Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Δευτέρα 20 Απριλίου 2009

Καλό Πάσχα!!

Εικόνα2
Το Shell-land σας εύχεται Καλό Πάσχα με υγεία για σας & την οικογένειά σας. Σας ευχόμαστε να περάσετε όμορφα, εντός και εκτός των τοιχών και να γεμίσετε τις μπαταρίες σας!
Να προσέχετε αυτές τις μέρες στις μετακινήσεις σας και κυρίως να μην οδηγείτε όταν έχετε πιει αλκοόλ…

26 σχόλια:

Aristodimos είπε...

Καλή Μεγάλη Εβδομάδα .

Ευχομαι Καλο Πασχα
και η Ανάσταση Του Κυρίου να χαρίσει σε όλους Ανάταση ψυχής , και η αγάπη να κυριαρχεί στην ζωή μας ! !

Αρης

ΕΛΕΝΑ είπε...

Kαλό Πάσχα, Καλή Ανάσταση Μαράκι μου!!
Να περάσεις πολύ όμορφα αυτές τις άγιες μέρες:)
Εμείς την Πέμπτη θα φύγουμε, μέχρι τότε αν είσαι εδώ θα τα λέμε!!

Maria B. είπε...

Γλυκο-μικρό Μαράκι σου εύχομαι Καλό Πασχα, καλή Ανασταση και ότι καλύτερο για την οικογενειά σου !!

να είσαι παντα καλά και να μείνεις ετσι γλυκειά !!!

korinoskilo είπε...

και εσυ να περασεις οσο πιο ομορφα μπορεις :)))

Matriga είπε...

Άριστόδημε, να είσαι καλά! Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τις ευχές σου. Καλές γιορτές :)

Matriga είπε...

Έλενα μου σε χαίρομαι γιατί είσαι από μικρή στα βάσανα & πάντα χαμογελάς! Ακόμη και στο πρόβλημα υγείας που είχες με τη μέση σου δεν το έβαλες κάτω. Ευχαριστώ πολύ. Καλό ταξίδι και Καλή Ανάσταση!

Matriga είπε...

Συνονόματη και γλυκιά φιλενάδα, να είσαι πάντα καλά με την οικογένειά σου! Καλά να περάσετε. Θα πάτε κάπου; Φιλάκια!!!

Matriga είπε...

Korinoskilo, καλώς όρισες! Ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και τις ευχές σου. Kαλή ανάσταση :))

Unknown είπε...

σου εύχομαι τα καλύτερα...μα πάνω απ' όλα ο μπαμπάς σου να βγεί δυνατός και γερός από την πιο δύκολη μάχη του και εσύ να είσαι γερή να του συμπαραστέκεσαι...
καλές γιορτές θάμαι εδώ να μαθαίνω και σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή..που μου έκανες...

stratos o ψήστης είπε...

Kαλή Ανάσταση καλό Πάσχα με υγεία!

ΝΑΝΤΙΑ είπε...

Kαλό Πάσχα και καλή ανάσταση μέ υγεία.

Computer Doctor είπε...

Καλο Πασχα με Αγαπη και υγεια σε ολους!

Φιλια

delfinoula είπε...

Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα και καλό φαγοπότι.

Καλημέρα.

Ανώνυμος είπε...

Παιδιά μην ακούτε τις ξενέρωτες ευχές που έχουν καταντήσει τόσο κοινότυπες που είναι σαν να μην έχουν ειπωθεί. Λοιπόν, να ξεσκιστήτε στο φαί (κρέατα, σαλάτες χωριάτικες, κουλούρια πολλά, ειδικά αυτά που μπορεί να έχουν και σουσάμι είναι μεγάλο κόλλημα!)...φάτε, φάτε, φάτε!
Αυγά...πολλά αυγά ρε πούστη μου! γουστάρω αυγουλάκι με μπόλικο αλάτι και πιπέρι. Μπορεί να χαλάσω και ένα κάλας γιά μιά πιατέλα αυγά! (ρούφα το αυγουλάκι σου λαλάκι!)...Φυσικά να πιείτε τον κώλο σας ή τα άντερά σας (το ίδιο είναι) κρασιά κόκκινο κατά προτίμηση. Το λευκό είναι φλώρικο και μου προκαλεί καούρες!...εναλλακτικά επειδή αρχίζει και ανοίγει ο καιρός μπορείται να αρχίσεται τις μπυροπροπονήσεις. Amstel γιατί έτσι μας αρέσει!
Μη σας κουράζω το τραπέζι έχει ήδη στηθεί!...
Και φυσικά στον δρόμο γιά να μην ξεχνιόμαστε τα γνωστά. Ξέρετε εσείς! Μπινελίκια και μούντζες σε πρώτη προτεραιότητα. Γκάζια τσίτα (τώρα που αδειάζουν και οι δρόμοι), σούζες στην Πατησίων και σφήνες είναι ότι πρέπει γιά να πάει το φαί στη θέση του!
Ε.Β.Μ. και άγιος ο Θεός, άγιος ισχυρός, άγιος αθάνατος, ελέέέησοοον ημάς!....αααααμήν!

