Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τρίτη 14 Απριλίου 2009

Ευτυχώς που υπάρχεις κι εσύ!




Σ’ αγαπώ, ερωτικά και παθιασμένα!


Σ’ αγαπώ, γιατί είσαι το άλλο μου μισό!


Σ’ αγαπώ και είμαι έτοιμη να κάνω θυσίες…


Σ’ αγαπώ και ενδιαφέρομαι για ότι σε αφορά.


Σ’ αγαπώ και θέλω να είμαι συνεχώς δίπλα σου, έστω και νοερά!


Σ’ αγαπώ και θα είμαι εκεί, κάθε στιγμή που με χρειάζεσαι.


Σ’ αγαπώ, χωρίς ανταλλάγματα!


Σ’ αγαπώ και δεν θέλω να αλλάξεις, μου αρέσεις, έτσι όπως είσαι τώρα!


Σ’ αγαπώ έτσι χωρίς όρους, χωρίς σύνορα…
χωρίς τα πρέπει, τα μη και τα γιατί…
Σ’ αγαπώ, γιατί δίνεις νόημα στην ζωή μου
και δεν έχω άλλα λόγια να στο πω...

Έτσι απλά σ' αγαπώ!
Για να σου το εκφράσω, δεν μένει τίποτα άλλο,
παρά μόνο να νιώθω την καρδιά μου
να χτυπά τρελά μόνο για σένα!

1 σχόλιο:

korinoskilo είπε...

να εισαι καλα!!!!
σπανιος υμνος!!!!