Welcome to Shell-Land!

Όπως ανοίγουν τα κοχύλια στην άμμο, έτσι και γω, αποζητώ να παίρνω το φως των δικών σας ματιών...

Όσο ζω, θα ονειρεύομαι και με τίποτα δεν με ξυπνάω. Όσο υπάρχω, στη θάλασσα θα συνεχίζω να βουτάω

και σαν δελφίνι να κολυμπάω, ψηλά θα πετάω και τα κοχύλια μου στη θάλασσα θα φυλάω. ©

Τετάρτη 8 Απριλίου 2009

Tα 4 Ταμπεραμέντα!

Αναρωτιέστε, ποιος είναι ο τύπος της προσωπικότητάς σας;

Δεν έχετε παρά να κάνετε το τεστ
που είναι ίσως το πιο ευρέως γνωστό τεστ ιδιοσυγκρασίας.

Πολλές εταιρείες παγκοσμίως βασίζονται σ' αυτό
για να κάνουν προσλήψεις προσωπικού.

Αποτελείται από 70 ερωτήσεις προσωπικότητας
και δεν έχετε να χάσετε τίποτα αν το δοκιμάσετε.
Δωρεάν είναι, άλλωστε.

8 σχόλια:

Unknown είπε...

matriga....τι γίνεται...
πως πάνε τα πράγματα με τον μπαμπά σου.......

ευχομαι όλα να σας πάνε καλά...
για το τεστ....άλλη φορα
σε εταιρείες τόχω κάνει δύο φορές..
μου βγήκε η πίστη να γράφω...
δεν πάνε.....μπιππππ

σου ευχομαι και πάλι τα best..

Matriga είπε...

Παναγιώτη, γεια σου. Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σου. Έπεσε ο πυρετός σήμερα και προς το παρόν δεν θα του βάλουν αίμα... Έχει 29 αιματοκρίτη. Είναι δύσκολα τα πράγματα γιατί είναι μεγάλος και έχει πρόβληματα σοβαρά. Να είσαι πάντα καλά και να χαμογελάς! :)

Y.Γ. Αν δεν είμαι περίεργη.. τι δουλειά κάνεις;

D.Angel είπε...

Ευχομαι όλα να πάνε καλά και να περάσετε ευχάριστα κ οικογενειακά τις γιορτές που έρχονται!!!Φιλιά πολλά φιλενάδα!Τα αγγλικά μου δεν είναι καλά και εκτός αυτού δεν έχω χρόνο!Οι δουλειές πήγαν πίσω και πρέπει να προλάβω τις γιορτές!
Φιλιά και πάλι

Matriga είπε...

Αγγελική μου, σ' ευχαριστώ πολύ. Έχω την εντύπωση ότι αν το έκανες και συ θα έβγαινε ότι είσαι ιδεαλίστρια, όπως εγώ. ;)
Καλή τρεχάλα γλυκιά μου και όλα να σου έρθουν κατ' ευχήν Φιλάκια!!! xxx

Me_To_aSeToN_STo_XeRi είπε...

είχα ακούσει γι αυτό και το έψαχνα! ευχαριστώ πολύ! :))

delfinoula είπε...

Το έκανα το τεστ και είδες το αποτέλεσμα.

Απ'ότι αντελήφθειν κάποιος δικός σου έχει πρόβλημα υγείας. Εύχομαι περαστικά κι αγύριστα κουκλίτσα.

Matriga είπε...

Σοφία, χάρηκα που σε βοήθησα! Να είσαι καλά και σ' ευχαριστώ :)

Matriga είπε...

Δελφινούλα, όπως είπες και συ θα δείξει, αν όντως μοιάζουμε. Όμως, όπως και να έχει σε ευχαριστώ πολύ για το ανθρώπινο ενδιαφέρον σου :)