Καλό πάσχα σε όλους και σε όλες (ειδικά στην matriga - έτσι γιά ξεκάρφωμα το λέω) και σας περιμένουμε μετά το πάσχα γιά να συνεχίσουμε να παιρνάμε φανταστικά σε αυτή την φανταστική χώρα που δεν υπάρχει!
Σε ευχαριστούμε σέλ-λάντ διά το ευχολόγιον. Το ίδιο επιθυμούμε και διά εσάς. Να μου φιλήσεται τη θεία Μαρίτσα και οφ κόουρς να μου χαιρετήσετε τον πλάτανο!
Εν Αθήναις και λοιπά και λοιπά!

Αν ήμουνα ακόμα μικρός και πήγαινα σχολείο θα φώναζα γιούχουουου!...αλλά τώρα εργάζομαι σκληρά και πληρώνω λογαριασμούς! τουλάχιστον δεν έχω να πληρώσω τίποτα αυτή τη βδομάδα, οπότε...Γιούπιιιι!!!

Α! παίζει και η γνωστή μαλακία που λένε ότι το Πάσχα αναβάλεται και τέτοια παραμύθια αλλά εγώ δεν τα πιστεύω. Ο Jesus είναι power και στο τέλος νικάει!

(και που να σφίξουν οι ζέστες, φυσικά!)

..γιατί είστε όλοι τόσο σοβαροί εδώ μέσα; μήπως μπήκα στο αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου;


Sorry! κάτι τελευταίο. Χέστηκα γιά όλα! χέστηκα αν δεν έχω λεφτά, χέστηκα γιά αυτά που χρωστάω, χέστηκα που δεν θα περάσω χλιδή...το μόνο που πρέπει να ευχαριστώ είναι που είμαι καλά στην υγεία μου. Όλα τα άλλα είναι τρίχες. Υγεία σε όλους...

D.Angel είπε...

Επίσης γλυκιά μου!
Από καρδιάς σου εύχομαι να περάσεις όμορφα μαζί με όσους αγαπάς και σ αγαπάνε!Φιλιά πολλά

Γαλάτεια είπε...

Καλη Ανασταση και Καλο Πασχα να εχεις!

ΛΕΩΝ είπε...

Εύχομαι καλή ξεκούραση και καλή διασκέδαση σε όλους τους τομείς!
Καλώς σε βρήκα!

Matriga είπε...

Homemade, σ' ευχαριστώ ιδιαίτερα για τις ευχές σου και την τιμή που μου κάνεις να είσαι φίλος μου. Καλό Πάσχα! Φιλιά :)

Matriga είπε...

Στράτο, όπως το λες! Πάνω απ' όλα υγεία. Καλή σου Ανάσταση :)

Matriga είπε...

Ευχαριστώ Νάντια. Να περάσεις όμορφα και να έχεις πάντα την υγεία σου! Φιλιά :)

Matriga είπε...

El-presidente, ευχαριστώ πολύ. Πολύ ωραία η αλλαγή στο layout... εκτός και αν τώρα πήρα χαμπάρι τα πλαϊνά ;)
Να περάσεις όμορφα καλέ μου και να έχεις πάντα την υγεία σου. :)

kostasst είπε...

Πέρασα κι εγώ να σου ευχηθώ Καλό Πάσχα.

MOLEMOU είπε...

Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα με υγεία και χαμόγελο!

117 είπε...

καλώς σε βρήκα! εύχομαι καλό πάσχα, με υγεία και αγάπη! θα τα ξαναπούμε

Aristodimos είπε...

Καλή Ανάσταση και Χαρούμενη Πασχαλιά.

Αρης

Benikos place είπε...

Χρόνια πολλά, γεμάτα υγεία κι ευτυχία!