σημαντικό που υπάρχει στη ζωή μας και που μόνο χαρίζεται, δεν πωλείται...

Ευχαριστώ,

Μatriga

Δεν υπάρχουν σχόλια: