Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Παρασκευή 17 Απριλίου 2009

Dream in peace, Trust the belief


Πιστεύω ότι το νόημα αυτών των ημερών είναι η Αγάπη.
Ας αφεθούμε λοιπόν, στην μαγεία της που μας μεταμορφώνει, ώστε να έρθει η Ανάσταση στις ψυχές όλων μας…

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μακάρι να ρθει και γρήγορα!!!
Φιλιά πολλά και να περάσεις όμορφα καλή μου!
Θα τα πούμε ε;;;;
dreamer angel

Matriga είπε...

Καλησπέρα Αγγελική μου. Είμαι πτώμα από τις δουλειές και δεν σου απάντησα. Φυσικά και θα τα πούμε και θα το κανονίσω Σαβ/κο που μας βολεύει και τις δύο! Να περάσεις όμορφα και μην ξεχνάς πως τα καλύτερα έρχονται ;)
Φιλάκια πολλά!!

ΕΛΕΝΑ είπε...

Xρόνια Πολλά, Καλή Ανάσταση Μαράκι μου εύχομαι από καρδιάς!!!
Να περάσεις πολύ όμορφα, με υγεία και αγάπη!!
Φιλιά:))